![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is mijn positie dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn daar blijkbaar haar onmisbare rol in de cel omtrent de rol van de vakbonden vergeten. Ze heeft dossiers naar boven gehaald die elke vakbond kon nekken. Grappig. Ze is competent (beetje opvliegend) maar had haar dossiers correct. De correcte partijen hebben dat dossier meteen in de open haard gegooid. En respect voor Vanhecke die nu na zijn mandaat de politiek zal verlaten en gezien het CS er geen postje in diverse raden van bestuur voor zal krijgen. FDW, Gerolf, FDM, ... het lijkt me dat jullie terug naar de 5% willen. In 2004 waren jullie kansen nochtans heel anders. Nu heeft de N-VA jullie gewoon verslagen. De zogenaamde verruiming van het VB (waar FDW toen de drijvende kracht achter was) zomaar ineens laten vallen om terug te vallen op een bende roepers. Hoe slim was dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet over de repressie beginnen... de folteringen van al dan niet schuldige "zwarten" in BREENDONK na de oorlog waar de voorzitter van de Senaat even niet was.
Daar is heel wat gebeurd na WOII. Enkel tegen Vlamingen natuurlijk. Rex was toen nog aan zijn eindstrijd bezig tegen willekeurige Waalse burgers die van toen noch blazen wisten. Wil je de positie. Er is helaas geen loon aan verbonden, maar de eer die system, henri, Bwarrior e.d. je zullen betonen zal lonend genoeg zijn. Misschien krijg je wel een B-stickertje voor op je HD.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet goed hoe ik het u nog kan zeggen, ik ben geen VB'er.
Met mijn achtergrond en veroordelingen, ik pas niet echt in het VB-profiel.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila... even gefundeerd als jouw spuwsels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Jazeker denkt dat ik u wil gaan inpakken wegens uw vorig antwoord. Dat zal ik dus nooit doen.
Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker is dan ook slim. Na wat ik zei durft ie niet meer.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2010 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Egotripper.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() DDD had trouwens gelijk over de mails en de relevantie ervan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin, je begrijpt toch wel dat als ik een aanvraag zou doen bij het VB voor een lidkaart me dat geweigerd zou worden? En buiten het separatisme zelf - de strijd tegen Belgie, is er weinig of niets in het programma dat me aanspreekt. Het VB is opgericht door mensen die hun wortels in vorige eeuw hadden. De generatie die nu het VB is, die zijn daar - voor mij althans, nog te nauw mee verbonden. En dat geld in het algemeen ook, zaken zoals ijzerbedevaarten en de varianten daarop, het mag allemaal van mij, maar Vlaanderen is veel groter en ruimer dan dat. Die zaken waren van groot nut in het verleden als symbolen van de strijd tegen Belgie, maar dat is het verleden, de strijd is gewonnen, alleen al door het feit dat Belgie zijn tijd heeft gehad en die tijd is volledig uitgeleeft. Belgie is dood, en de reanimatie schijnt maar niet te lukken. Vroeg of laat wordt de doodsbrief gedrukt en opgestuurd. Het VB moet zich nu aanpassen aan de realiteit en opschuiven naar N-VA. Het verleden is voorbij, tijd voor een Vlaamse toekomst.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik herken die houding. Ze is veel voorkomend in Vlaanderen, nog steeds heeft men het niet begrepen. Nog steeds zijn er mensen van oordeel dat er met de Walen te praten valt, dat het redelijke mensen zijn.
![]() |
![]() |