![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mja, een slotje na een jaar zou wel mogen. Dat wordt ook vaker gedaan op de meeste fora. Kwestie om alles wat overzichtelijker te maken.
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moderatie heeft mij wel eens teruggefloten, toen ik ALLE oude draden, waarop NUL reacties gekomen waren, terug "opgefrist" had. Dit menslievende initiatief werd mij door hun niet in dank afgenomen. Ik kreeg zelfs de grote baas van het forum op mijn dak. |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boodschap wordt vervelend als men draden terug blijft halen die al lang zijn ingehaald,bv belastingvrije sommen anno 2008 zijn duidelijk niet de belastingvrije sommen anno 2010
Vandaar mijn ergenis,en dit is dan nog een erg goed voorbeeld,er zijn nog vele ergere voorbeelden,heeft nieks met kalimero te maken ofzo.... |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() who cares
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Google translate ontdekt?
I'd rather fancy a cup of muck sir. |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Het staat u als forumgebruiker overigens volledig vrij om, als bepaalde threads u storen, ze eenvoudigweg niet te lezen. (edit) Mogen we overigens aan alle protagonisten ook vragen om het geruzie achterwege te laten? Dat werkt namelijk wél storend. Namens de moderatie A.Layne Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 13 oktober 2010 om 10:52. |
|
![]() |