![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Altijd lachen met BUB in de buurt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, op die manier is iedereen anti-semiet. Zelfs de semieten zelf.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() BuB is nazistisch!!!
Ze willen het unitaire België herstellen. Verander unitaire België in nazi Duitsland en de waarheid word geopenbaard ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Na het lezen van mijn reactie eventjes aanpassen en dan beweren dat ik het uit mijn duim zuig om zo te kunnen zeggen van "ziet ge wel, ze hebben geen argumenten tegen mij, dus ik heb gelijk", terwijl niemand het werkelijk kan bewijzen dat het aangepast is. Ik blijf er bij, bij hoog en laag: het stond er niet op toen ik mijn initiële reactie postte.
Laatst gewijzigd door Nexer : 27 september 2010 om 03:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus, antisemitisme is het feit dat de Duitsers zich altijd al door de Joden laten verneuken ?
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 27 september 2010 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Het begon bij een quote van Dedecker over Vlamingen en Walen, de bubbelclub maakte daar een eigen versie van en ik het dat geciteerd om ze uit te kunnen lachen. Probeer dus mij en fox geen woorden in de mond te leggen. Man, jullie gaan echt wel ver om de BUB te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |