![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Exact hetzelfde als wat men over Leterme zei. Ja er is een politieke crisis, maar dat ligt eigenlijk helemaal niet aan communautaire meningsverschillen of slechte politieke structuren. Nee, het is één man die daar de oorzaak van is: in 2007 was het Leterme, nu is het Dewever, die het "niet wil of kan."
Pauli, de Vlamingen pikken die leugens niet meer. Citaat:
Laatst gewijzigd door respublica : 17 september 2010 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menig journalist is al in de politiek gegaan..respect ervoor,ongeacht voor welke partij het was.
Mss kan die meneer Pauli ook eens proberen. Dan ontdekken ze,zoals iedere aspirant politicus denk ik,dat er een verschil is tussen wat je denkt dat nodig is,en wat je kunt bereiken... Mogelijk hebben diegenen die voorgegaan zijn ondertussen al een beetje spijt van hun harde schrijfsels en oordelen .... To the point: Het heeft absoluut geen zin dat de heren Di Rupo en Dewever momenteel "hun maatschappelijke verantwoordelijkheid" nemen en vlug eventjes een regering knutselen ,om die dan een paar maanden later te laten verpieteren.....Zo is het veelbelovende project van de CD&V met Leterme teruggebracht tot een waakvlammetje (letterlijk feitelijk ![]() Niet nog eens,dat wil niemand in Vlaanderen,en,vermoed ik,steeds minder Walen.Dat willen enkele nog wat Brusselse potentaatjes,die meer invloed uitoefenen dan hun stemmenaantal en hun eigen verpauperde gemeentes zouden doen vermoeden.Dan liever (nog) niks..... De impasse zou ik als volgt willen omschrijven : ER is nog geen beschaafde manier gevonden om een aantal Brusselse archeologische artefarcten te dumpen..... Laatst gewijzigd door kelt : 18 september 2010 om 07:58. |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat hebben wel meer zelfbenoemde wereldverbeteraars met hem gemeen. Daar zijn onder meer ook op dit forum voldoende voorbeelden van te vinden. Ik denk niet dat ik namen hoef te noemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Nu na 3 maanden blijkt De Wever niet zo happig om de linksen , van Zuid en vooral van Noord, in een regering te takelen. O wee, dat is niet voorzien. De actie beschadiging gaat lustig verder.
Hij wil niet, Hij begrijpt niet wat een compromis is. Hij beledigt ons, de racist. Hij is bijna inciviek want hij wil la Belgique niet redden. Hij heeft een verdoken zwarte agenda. Hij is onbekwaam. ... De beste is : Hij is genetisch misvormd. Hopeloos. Een goed punt : men kan een geestelijk mismaakt manneke niet ernstig nemen. Pauli bedoel ik.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 18 september 2010 om 10:48. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de taak van de "Vlaamse" pers om alles wat in Vlaanderen zijn kop boven het maaiveld durft uitsteken zo snel mogelijk de kop af te hakken.
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2010 om 06:40. |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat terzijde. Ik moest het even kwijt. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Onder ons : ik vind de term 'zakgeldfederalisme' raak gekozen.
En de Frankewieten blijkbaar ook. Allez, ze zeggen toch dat ze zich geraakt voelen...
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() dat 'zakgeldfederalisme' heeft er wel ingesneden
![]() hopelijk heeft BdW er zo nog een paar in zijn mouw zitten ! ![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klinkt toch al beter dan "vechtfederalisme", niet? Maar daar mochten de Vlamingen zich vooral niet door geraakt voelen. Als ik de reacties hoor en zie van de Franstaligen, dan is dat toch echt wel een bende kleine kinderen hoor.
Laatst gewijzigd door fonne : 19 september 2010 om 13:39. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pauli gaat door met kakelen:
Citaat:
Het begint op BUB niveau te gelijken dat. Het erge is dat er nu al een aantal mensen die Pauli volgen (zie forum eronder). Net zoals in 2007 is operatie beschadiging begonnen, toen was het tegen Leterme, nu tegen Dewever. Het erge was dat Leterme onder meer door de druk van publieke opninie kraakte en toegaf. "Immers de koopkracht van mensen was in gevaar". Weet je het nog ? Heelaas neemt de publieke opinie de boodschap van deze creaturen al te makkelijk over. Ik voorzie nog zware tijden voor Bart Dewever en NVA. Hij zal sterk moeten zijn. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 september 2010 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Wie ?
|
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Bart de Wever, mijn idool, zou er in deze goed aan doen om de uitslag van het referendum democratisch te respecteren. Als hij de Antwerpenaren die brug in de maag splitst, vrees ik van hieruit een pak minder stemmen voor hem bij de volgende verkiezingen. Men zal dat NOOIT meer vergeten!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Max ouwe rukker! Dat ik het nog meemaken mag dat uitgerekend jij De Morgen leest. En neen, beste Max en tutti quanti Pauli-bashers. De Morgen, inclusief Pauli, slaat als vanouds nagels met koppen. Uit het editoriaal deze week-end. "De enige blanco cheque tot op heden werd door Bart De Wever uitgeschreven." Waarmee verwezen werd naar de gentleman's agreement van Bart De Wever aan Elio Di Rupo van 500 miljoen voor Brussel. A la ligne. Bart De Wever wil, noch kan het. Point final.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 september 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik zou er in dat geval vurig op hopen, en er een speciale dans voor op poten zetten (regendansen en zonnedansen lukken mij al, een onder-de-kiesdrempel-dans zal wel wat moeilijker zijn, maar dat zou mij geenszins tegenhouden. Ik ben sowieso verzot op dansen.) 3. Men zou dat ook nooit mogen vergeven, eigenlijk. Het zou immers neerkomen op verraad! En daar moet je al héél goede redenen voor kunnen aanbrengen, vind ik. Foltering of chantage m.b.v. je familieleden bijvoorbeeld.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |