Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2010, 14:13   #21
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Zijn Roma's nu ook al Moslims?
Of maakt het gewoon niet uit?
Oud 11 oktober 2010, 14:16   #22
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Dieven zijn dieven wat maakt het verder uit? Ne woef is het beste alarm dat er is.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 14:22   #23
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Kijk even naar de demografische opbouw, dan ziet u dat dat ook te weinig is om de bevolking minstens stabiel te houden.
Waarom zouden we die stabiel moeten houden ?
We zijn nu al met teveel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 14:24   #24
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Gij misschien.
Oud 11 oktober 2010, 14:25   #25
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Gij misschien.
Ik denk gij .

Ja, ik ben er vrijwel zeker van.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 14:50   #26
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden we die stabiel moeten houden ?
Dat vinden de Franstaligen ook (dat de Vlamingen met teveel zijn)
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 17:24   #27
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk even naar de demografische opbouw, dan ziet u dat dat ook te weinig is om de bevolking minstens stabiel te houden.
Is't geen tijd dat je eindelijk begint rekening te houden met de globalisering en de wegtrekkende industrie naar lage loonlanden. Het bedrijfsleven zit echt niet te wachten op de analfabete uitkeringstrekkers die hier hun uitkeringsgeluk komen uittesten.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 17:28   #28
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk gij .

Ja, ik ben er vrijwel zeker van.
Andy en Eberhardt zien ze graag komen. Maar ze zijn natuurlijk tè egoist om hun verrijkers zelf voor de volle 100% te onderhouden. T'is gemakkelijk om de barmhartige samaritaan te spelen als je de faktuur op "de maatschapij" kan afwentelen. Indien ze zelf, van hun eigen centjes, voor hun broodnodige verrijking zouden moeten opdraaien, zouden ze natuurlijk een toontje lager zingen.
Oud 11 oktober 2010, 17:41   #29
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Andy en Eberhardt zien ze graag komen. Maar ze zijn natuurlijk tè egoist om hun verrijkers zelf voor de volle 100% te onderhouden. T'is gemakkelijk om de barmhartige samaritaan te spelen als je de faktuur op "de maatschapij" kan afwentelen. Indien ze zelf, van hun eigen centjes, voor hun broodnodige verrijking zouden moeten opdraaien, zouden ze natuurlijk een toontje lager zingen.
Als er in Vlaanderen een partij zou bestaan die de immigratie met meer dan 100.000 extra personen per jaar (in Vlaanderen) zou willen opvoeren, lever ik daar gaarne een vakantietje of meer voor in.

Maar kom maar eens om zo'n lange termijn visie in 't benepen kabouterland.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 oktober 2010 om 17:42.
Oud 11 oktober 2010, 17:55   #30
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U moet leren lezen. Pericles postte dat hij zich 'geobserveerd' voelde door dieven. Ik repliceerde dat hij dan maar extra camera's moest hangen. Daartoe beperkten mijn inhoudelijke bijdragen aan deze draad zich. Mijn tweede repliek op Pericles was een grap. Zelfs iemand van uw kaliber doorziet zoiets.

Welk immigratiesaldo België kent laat me koud. Voordat je zelfs nog maar kan spreken over economische meer- of minderwaarde van ocharme enkele tienduizenden migranten meer of minder, zouden we beter eerst alle idioten nuttig maken. Mysogiene agenten postzakken laten maken, de politici die de hielen van het grootkapitaal likken de mijnen insturen en de overige idiote rechtse kloten heropvoeden. Dat zou deze samenleving een pak meer vooruit helpen dan het geweeklaag over het verloren gegane Vlaenderen.

Ik verwacht nu een repliek genre 'de waarheid kwetst' of 'het doet precies zeer'. Iets originelers zou me verbazen.

Laatst gewijzigd door Andy : 11 oktober 2010 om 18:01.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 18:20   #31
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
U moet leren lezen. Pericles postte dat hij zich 'geobserveerd' voelde door dieven. Ik repliceerde dat hij dan maar extra camera's moest hangen. Daartoe beperkten mijn inhoudelijke bijdragen aan deze draad zich. Mijn tweede repliek op Pericles was een grap. Zelfs iemand van uw kaliber doorziet zoiets.

Welk immigratiesaldo België kent laat me koud. Voordat je zelfs nog maar kan spreken over economische meer- of minderwaarde van ocharme enkele tienduizenden migranten meer of minder, zouden we beter eerst alle idioten nuttig maken. Mysogiene agenten postzakken laten maken, de politici die de hielen van het grootkapitaal likken de mijnen insturen en de overige idiote rechtse kloten heropvoeden. Dat zou deze samenleving een pak meer vooruit helpen dan het geweeklaag over het verloren gegane Vlaenderen.

