![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Owke, denk jij er het jouwe van, dan denk in er het mijne van..
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Wel straf dat een 'kleine minderheid' van de bevolking de grote meerderheid van gezeur en geboeroep op zijn naam heeft..
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maro's zeuren constant maar ik versta geen arabisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Dixie, ken jij het verschil tussen destructief en constructief?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() constructief de vlamingen werken zich op tot 1 van europa's rijkste regio's
destructief noordafrikaanse migranten verloederen heelder wijken zoiets?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je kent het verschil, maar gebruikt blijkbaar enkel je destructieve energie.. Het is erg makkelijk om 'boe' te roepen, maar CONSTRUCTIEVE kritiek of oplossingen aanbieden, blijkt toch moeilijk..
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoel jij nu dat ik een uniform moet gaan aantrekken om iets gaan te doen ofzo? Wat doe jij dan zo constructief? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik klaag over de vergrijzing van de bevolking moet ik dan eigenlijk ook niet zagen en iets constructiefs gaan doen misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
maar wet is wet zowel voor u als voor mij, en zowel voor Belgen als anderen,dat we die wet wellicht anders interpreteren zal wel afhangen van individu tot individu,wat niet wegneemt dat zolang we die wet niet overtreden,we onze zeg mogen doen. hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn BIJNA ALTIJD de makkaken, die hier zijn gekomen om te profiteren,van Mechelen. En dan verschiet men ervan dat het VB hier 30% haalt? De Echte MECHELEIRS worden dat ook beu dat het steeds de marokkanen zijn die de naam van onze stad slechtmaken. Iedereen die dat doet zou op zaterdag, heel den dag op de Grote Markt moeten staan, aan een paal, met zijn naam op zijn T-Shirt. En dit als straf. Dat is toch niet verkeerd? Dit is erger dan 1 nachtje in t cachot zenne, zeker voor die mannen! John Cordier (CD&V)had dit voorgesteld, maar is spijtig genoeg overleden. Hij was de man die KVM al laatste Belgische ploeg, de Europacup heeft laten winnen, en MECHELEN op de (VOETBAL)Kaart gezet heeft! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Die marokkanen-vaders patrouilleren nie meer. Die hebben enkel vorige zomer "gepatrouilleerd", meer niet! Da was gewoon een prestigeproject dat ons niet heeft geholpen. Nu deze zomer zullen ze er weer mee beginnen...Denk ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Zoals op de zevende dag ....laag zéér laag !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
de statistieken van veroordelingen zijn niet representatief voor de totale omvang van de criminaliteit. Verder is er ook een zekere selectiviteit die aan de oorzaak kan liggen; politie en gerecht die harder optreden tegen vreemdelingen. Ook de sociale achterstand van die mensen die een bakermat vormt voor criminele motieven. Ik zou de schuld maar niet teveel bij de vreemdelingen leggen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Voor de laatste keer DE GEVANGENISSEN PUILEN UIT MET VREEMDELINGEN ....aaah ja die racisten van politiemensen he pffffff hoe is het mogelijk ZO NAIEF seg !! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
En ik heb niet gezegd dat wij moeten aanpassen en opkrassen; ik heb gewoon gezegd; laat je niet teveel leiden door de cijfers zelf; probeer te achterhalen wat de onderliggende sociologische krachten zijn. |
||
![]() |
![]() |