![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond dat echter zwakkelingen die zich achter onbetekende details schuilen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer je mensen meeneemt voor het aantal koppen idd maar in een technische onderhandeling, of je kan zitten rekenen en invalshoeken scannen met drie of alleen, maakt zeker een enorm verschil. dat je dat niet 'wil' inzien ?! of begreep ik je reply hierboven verkeerd mss ? |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Besien verduidelijkt waarom ze er met 3 bij zitten. De communautaire hardliner van Besien beweert nu namelijk dat hij de financieringswet op tafel heeft gelegd terwijl NVA weigerde dat te doen. Gelukkig heeft hij Bart kunnen overtuigen, aldus van Besien. Jawadde
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Enne, Van Besien niet onderschatten, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schijtpartij zou ik dan zeggen. Begrijp ik het niet of begrijp ik het niet??? Laatst gewijzigd door omaplop : 21 september 2010 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zonder aanpassing aan de financieringswet is de federale staat (Belgie dus) tussen dit en 2014 failliet. het is dus helemaal niet zo evident dat zogezegd Vlaamse partijen die Bstaat redden door een aanpassing aan die financieringswet toe te staan mi verkopen ze het allemaal als een eigen eis, om aan de kiezer niet te hoeven uitleggen dat het een immense toegeving is van de deelstaten naar de federatie. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Van Besien's Frans betreft: dat hij dan in het Nederlands spreekt, he. Of is het Nederlands van sommige anderen te slecht om mee te kunnen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2010 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks in het Engels: Nederlands en Frans. Vertalingen kunnen op dat niveau toch zo moeilijk niet zijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 21 september 2010 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar kom, zelfs op mijn heel beperkt niveau als ambtenaar in zo'n situatie kon ik terugkoppelen naar een secretariaat, een Dienst Kwaliteit, het bureau statistiek enz., naargelang de situatie. Enz. (goedkeuring onder voorbehoud van checken van notulen enz. enz. ) Maar mij laten overdonderen door anderen omdat ze toevallig met meer zijn, neen, dat is geen niveau hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Archiefbeeld: ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, je kan nu proberen hem belachelijk te maken met dat prentje. Van Besien is inderdaad in hart en nieren een Vlaams-nationalist. Van thuis uit.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden we massaal lid moeten worden van Groen! ![]()
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...keBesienGennez
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dat is dan goed he.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T go ja, ik had veel gedacht van diene Van Besien, maar ik had niet direct verwacht dat hij dergelijke flagrante leugens zou verkondigen.
![]() |