Ik verwacht nu een repliek genre 'de waarheid kwetst' of 'het doet precies zeer'. Iets originelers zou me verbazen.

Natuurlijk ga je hierop niet in. Als de kosten van de 'verrijking' maar op kap van een ander afgewenteld kunnen worden. Zo kennen we de linxen wel : de profiteurs- en afgunstmentaliteit zijn nooit ver weg.

Citaat:

En dan dat calimero-toontje. Afgeven op rechtse zakken en politici, en morgen staken opdat die rechtse zakken en politici
wel arbeidsplaatsen creëren voor het uitheems importgepeupel van links.

Laatst gewijzigd door Sunny : 11 oktober 2010 om 18:23.
Oud 11 oktober 2010, 18:30   #32
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Links doet zich graag voor als zijnde intellectueel.
En om die attitude te vrijwaren blijven ze tot in het belachelijk toe de problemen negeren.
Ik vind dit op z'n minst even erg dan de concentratiekampen te ontkennen.
Neen hoor, er is absoluut niets aan de hand !
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 23:15   #33
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Volgens mij is de berichtgeving van het Vlaams Belang één van de meest betrouwbaarste van ons land.

Niks wordt zo vaak en intensief gecontroleerd. Zowel door de juristen van het Vlaams Belang zelf, als door hun politieke tegenstanders, als door het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding.

Paulus.
Daar heb je gelijk in ! Die mensen kunnen het zich gewoon niet permitteren om te liegen zoals hun collegas-politiekers ! Elk mankement aan de strikte waarheid word onmiddellijk aangeklaagd. Zélfs de waarheid word aangeklaagd, als ze door de heersende partijen als te pijnlijk ervaren word !
Het VB is veroordeeld om de waarheid te verkondigen...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 23:19   #34
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Tja, wat maakt het eigenlijk uit WIE er met je inboedel , geld en juwelen op de loopt gaat ? Weg is weg...
Oud 11 oktober 2010, 23:21   #35
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij misschien.
En gij zeker. Wie zou u nu missen ?
Oud 11 oktober 2010, 23:22   #36
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Is't geen tijd dat je eindelijk begint rekening te houden met de globalisering en de wegtrekkende industrie naar lage loonlanden. Het bedrijfsleven zit echt niet te wachten op de analfabete uitkeringstrekkers die hier hun uitkeringsgeluk komen uittesten.
Eugenlijk zouden die allemaal naar China moeten trekken. Het land van de toekomst !
Oud 12 oktober 2010, 11:31   #37
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er in Vlaanderen een partij zou bestaan die de immigratie met meer dan 100.000 extra personen per jaar (in Vlaanderen) zou willen opvoeren, lever ik daar gaarne een vakantietje of meer voor in.

Maar kom maar eens om zo'n lange termijn visie in 't benepen kabouterland.
Heb je nog niet genoeg aan de 100.000den import-paupers van de PS?

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=PP30LSRD
Oud 12 oktober 2010, 13:01   #38
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je nog niet genoeg aan de 100.000den import-paupers van de PS?

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=PP30LSRD

Nee

Hier heb je er één:

http://www.youtube.com/watch?v=7pKrVB5f2W0
Stromae - Alors on danse (15,4 miljoen hits) 2010
Oud 12 oktober 2010, 15:27   #39
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het land zou zijn schulden moeten aflossen. Dan zouden we weten dat onze rijkdom schone schijn is, en kunnen kijken hoeveel er overschiet om uitkeringstrekkers te ronselen. Die zouden echter allang niet meer hierheen willen komen als ze zien wat voor armoezaaiers wij eigenlijk zijn.

Maar als we de schuldenlast naar de volgende generatie doorschuiven, moeten we ook niet klagen over de immigratie die onze op de pof in stand gehouden welvaart aantrekt. Wèl pech voor de generaties die onze financiën, onze uitkeringstrekkers en ons volgebouwde land met zijn vervuilde milieu zullen erven. Een drievoudige roofbouw op de toekomst!
Oud 12 oktober 2010, 15:32   #40
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijne Woef is zoals zijn baasje: wij houden niet van, Halal!
Moet omgekeerd zijn, want voor een mens is het onmogelijk het verschil tussen halal en ander vlees waar te nemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be