![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je eet van iets dat lekkerder is minder ![]() En als je nu eens geen 2.2€ heb per dag om aan brood ui te geven ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gierigheid bedriegt de wijsheid , als ze minder brood eten eten ze meer beleg , wat betreft kaas en charcuterie , dat is duurder dan brood tenzij ze natuurlijk confituur uit den Aldi erop smeren , dat is dan weer goedkoper .
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de winkel om de hoek is het 1,80€ Een klein brood is er 1,15€, waarmee het terug even duur is als voor de prijsdaling die ze in 2009 hebben doorgevoerd. Aan een groot brood eet ik twee of drie dagen. Reken dus iets van 70 cent brood per dag. Ik ben er redelijk zeker van dat, mocht je een bakker zijn, je zou klagen dat je je brood voor te weinig geld moet verkopen.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hoeft inderdaad minder te eten van iets met een hogere voedingswaarde.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Alle reacties hierboven bewijzen dus dat : goedkoop brood = duurkoop brood.
Ongezond, lagere voedingswaarde,minder lekker EN je eet er meer van. Conclusie lijkt me duidelijk : gezond voedsel is wel degelijk goedkoper. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 19 september 2010 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
graag daar dan eens en bewijs over de mindere waarden van het Aldi brood,en ja ik kan daar dus volgens U 5 dagen van eten,wat nog verlies is bij mij......
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt dat deze ex dakloze dit onzin vind
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ging ik ooit naar den Aldi , nooit eerder geweest , zocht ik coca-cola en jupiler , nergens te bespeuren , kocht ik van die goedkope huismerken , zo'n river cola en zo'n duitsklinkend merk bier , heb ik heel den boel kunnen weggieten , niet te zuipen ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De samenstelling van Aldi brood
*Tarwebloem,water,gejodeerd zout,gist,dextrose,weipoeder,sojabloem,geharde palmollie,raapzaadolie,glutten,soja en melk
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 september 2010 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heb je ook percentages/hoeveelheden? Geloof "ons" gewoon nu maar. Ik ben al mn halve leven bezig met gezonde voeding. Laatst gewijzigd door Cdude : 19 september 2010 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou me niet verbazen, dat niet, aangezien ingrediënten met hogere voedingswaarde meer kosten, en het goedkoopste brood van de aldi is wel heel goedkoop. Maar misschien halen ze de lagere productiekost uit andere factoren dan voedingswaren. Waar zeg ik dat je daar 5 dagen van kan eten? Leer eens lezen ![]() En je gaat geen winst maken door eten te kopen eh. Dat is altijd 'verlies'. Als je geen verlies wil moet je je laten verhongeren.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je geen geld heb moet je wel naar den aldi gaan,stel dikke nekken hier zeg Ik hoop wel dat je ooit eens arm wordt,zal je mee kunnen genieten van onze mooie samenleving waar je zo vol met lof over spreekt,en ja dat lees ik tussen Uw regeltjes ....
![]() |