![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die generatie is aan het uitsterven. Nu nog werken aan wat er tussen de oren van de Vlamingen zit. Als dat laatste niet lukt, dan zou ik zeggen dat we beiden eens samen komen om van gedachten te wisselen wat het beste land zou zijn om naar te migreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat "den boerenbond" ook nog wat kan leveren. Ik zeg niet dat ik het hoop, ik zeg dat ik het vrees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
net zoals de n-va bestaat maar in wezen de lijst-BDW is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik herinner mij nog de tijd dat 'niet raken aan de bestaande financieringswet' deel uit maakte van de Maddens-doctrine
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het opspliten van de personenbelasting en vennootschapsbelasting is één van de kernpunten van Maddens. (dus automatisch de financieringswet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Brusselaar die zichzelf ook maar een beetje respecteert is minstens DRIE-talig, en zelfs die nieuwe norm is eigenlijk al voorbijgestreefd. NL/F/E + een vierde (en straks ook een vijfde) taal naar keuze, dat is de lat die we hier aan 't leggen zijn. Tot spijt van wie 't benijdt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |