![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Toch wel, want de familietak waar hij deel van uitmaakt heeft wortels in een ander land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar had Vanhecke niets mee te maken. Voor hetzelfde geld had hij Di Rupo kunnen uitnodigen en op dezelfde manier profileren. Maar dat zou geen indruk gemaakt hebben op de meeste allo-knuffelaars, die zélf liefst zoveel mogelijk onderscheid tussen autochtonen en allochtonen willen maken, anders zijn ze hun knuffelbeertjes kwijt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel u eens voor dat uw ouders Marrokanen zijn, maar dat u hier geboren wordt, een volledig "Vlaamse" opvoeding krijgt en hier voor de rest van uw leven woont. Heb jij dan de pretentie om te beweren dat die mensen hier "te gast" zijn? Ga jij die "terugsturen" naar Marrokko?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben er voorstander van om mensen met vreemde roots die hier de wetten met voeten treden terug te sturen, ja. Heb jij misschien anarchistische trekjes of vind jij ook dat de wet toch maar voor niks dient behalve om overtreden te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ze moeten hier berecht worden, niet anders dan andere Belgen. Voor mensen zonder Belgische nationaliteit die deuidelijk geen materiële band hebben met België (bijvoorbeeld rondtrekkende Oost-)Europeaanse bendes) geldt natuurlijk iets anders
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Zij die hier te gast zijn zouden juist de wetten moeten aanbidden. Niemand klaagt erover dat er nog steeds een krijgsraad is waarin militairen die de wetten met voeten treden strenger gestraft worden. Ik ben zo ook voor deportatie van immigranten die de wetten meermaals met voeten traden. Zij zijn het niet waard om met een belgische pas rond te lopen...daarvoor is mij dat een beetje waardevol. (hoewel een vlaamse identiteitskaart toch beter zou zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht te geloven in wat hij wil. Ik ben geen baas in iemand anders hoofd. Enkel Verhofstadt en zijn inquisitie mogen dat. Maar de vraag blijft hoever de uiting van een geloof tentoongesteld mag worden? Of vind je het misschien leuk dat hele delen van de grootsteden meer lijken op tafereeltjes uit het Midden-Oosten? Bij heel wat mensen treedt er dan een gevoel van vervreemding op. Dat men daar eens aandacht aan schenkt. Ps: wat mij betreft mag men de hele gemeenschap seculariseren. Alle uiterlijke tekenen van religie mogen hierbij sneuvelen. Uiteraard is dit maar mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Amen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen verwijt, dat is gewoon eigen aan hun extreem-nationalistische opvattingen. Wat je ze wel kan verwijten is dat ze er niet boutweg voor uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Vertel me alsjeblieft dat hij geen vrouw heeft ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() allochtonen zoals die Zamouri nestelen zich in ons systeem en proberen van binnenuit het systeem waar ze voor KOZEN kapot te maken. Vergelijkbaar met wat jahjah (van de Hamas) doet... In hun land moeten ze niet teveel oproer stoken of ze vliegen in't gevang, maar hier moeten we ze vollop ons systeem omzeep helpen doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |