![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe groot kan de slavenmentaliteit nu zijn vraag ik me af, staat daar dan werkelijk geen einde op?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 september 2010 om 12:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik stel voor de wet Lejeune af te schaffen en de SV nog meer bevoegdheid te geven
DAAR ZAL ONS LAND BETER VAN WORDEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zien wat men dan krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins, de staatsveiligheid heeft nu nog vrije toegang als ik niet thuis ben voorlopig. Van de winter verhuis ik en komen er terug een tweetal getrainde Dobbermans in huis. En ik bedoel getraind daadwerkelijk om er stukken uit te bijten, liefst uit de keel.
Ik raad ze aan van snel te komen snollen want vanaf de winter gaat het pijn doen, het ongestraft inbreken zal afgelopen zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 september 2010 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me wel voorstellen dat die mensen denken dat ze reden hebben ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen wordt Obama net aangeklaagd door een groep verontruste VS burgers omdat de CIA een lijst heeft met VS burgers die ze mogen opzoeken en vermoorden. Dat kan de Staatsveiligheid nog niet in België (toch niet officieel), maar ik kan me voorstellen dat moest het zover komen dat sommigen dan ook reageren met "doe maar ik doe toch niets verkeerd". Dat is een erg kortzichtige houding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het is ook niet de eerste keer dat de eigenaar door zijn eigen honden werd doodgebeten. T'is maar dat je het weet.
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je hebt recht op privacy. Het is aan de overheid om eerst aan te tonen waarom ze uw privacy mogen schenden, vooraleer dat dan ook te doen. Zomaar een blanco cheque aan staatsveiligheid geven om een beetje bij u te komen snuffelen zonder daar een deftige reden voor te geven, gaat me toch wel heel ver. Een gezond wantrouwen ten opzichte van de overheid is niet meer dan normaal. Onze fundamentele rechten en vrijheden hebben we duur betaald. Die nu onder het mom van bangmakerij en "terrorismedreigingen" laten afpakken, is maar al te gek. Waar stopt het? Poten af van mijn privacy. Poten af van mijn andere vrijheden. En of ik al dan niet iets te verbergen heb, zijn uw zaken niet. En al zeker niet die van de overheid. Laatst gewijzigd door Sammael : 1 september 2010 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar ging het hier niet over in deze draad, het ging over als ze heimelijk komen inbreken wat ze nu mogen. Ik garandeer ze op een briefje dat wanneer ik verhuis ik er op zal voorzien zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten niet slimmer zijn dan ik, ze moeten zeer snel zijn als de getrainde honden hen naar de strot vliegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maak je geen zorgen, dat zijn geen agenten die "het verkeer regelen". Die kerels zijn wel één en ander gewoon.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel frappant dat zij die het hardst preken tegen fundamentalisme en extremisme en voor vrijheid nu de eerste zijn om hun eigen privacy op te geven voor het belang van een cryptofascistisch staatsapparaat. De echte fascisten van de toekomst zijn zij die hier geen vragen bij stellen. Dat zijn degenen die de dictatuur van morgen zullen toejuichen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ok. Ik kijk er al naar uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fillem van Ome Willem. Dat die gasten in hun broek doen en gedrogeerd zijn om de angst niet te voelen, is uiteraard bullshit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 september 2010 om 14:07. |
![]() |
![]() |