![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Die schutter is ne stommekloot! Weten ze bij het Vlaams Blok nu nog niet dat zij zich beter kunnen toeleggen op het gebruik van Visakaarten, de verhandeling van obussen en groene frigoboxen op kosten van de gemeenschap? Dan hoeven ze niemand uit de partij te zetten. 't Is altijd wat met die mannen!
![]() |
#22 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn uw reacties: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terwijl U hier juist hetzelfde 'hekelt. En ik zie spoken? |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Het is niet op deze manier dat we het Vlaams Blok zijn succes ontnemen..
We moeten op het sociale en economische vlak concrete stappen zetten om hun het gras voor de voeten weg te maaien. En misschien heeft de CVP daar in het verleden te weinig aandacht aan besteed. Feit is evenzeer dat de huidige meerderheid daar ook totaal in de fout is gegaan.. Ik durf stellen dat de tijd voor de democratische partijen praktisch is opgebruikt.. We moeten durven toegeven dat we niet goed bezig waren en niet goed bezig zijn. Als we al zien hoe we constant met modder op elkaar gooien.... Als de CD&V het haalt op 13 juni hoop ik alleszins dat ze de nodige maatregelen treffen om het tij te doen keren met een accent op het Vlaamse aspect. Vanaf het moment dat we het Vlaams Blok kunnen terugdringen zijn we, volgens mij, op de goede weg voor de burgers in het algemeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met dan wel aan de ene kant een partij van 20% kiezers die 'zijn' veralgemingen niet meer mag uiten en aan de andere kant alle andere partijen die dat wél mogen, én nog eens de openbare omroep én de meeste andere media achter zich kunnen scharen (of dwingen). En dan nog moet die kleine partij van 20% zijn mening verboden worden, want zooooooo bang zijn ze dat die nog meer 'van hun eigen mensen' zouden kunnen overtuigen. Het underdog principe indachtig weet ik wie mijn sympathie heeft ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens gezien hoeveel topics er zijn nu waar het Vlaams Blok mee betrokken wordt?
En dan zijn er nog die een poll starten: Citaat:
Weet je wel? ![]() Alsof dit forum een representatie zou geven van de realiteit terwijl het hier vol zit met gasten die niks anders doen dan zaken uit hun context trekken. Inclusief de pollmakers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Een mandataris van een partij, dat is iets heel anders dan een gewone 'connectie' met een bepaalde partij.
Nu die schutter van het Vlaams Blok, onlangs nog die drugsdealer! Allez, goed dat ze ze buitensmijten. Zoiets is geen kleine criminaliteit, maar ernstige misdrijven.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al zijn superieuren ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik zei: uit partij zetten bij schuld en mandaat opgeven, volkomen logische gedragswijze van het Blok.
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraagje: ik zit nog niet zolang op dit forum, dat constant gebash tussen pro en anti Vlaams Blok, hoelang is dat zo al aan de gang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen vaccins zoals drugs kunnen iemands mening beïnvloeden en dat is verboden bij wet dus niet echt een optie. Als het Vlaams Blok zo een kanker is, waarom zijn er dan eigenlijk zo een pak kiezers die erop stemmen? Manipuleert het de media of zo? Eigenlijk zie ik ze alleen de laatste maanden zo af en toe eens op TV. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als het Vlaams Blok aan de macht zou komen, zijn ze volgens mij binnen de paar maanden bijna al hun aanhang kwijt: besturen betekent compromissen sluiten, toegevingen boen,... En dat zie ik Dewinter nog niet zo snel doen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |