![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Aangezien er een recht van vrije meningsuiting geld (of geldde ![]() Ik vind het wel jammer dat het Vlaams Blok hiermede het volk probeert op sleeptouw te nemen. Dit zijn grapjes, en niet meer dan dat. De moeite niet waard van Seba om dit te vermelden want ze zijn uiterst belachelijk. Ik vind persoonlijk dat sprekers als Filip Dewinter en Frank Vanhecke veel interessanter zijn om naar te luisteren dan naar een spreekbeurt met wat "kunstjes" in... ![]() |
||
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Mo sjoeke toch, in ons vorig dispuut heb ik als laatste geantwoord en heb ik geen wederwoord van uwentwege zien staan. Ik denk ook dat het geen toeval was, die middelvinger. Maar ik vind dat je niet zo ver in die CD&V'stijl van oeverloze droogheid mag gaan. We weten dat uw voorzitter alleen maar problemen ziet en met de grootste moeite zijn lachspieren in gang kan zetten. Het Blok is een partij die nog altijd taboes doorbreekt. Weet je: eigenlijk is het psychologisch perfect verklaarbaar. Als je iemand zegt dat hij stout is, terwijl hij denkt dat hij het niet is, dan wordt hij het op den duur wel. Omdat het voor hem dan makkelijker te verteren is. Hij cultiveert af en toe zijn schurkenimago. Af en toe eens tegen de schenen schoppen mag wel. Voor de ene ligt de grens dan ook wat lager dan de andere. Dat is bij jou waarschijnlijk het geval, maar dat wil niet zeggen dat je omwille van een grapje direct heel de boel moet gaan dramatiseren en zeggen: 'het blok is nog steeds dezelfde partij als 15 jaar geleden', 'het blok is niet serieus', ... . Ik hoop dat ik je hiermee van antwoord heb gediend. |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Is het niet intressanter om over de inhoud van de tekst te spreken dan over het brengen van de tekst?
Als iemand van Groen! zijn broek naar beneden trekt en zijn kont laat zien bij het woord "vervuiling", wordt er dan ook zo'n drama van gemaakt? ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik denk da u uzelf best die tiel van grapjas van het jaar toedicht: het is de schuld van de andere partijen dat Anke fuck you doet? ![]() ![]() Ben alleszinds blij dat u eindelijk toegeeft dat de fuck you duidelijk zo bedoeld was. "Mijn" voorzitter mag dan al niet zoveel lachen, hij pretendeert ook niet dat CD&V een grappige partij is. Maar je hebt gelijk: dit was inderdaad grappig van Anke vdm. Enerzijds mensen uitschelden die het Vlaams Blok durven bestempelen als een populistische partij, en dan zoiets "grappigs" doen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die "fuck you" ligt er vingerdik op natuurlijk. Ze wil zich gewoon een beetje profileren in de stijl van het blok. Geven en nemen. In dit geval xenofobe uitingen geven een aandacht nemen. Misschien heeft het ook ermee te maken dat ze een vrouw is en zichzelf meer wil bewijzen. Die fuck you heeft alleszinds niets inhoudelijk en zegt meer over haar ingesteldheid om mee te draaien in de carousel van de politieke bekendheid, dan over de haar politieke standpunten.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van de vreemdelingen met hun massale en steeds groeiende aanwezigheid, profitariaat, overlast, criminaliteit, arrogantie, ondankbaarheid, moslim-fundamentalisme, etc... is volgens mij veel erger en belangrijker dan een al dan niet bedoelde "fuck-you"-teken tijdens een toespraak van Anke Van dermeersch.
Voor Seba en anderen blijkbaar niet. |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Inhoud is "me Anke Van dermeersch dansen", alleen Freddy is ne hele slechte danser ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat die problemen die je aanhaalt ook compleet onderschat worden. Dat neemt niet weg dat je dit debat op een beschaafde manier moet houden om de frustratie niet te doen groeien. Als het Blok met modder gooit naar al haar tegenstanders die oh toch maar durven beweren dat het Blok een populistische partij is, dan moeten ze daar zelf niet de aanzet toe geven
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje dezelfde politiek die door de traditionele partijen (inclusief CD&V) reeds een halve eeuw wordt gevoerd, zonder inhoud, zonder oplossingen, enkel wat gepruts tegen het Vlaams Blok. |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent daar ook een voorbeeld van. Ik bedoel dit niet als aanval want je bent een deftige forumganger met berichten waar ik het dikwijls mee eens ben. Het is van mijn part gezonde kritiek op jullie houding. Je schrijft wel hier en daar dat je ook weet dat de vreemdelingen een probleem zijn en dat er niks tegen gedaan wordt, maar het lijkt veel belangrijker te weten of een al-dan-niet fuck you teken van Anke Van dermeersch opzettelijk was of niet. Vandaar dat je hier een thread over opent. |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Nou deze 'zaak' is nu wel echt overdreven. Ik heb dat filmke nu ook eens bekeken. Ook een gecontroleerd om zo af te tellen op de vingers en dat gaat perfect. De zogenaamde fuck you is ook helemaal niet goed gericht om een echte fuck you te zijn. En het was ook een heel onduidelijke en rappe "fuck you"
Dit lijkt op zon clipje of een foto waar bv een voetballer strunkelt en met zijn gezicht op het 'spel' van een ander valt. Indien dit echt met opzet is gedaan, is dit inderdaad zeer ongepast. Maar zelf heeft ze het al ontkend. Waarom zou ze het ontkennen als het met opzet is gedaan? |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() how low can you go...en dan durven sommigen dat nog goedpraten door te zeggen dat ze toch normaal aftelt? hahaha, alstublieft....ge moet nu zo'n feiten niet ontkennen eh...
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zij ontkendt het, waarom zou ze het doen om het later te ontkennen. Daar zie ik de coolheid niet van in. Dit is gewoon een belachelijk argument om proberen te bewijzen dat er algemene vreemdelingenhaat is. Ronduit belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat toeval inderdaad een mogelijkheid is. Ik voel me niet bevoegd om conclusies te trekken over dingen waar je bijna niets vanaf weet. U hebt (en jules) hebben dara precies minder problemen mee en hebben al een oordeel zonder enige kennis. De partij discrimineerd idd niet. J emag mij natuurlij altijd overtuigen. Start desnoods een apparte topic met dingen waar je denkt rascisme te bespeuren (qua partijpunten, geen meningen van rotte appels die er altijd in een partij zullen zijn). @ Jules, ik ben niet blind. Ik zeg dta het best wel toeval kan zijn terwijl jij direct oordeelt. Nu mag jij eens kiezen wie de redelijkste is... |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |