![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MBA diploma zeker?
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou denken dat elkeen van ons zijn emancipatie moet voltooien. De Wever heeft hiervoor al een mooi rolmodel op de scène gezet, op dat punt heeft hji zijn taak al voldoende volbracht.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen begrijpen dat ze nu een goed leven hebben, ze willen dit natuurlijk ook zo houden. Daarom kreeg N-VA 30% van de stemmen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is één probleem, het VB wil niet.
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch een peiling of niet?
Bij een peiling worden toch vragen gesteld of niet? Wel de vraagstelling tijdens zo'n peiling is zeer belangrijk.
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht dat woensdag of donderdag een cruciaal moment zal zijn.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is daarmee dat ik kritisch ben. Ik sta wantrouwig tegenover referenda.
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets houdt je trouwens tegen om ondertussen zoveel mogelijk terrein te (her)winnen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 13 september 2010 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste hangt juist af van hoever de emancipatie van de Vlamingen momenteel al gevorderd is. En het is in dat licht dat ik dit soort peilingen steeds met het nodige argwaan onthaal. Als men namelijk schrijft dat slechts 25% van de Vlamingen onafhankelijkheid wil, dan zijn die cijfers doorgaans slechts één van de vele subliminale middeltjes die gebruikt worden om de onderhandelaars aan de tafel tot 'redelijkheid' en 'staatsmanschap' aan te sporen en de Vlaming terug in zijn knechtenrol te duwen.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Nog 26% te overtuigen van jullie Grote Verhaal.
Jaja, het forum is niet echt een replica van de werkelijkheid. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 september 2010 om 10:28. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat vooruit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet op de eerste plaats aan politieke partijen of verkiezingen, wel aan de emancipatie tussen onze twee oren die de politieke evolutie vooraf gaat.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |