![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met je upload op voorgaande link (best connecteren naar je eigen ISP, bij mij is dat Mechelen maar voor Dommel zou ik het zo niet weten... Brussel?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dankzij het feit dat UPC me nogal veel bandbreedte gaf, beschik ik nu aan 46 euro over een kleine 150MB. Dat is er wat over maar die extra 30 MB laat ik voorlopig maar niet schieten voor die extra 2,60 euro. Wat je kwijt bent, ben je kwijt. Vertrouw geen enkele ISP/tv-pooier of Telefoonhoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's ook al magertjes. Zit nu wel even WIFI met de laptop. Dat kan ook nog schelen, denk ik. Dommel zit in Leuven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Nee, Belnet Fiber.
![]() Normaliter is de upload even snel als de download, maar blijkbaar kan deze server het niet trekken. Laatst gewijzigd door parcifal : 30 augustus 2010 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Belgacom Internet Favorite, met dank aan de kuch nieuwe kabels.
Zie ook de thread Belgacom lacht ermee
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel erg allemaal, maar laten we vooral niet veralgemenen.
Ik ben al sinds jaren tevreden klant bij Telenet. Nog nooit problemen gehad. Digicorder al wel eens stuk geweest maar die kon ik onmiddellijk in gaan ruilen bij een verkooppunt hier in de buurt. Heel soms ligt je internetverbinding eruit (pakweg 1x per jaar) maar daar krijg ik altijd vooraf een mailtje als waarschuwing. De tijd dat de verbinding verbroken is, is ook steeds korter dan wat in die mail aangegeven wordt. Eenmaal kreeg ik een aanrekening die niet klopte. Ik was van formule veranderd en de voordien gratis 'Telenet Hotspot'-dienst was in mijn nieuwe formule niet inbegrepen. Alhoewel ik er nergens om vroeg rekende men plots (na de wijzinging van Turbo naar Expres ofzo) wel die dienst aan. Ik had reeds 2x betaald voor die (ongevraagde) dienst toen ik telefonisch contact opnam met Telenet en kreeg daarna zonder dralen de teveel betaalde bedragen als korting op mijn volgende factuur. Nadien werd die 'hotspot'-toestand nooit meer aangerekend. En verder kan ik best begrijpen dat mensen met de nodige computerkennis het vervelend vinden als de telefonische helpdesk begint met 'Klik een op de startknop linksonderaan uw scherm' maar heel die uitleg blijft je gespaard als je van meet af meegeeft dat je heel die rimram al gedaan hebt. Bij mij was dat in ieder geval toch zo. Bovendien zou bij pakweg mijn schoonmoeder de uitleg best beginnen met 'Klik eens op de startknop linksonderaan uw scherm' want die kent niks van computers. En je kan de helpdeskmedewerker moeilijk verwijten dat hij niet weet of-ie een echte nerd dan wel mijn schoonmoeder aan de lijn heeft. Kortom; het is overal wel eens kommer en kwel. Er zijn vast Bugatti-eigenaars die ook al eens onaangename ervaringen met de dealer hebben gehad om maar iets te zeggen. Maar mij zijn die alvast (tot nu toe, hout vasthouden) bij Telenet bespaard gebleven.
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie de thread Belgacom lacht ermee
![]()
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het juist gelezen. Damn, hoe afgelegen moet jij niet wonen. Nu, ik heb de hele draad niet gelezen, maar waarom stap je niet over op bijv. Telenet? Als je kabel hebt, dan gaat dat normaal toch al een pak sneller. Verder is er altijd nog de nobele kunst van de klachtenbrief a.k.a. vermomde dreigbrief. Is zo'n beetje een hobby van mij. Werkt bijna altijd, behalve bij echte overheidsbedrijven als de NMBS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |