![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zonder dat je ze ziet zitten aangezien die constant onder camera bewaking staan. Als je het echt niet vertrouwd kan je nog altyd je hand boven het nummer klavier hangen terwijl je de code intoetst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar voor ik blijf doorzagen over de nood aan zulke dingen, denk ik dat mijn idee al wel duidelijk is. Firewall: ZoneAlarm (gratis), AV: NOD32 goedkoop en getest als een der beste.
En anti-adware is ook goedkoop of gratis te krijgen. Ad-aware (gratis versie) en/of SpyBot - Search and Destroy Gebruik van elk (buiten NOD32) de gratis versie en zorg dat ze niet in elkaars haren vliegen. Dus zet geen anti-virus aan op elk van hen ook al geven ze je het er gratis of tijdelijk gratis bij, want twee of meerdere anti-vira zijn dodelijk voor je PC omdat ze elkaar als virussen gaan aanzien. En nu zwijg ik even. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Welk nut heeft een firewall eigenlijk op een home-pc?
Ik zie er niet direct het nut van in, tenzij je bvb alles dicht zet behalve tcp 80 en 443, maar wie doet dat? Laatst gewijzigd door parcifal : 19 augustus 2010 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hotmail (spam)mail doorstuurt naar iedereen in je vriendenlijst, of je FB spam doorstuurt naar iedereen in je vriendenlijst, zit je dan ook met een virus, spyware, malware, trojan o.i.d.? Welk proggie is het best om dat te verwijderen dan - voor Mac? Ik heb een AV én MacScan, beiden vinden niks na een 'full' scan. Waaraan zou dat kunnen liggen? (Nu we toch bezig zijn) ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het... het is altijd een beetje gokken als je zulke vragen van je firewall krijgt. Maar er zijn overigens genoeg paketten op je PC die hun automatische update gaan proberen doen op een minder bekende poort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sorry dat ik niet veel kan helpen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 augustus 2010 om 18:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() ik ben toch wel jaloers op mensen die 'state of the art' computer kennis hebben. ik zou dat ook willen, want ik vind dat ongelofelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kap er gewoon Stella over: rommel over rommel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Euhm...FB en HM bewaren hun contacten waar ???
Online dwz dat je account "gehackt" is , niet dat je een virus hebt. Ik schrijf "gehackt" maar meestal heb je zelf toestemming gegeven om je account te linken met een of andere (dating)social site. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die computernerds... waarom zijn dat nachtmensen? Ik kan me geen film voorstellen waarin die in daglicht voorgesteld worden. altijd is het nacht, de gordijnen zijn dicht en het is donker in de kamer. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 19 augustus 2010 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een regime van 8 tot 5 ga je niet veel opsteken + dat dan US online komt. U already failed the first test ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 19 augustus 2010 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het interessantste tijdens het leven speelt zich altijd af in den donkere... ![]() When creatures crawl in search of blood to terrorise your neighbourhood Laatst gewijzigd door Cdude : 19 augustus 2010 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |