![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bron GvA
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() benieuwd of bloxbuster en piano ook hier gaan op reageren
![]() wedden van niet ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Het zijn wéér allochtonen of ze zijn weer uit Mechelen?
![]() |
![]() |
#4 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() met tien tegen één...
wat zijn ze toch weer stoer, de marokaantjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() t'is zéér spijtig voor de winkeliers van Mechelen, maar mijn vrouw en mijn dochter gaan nu naar Aalst shoppen, t'is iets verder en 10 minuutjes langer rijden met de wagen, maar in Aalst worden ze niet lastig gevallen door ambetante bruin gastjes....... als ge in t'centrum van Mechelen als vrouw ne schop in uwe rug krijgt van een dertien of veertienjarig snotjong van allochtoon omdat ge op "zijn" zitbank (die eigendom is van de stad) durft te komen zitten en ge de week daarna door een bendetje bruin snotapen lastig gevallen zijt en bespuwd en ze trekken bovendien nog enkele krassen in uw wagen dan is uw goesting over......... de flikken noteren uw klacht wel maar dat is dan ook t'énige wat ze doen...... leuke winkelstad Mechelen..........
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neruda zou ze allemaal wel op hun smoel geklopt hebben.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat die klootzakjes het imago van de "gewone" allochtoon blijven om zeep helpen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan de allochtone gemeenschap niet doen zoals het Vlaams Blok ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor iedere berichtgeving over allochtone criminaliteit, is er een berichtgeving over autochtone criminaliteit..
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ikzelf woon in Mechelen, en heb nooit last van 'klein krapuul' in welke vorm dan ook. Zelfs 's nachts (wanneer de media het afraden), heb ik er geen problemen mee om op mijn eentje door de straten van Mechelen te kuieren.. Het is tenslotte ook mijn stad..
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lees het laatste nieuws vandaag en u zal weer feiten vinden die betrekking hebben met vechten en dergelijke. Van op afstand bezien lijkt dit niks,maar ge zult er maar tussenzitten . Nu weer feiten op een voetbaltornooi in Zemst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Ik spreek de beweringen niet tegen, ik voeg er enkel aan toe dat voor iedere weergave van allochtone criminele feiten in de media tevens berichtgeving verschijnt over autochtone criminaliteit. Niet meer, niet minder dan dat.
![]() |
#19 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat klopt Distel, maar die zijn enkel ingezet in de zogenaamde 'probleemwijken'. Zij patrouileren op speelpleinen en plaatsen waar jongeren samen hokken. Het stadscentrum wordt tot op heden nog niet beschouwd als 'probleemwijk'.
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
gezien de gevangenispopulatie. Wat dan weer niet betekend dat men iedereen over dezelfde kam mag scheren. En nog iets ,wanneer gaat men in Belgie eindelijk is open en bloot over deze problematiek spreken. <<<<<<ik heb de woorden van Jurgen Verstrepen nog niet vergeten,dat na zijn uitzendingen van zwart/wit er nog iets gedronken werd en dat daar de tongen blijkbaar los kwamen,en er zonder kopstukken en zonder microfoon of camera in de buurt gans andere meningen naar buiten kwamen en dit vooral door politiekers van traditionele partijen. En men moet geen blokker zijn om iets aan te klagen he,maar ja door dat verdomd politiek correct zijn durven de meesten zoiets niet aanklagen ,maar ze vergeten wel dat de mensen in dat kieskot op 13 juni hun goesting doen . |
|
![]() |
![]() |