![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogal logisch dat wanneer je een hele cultuur publiek vernedert je reactie's krijgt .... of is hij echt verschoten ![]() ![]() ![]() *knip* Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 5 september 2010 om 16:05. Reden: Plaatsen van schokkende beelden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke cultuur? Geef eens voorbeelden van die cultuur.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 5 september 2010 om 16:06. Reden: Kopiëren van materiaal strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() DE koran bestaat volgens de Mohammedanen wél. Daarom is het verstandiger, kritiek te leveren op de koran dan op de islam. Islam betekent niet altijd onderwerping aan de zogenaamd goddelijke bevelen die door de pedofeet (vzmh) in de wereld zijn gebracht; vandaar dat ik deze onderwerping liever als mohammedanerij bestempel, ook om op de herkomst van al dat "goddelijks" te wijzen. Het opvolgen van koranvoorschriften dus: dat verdient onze niet aflatende waakzaamheid, want het vormt een oorlogsverklaring aan de mensheid en de menselijkheid. Het vormt vooral ook de zelfgekozen gevangenis van de mohammedanen zelf.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders heeft het mis. Niet de Islam is totalitair, maar links is totalitair geworden. En het misbruikt de Islam om zijn ultieme doelen, een islamo-communistische heilstaat te verwezenlijken.
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 5 september 2010 om 16:06. Reden: Kopiëren van materiaal strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan ze ergens wel begrijpen: ze hebben de rotzooi die de mohammedanerij in hun eigen landen aangericht heeft de rug toegekeerd, en willen dit krachtige statement tegen hun eigen geloof "goedmaken" door iedereen die de feiten onder ogen ziet met de dood te bedreigen. Komen ze alsnog in het paradijs, en ja, ook de pedofeet (salami alibi waterhoofd) was tien jaar lang een emigrant, als je dat doet met een veroveringsdoel, is het toegestaan. En als je maar geen vriendschap sluit met joden of christenen, natuurlijk; die mag je alleen maar huichelen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het helemaal niet eens met Wilders, maar vind wel dat hij zeer terecht wijst op een anatal problemen die veel te lang hebben liggen rotten omdat dit niet besproken mocht worden! Maar wat hij aan "oplossingen" aandraagt vind ik onzin, je kunt de Koran niet verbieden en evenmin mensen uitsluiten die deel uitmaken van de reeds bestaande samenleving. Maar niets, geen enkele reden praat goed dat iemand aanmoedigt Wilders te onthoofden, u bent niet consequent, je kunt niet redeneren dat je oogst wat je zaait ( waarmee je impliciet goedkeurd!) om vervolgens te beweren dat je tegen geweld bent, bovendien stoort uw gedoe met stropoppen en trollen, wanneer mijn mening u niet bevalt is dat jammer, stop dan met er steeds op te reageren? Ik vind uw attitude dus ronduit hypocriet, u keurt zogenaamd af, behalve wanneer het gaat over een politicus wiens mening u niet bevalt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbegrijpelijk dat men in landen die al wat verder gevorderd zijn in hun beschaving dan de gebieden waar die lieden vandaan komen dat laten gebeuren zonder zelfs maar in te grijpen. Gooi zo'n gebaarde gevaarlijke achterlijke vreemdelingen toch je land uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt is net dat er geen uitlokking is, dat excuus is er niet wanneer het gaat over het bedreigen van Westerse politici door een of andere baardmens met onthoofding! Om mottig van te worden uw hypocriet gedoe! U keurt het al maar hij heeft het uitgelokt! Dan keurt u niet af beste; maar praat u goed! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
|
![]() Citaat:
Hij probeert bepaalde maatschappelijke problemen op de nek van anderen af te schuiven. Dat is populistische volksmennerij, niets meer. Citaat:
Citaat:
Ik geef gewoon oorzaak en gevolg aan. Citaat:
Citaat:
Een beetje hypocriet, vindt ge niet?
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Correct.
Ge hebt het begrepen zie ik. Vrede. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 8 september 2010 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevolg heeft niet met een oorzaak te maken tenzij je goedkeurt dat je op iemands mening oproept tot geweld in de vorm van onthoofden, nogal hypocriet uw hele redenering!En dan heeft u het over vrijmeningsuiting? Blijkbaar niet voor Wilders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Laat het achterlijke stropoppengedoe achterwege en discussieer op basis van de mening die ik hier neerschrijf, niet op basis wat gij denkt dat mijn mening zou moeten zijn. Natuurlijk wel. Wanneer iemand in IRL iemand anders steeds maar opnieuw blijf treiteren, dan riskeert die slaag te krijgen. Wanneer dat gebeurt zal ik de geweldenaar proberen tegen te houden, maar ik zal geen medelijden hebben met de verbale agressor. Citaat:
Citaat:
De vrijheid van de een stopt waar ze begint voor de andere, zo eenvoudig is het. Ik kan bijvoorbeeld van mening zijn dat iemand op dit forum een domme koe is met een IQ van een woelmuis, maar indien ik mij zoals Wilders op mijn recht van meningsuiting beroep en dat hier ventileer, dan krijg ik toch strafpunten. Snapt ge?
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je die totaal belachelijk uitdrukking eens achterwege laten? Je stropoppen komen mijn strot uit,wanneer mijn mening je niet bevalt reageer er dan niet steeds op, kinderachtig die houding! Wie Wildersgeen vrije mening gunt bent u met uw gewauwel over "oorzaak" waarbij u dan "het gevolg" zogenaamd afkeurt maar ja, er is wel een "oorzaak" he? Dat is impliciet zeggen dat zonder die oorzaak het gevolg er niet zou zijn, waarmee je dus wel begrip toont voor wat je zogenaamd afkeurt.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||
|
![]() Citaat:
Nogmaals duidelijk, ik keur de dreiging af, dus zeg zeker niet dat het gerechtvaardigd is. Stop met zulke nonsens in mijn mond te leggen. Ik dreig ook nergens naar een politicus. Citaat:
Het is een karikaturale voorstelling van de realiteit, en daar doe ik niet aan mee. Citaat:
Het is geen manier van discussieren. Dus stop ermee. Citaat:
Vrije meningsuiting: Ja Constante beledigingen en provocaties op racistische basis: Nee, ik vind dat dit niet kan. Het is hier in België ook verboden trouwens en ik volg met veel interesse of dit in Nederland ook niet het geval is. Wanneer begon de rechtszaak tegen Wilders nu ook alweer? Citaat:
Klopt, mocht er vanwege Wilders geen provocatie komen er zou geen doodsbedreiging geweest zijn.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Wilders heeft het over een ideologie waar blijkbaar mensne zichzelf als persoon mee identiviceren en daarom eisen dat iemand gen kritiek meet heeft op die ideologie, snapt ge? Goed zo! Want dat is de essentie en daarin rij je jezelf vast, je zegt geweld af te keuren maar tja, wanneer je en ideologie beledigd zijn moslims beledigd en dus moet je zwijgen anders ben je lok je geweld uit! Zo maak je mensen mondddood,en dat zou dan net zijn waar u niet voor staat? Wel dus, u keurt geweld af maar gaat mee in de redenering dat je met een mening over een ideologie geweld uilokt, dat lijkt aardig op de inquisitie, gene kritiek op geloof of we gebruiken geweld, het zijn geen figuren zoals u die de verlichting brachten zoveel is duidelijk. Voor mij stopt de vrijheid van eneder welke "gelovige" wanneer hij iemand bedreigd omwille van zijn mening, voor u is dat "oorzaak en gevolg"uitlokking dus. Ik pak u inderdaad op uw mening, dus verschuil je niet achter poppen! ![]() |
|
![]() |
![]() |