![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Good riddance, zou ik zo zeggen, maar zo denkt de meerderheid er niet over... Er is nog een ander aspect: onder pseudoniem kan je volledig uit de kast komen, over interessante onderwerpen zoals persoonlijk ervaren armoede bv, en persoonlijke relaties en omstandigheden... Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2010 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Angst is iets anders. Noem het voorzichtigheid. Maar goed. Ik denk dat je redenering logisch is. Ik zal eens nadenken. Misschien tot later. P.S. Bedankt voor het compliment. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 oktober 2010 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mij goed, ik wil vanaf morgen onder de naam Piet Pieters posten hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Johan,
Ik zou in uw plaats officieel aangifte doen van de gemaakte bedreigingen aan uw adres in de betreffende draad. Zeker als de bedreiging bij herhaling gemaakt werd. Dit omdat u wel degelijk onder eigen identiteit post en niet onder pseudoniem , wordt uw klacht naar alle waarschijnlijkheid serieus behandeld. In elk geval zal men de identiteit van de bedreiger opvragen en wordt er een dossier aangelegd. Dat is dan weer een van de voordelen van niet anoniem te verkeren op het internet.... Voorts zou ook ik het spijtig vinden mocht je besluiten niet meer te willen posten op het forum. Maak een pseudootje aan... ![]()
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat je kan doen, lijkt me terugkomen onder een andere nickname. De mensen die al wat langer op dit forum rondhangen zullen u wellicht onmiddellijk herkennen. Maar na verloop van tijd zullen dat enkel nog mensen zijn die zowel nu als dan uw posts lezen en ermee instemmen. Daar vallen figuren als Heraclito niet onder. Je zegt dat je de stijl van Heraclito associeert met het bendeleven in Bolivia of Venezuela. Misschien dat je voor alle zekerheid contactgegevens (mail, adres, telefoonnrs.) die je op andere plaatsen hebt openstaan (facebook enzo) kan wissen of afschermen van niet-bevrienden? Check misschien ook eens via google waar er nog ergens contactgegevens van je staan. mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 oktober 2010 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is mijn dubbel aanmaakt profiel gebannen,wat ik erg raar vind idd,maar dik ok is
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn naam is Jan Peeters.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 16 oktober 2010 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, daar zijt ge. Ge moet mij nog 50 euro.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Als ik niet anoniem op het internet had gekund, had ik al niet meer geleefd. Ik heb er zelfs al dikwijls aan gedacht mijn echte naam te laten veranderen. Ik haat mijn verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Maar wie kan controleren of zo'n naam echt is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() En je moet een goeie reden hebben. Eerst betalen, dan beslissen ze of uw reden gegrond is, is het niet zo dan zijt ge toch uw geld kwijt.
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 16 oktober 2010 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling