![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De standpunten zijn onverzoenlijk, Belgie is dood en moet juist nog begraven worden. ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 september 2010 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed dat De Wever zich niet heeft laten vangen. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Liever geen akkoord dan een slecht akkoord. De franstaligen hebben zelf gezegd dat ze met dit akkoord het probleem "op de lange baan" hadden geschoven. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man man man! Dat ik dit nog mag meemaken.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de groenen en het links gespuis het voor het zeggen hadden gehad hadden de Franstaligen ons weeral bij ons kl*ten. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Als hij die boodschap er nu duidelijk doorkrijgt, zou dat prachtig zijn. Maar ik hoed me voor de commentaren morgen in de pers.
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan degenen die denken dat dit het einde van België betekent: zou het u storen als ik over vijf jaar dit topic terug opdiep om jullie uit te lachen?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 september 2010 om 15:49. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van.
Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 15:51. |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me ook af hoe ze daar bij komen. U gaat echter binnen 5 jaar niet lachen met het sociaal economische kerkhof dat Belgie geworden is.
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is het zo dat Belgie geen vulkaan is die gaat uitbarsten, eerder een tot aan de filter opgerookte en uitgetrapte cigaret.
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Bart wou zeker een akkoord, maar geen akkoord dat het land tot een faillisement leid.
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Was U er trouwens ook niet zeker van dat de N-VA niet zo'n monsterscore zou halen in Juni ? |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(edit) foert, ik zet 'm er nu al in. Anders vergeet ik dat weer
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 3 september 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Hahaha. N-VA gaat helemaal geen pandoeringen krijgen, dat merk ik te veel aan de peilingen (onlangs nog op deredactie.be: 75% vond dat N-VA geen blaam trof dat de onderhandelingen mislukten) en ik merk niet dat mensen die op de N-VA gestemd hebben 'spijt' hadden van hun keuze.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 september 2010 om 16:01. |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Proficiat Bart, eindelijk eens een politicus die zich niet laat chanteren door de Walen; snap in feite niet waarom het zo moeilijk is voor de Walen om alles op schriftelijk op papier te zetten was is overeengekomen. Mochten het nu verkiezingen zijn, ik zie N-VA een nog grotere monsterscore halen dan in juni.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 3 september 2010 om 16:00. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan een Vlaamse strategie vastleggen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 september 2010 om 16:03. |
|
![]() |