![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die al 20 jaar met een vrouw samenwoont rakelt deze libelle bullshit niet meer op.. Ik ken geen enkele vrouw die een lager loon heeft dan haar mannelijke collega.. Ik ken geen enkele vrouw die een hoger libido heeft dan haar man.. Ik ken geen enkele vrouw die 'gedwongen' werd om haar carriere af te bouwen omdat ze voor kind en kraai moet zorgen... Nee de islam zorgt niet voor méér of minder verkrachtingen, ze zorgt wel voor het banaliseren ervan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Mogen moslims beledigd worden ?
In principe zou niemand beledigd mogen worden, er mag wel �* volonté gelachen worden met overtuigingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cheverrant : 13 oktober 2010 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() *hoest*
Ga dat eens doen in de villawijken van Kapellen of ergens in Hebron of Tel Aviv.
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Koran in brand gestoken wordt, dan wordt een religie op de korrel genomen, niet de aanhangers ervan. Alweer worden er geen Moslims beledigd. Het is niet omdat men zich beledigd voelt, dat men ook beledigd wordt. Verder is het trouwens ook zo dat je voor mijn part beledigt wie je wilt. Mensen die daar niet tegen kunnen zijn grote onnozelaars.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
². Wat een oetlul. Dit kan eventueel gezien worden als een belediging al vraag ik me af of dat eigenlijk wel geldt als het de simpele waarheid is?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als men vaak beledigd wordt, zonder het te voelen heeft men een "olifantenvel".
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 13 oktober 2010 om 11:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat negers beledigen onder rasisme valt? Wie zegt dat homo`s beledigen onder discriminatie valt? Wie zegt dat dit allemaal niet mag maar moslims beledigen wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Knack of Libelle..sex enquetes zijn 'cheap' in alle betekenissen van het woord..en jammer genoeg kan tegenwoordig geen enkel magazine weerstaan aan die 'fastfood' info.. Uit mijn 'persoonlijke' ervaring blijkt dat 'zelfstandige' westerse vrouwen zelden of nooit gemeenschap hebben tegen hun goesting...helaas.. ![]() Verklaringen van vrouwen na of in een stukgelopen relatie zijn meestal sterk 'gekleurd' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is overigens al een tijdje geleden dat ik statistieken zag over handtastelijkheden en aanrandingen, maar ik verwacht dat daar de kloof nog groter is dan bij ongewenste seks. En wat de loonkloof en de glazen plafonden betreft: ook daarover bestaat geen twijfel. Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 13 oktober 2010 om 11:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant weet ik ook wel dat er veel meer relatieproblemen zijn dan het 'oog' ziet.. Dat verkrachtingen bijna uitsluitend door mannen gebeuren daar heb je toch geen enquete voor nodig zeker..dat is pure logica.. En de loonkloof statistieken op wat zijn die gebaseerd ?..wetende dat 'jonge' vrouwen gemiddeld meer afwezig zijn in hun loopbaan(zwangerschapsonderbrekingen ), wetende dat de 'samenlevende' vrouw/moeder gemiddeld minder uren werkt. Idem dito voor het 'glazen' plafond..op wat is dat gebaseerd ?..de procentuele verhouding man/vrouw in bepaalde topberoepen ?..wetende dat vrouwen gemiddeld gezien minder ambitieus zijn..(zeker die in een gezinssituatie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat wij het hier in België fantastisch hebben, overal kunnen dingen verbeterd worden. Maar geloof me zeker, Andy, ik ben vèèèèèèl liever vrouw in een Westerse samenleving dan in een islamitische. Ze zijn niet overal even extreem maar dat moslima's minder rechten hebben dan Westerse vrouwen is heus geen fabeltje. Hier wordt niet gezanikt over wel of geen sluier, geen zever over boerka's, geen kleinere erfenis dan mijn broers, geen angst moeten hebben om verliefd te worden op een willekeurige man, geen mannelijke familieleden die voor de vrouwen beslissen enzovoort enzovoort.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft de Taliban in het bijzonder en de islam in het algemeen zich ooit verontschuldigd voor het vernietigen van de 2 boeddhabeelden in Bamyan? Geen boeddhist heeft naar aanleiding daarvan een moslim naar het leven gestaan. Maar o wee als er per ongeluk een spotprentje over Mohammed getekend wordt!
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hoeft niemand te beledigen. Sarcasme, daarentegen, moet kunnen.
Ook grappen op het podium van een theater moeten kunnen. Maar daar wringt het schoentje. Moslims hebben dikwijls nogal lange tenen. En ze nemen zichzelf en de wereld véél te serieus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schop!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik word niet opgesloten thuis, ik heb geen toestemming nodig van een ander om te gaan werken en ik noem niemand die geen hidjaab draagt een 'hoer', ik moest verplicht naar school van mn ouders (Sterker nog, de dag dat ik alsof deed dat ik ziek was, werd ik gestraft en met mn klieken en klakken buiten gezet).. U scheert toch oh zo graag iedereen over eenzelfde kam hé, Alice stop daar mee want uw leugens en verzinsels beginnen te irriteren.
![]() |
![]() |