![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Ze gaan niets plaatsen want dan zouden die vogels klanten lokken. Ik zou elke dag naar de slager gaan om vlees te kopen als ik een vogel van een halve ton kan bekijken!
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke ouder gaat zijn kindjes patee op zijn boterhammen meegeven als-ie weet dat er halve-ton-zware kolibris rondvliegen die daar verzot op zijn?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer zeker, toch plaatst die slager tralies want hij weet: "Ne kolibri die hier buiten voor mijn tralies naar binnen zit te staren lokt evenveel klanten (of zelfs meer) dan ne kolibri die hier wild rondvliegend heel mijn winkel vernield en er met al mijn kalkoensalami en ardeense pate vandoor gaat." 't Is niet omdat er tralies staan dat die kolibris gaan wegblijven eh?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hebt ge al eens bedacht wat er gebeurt als dat beest plots besluit van te gaan schijten terwijl gij om uw 100 gram salami naar den beenhouwer gaat... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een vraag. Tuurlijk staat dat niet in mijn oorspronkelijke stelling. In stellingen horen immers geen vragen thuis.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, doe allemaal goed uw best, orden uw pogingen tot ontkrachten van mijn stelling een beetje en hou het wat overzichtelijk want ik ben effe weg.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Bwaa , aangezien het een "voorspelling" betreft zou ik kunnen zeggen dat het geen kolibri's zijn maar vliegende olifanten.
Daar kan tenminste een salami door |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is prove-me-wrong.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slagers gaan natuurlijk geen tralies plaatsen tegen kolibries want die komen hier niet voor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() its the economy, stupid !
slagers plaatsen geen tralies, want kunnen die nooit terugverdienen met kalkoensalami en Ardeense paté zij zullen zonder kosten gewoon die twee dingen uit hun assortiment halen. ![]() ![]() next ! lap al de tweede stelling die ik hier ontkracht ![]() 2-0 Laatst gewijzigd door Anna List : 5 oktober 2010 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze wegen trouwens ook geen halve ton
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat geldt ook voor die kolibris. Kolibris zijn nu wel geen helden in statistiek maar dat hadden ze toch maar mooi berekend.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk moest het proef me wrong zijn maar ik ben ook niet perfect eh?