![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat Limburg het meest gevarieerde dialect heeft verbaasd me niks, daar staan ze inderdaad ook wel een beetje bekend om. Citaat:
Citaat:
En een reus zijn we misschien wel op papier, maar de kunst is het te verzilveren. Goed, een permanente plek in de G-zoveelentwintig moet te doen zijn, maar wat heb je daar dan aan? Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal voor meer Benelux samenwerking en als het kan zelfs een gezamelijke staat, zij het op termijn. Ik denk alleen niet dat we ons gelijk rijk moeten gaan rekenen aan van alles en nog wat. Eigenlijk zou het stiekem helemaal niet zo'n grote verandering zijn als we zouden verwachten. Om nog even terug te komen op het Luxemburgse onderwijsmodel trouwens: daar zou een theoretisch "Beneluxie" natuurlijk ook wat mee kunnen doen, zeg basisonderwijs in de eigen taal, op de middelbare sommige vakken in het Nederlands, andere in het Frans, bijvoorbeeld. Zolang Engels en Duits er maar niet onder lijden. Al zullen de uitgevers van schoolboeken er misschien minder blij mee zijn dat de helft van hun collectie waardeloos is geworden, maar die hebben toch geen meerderheid in het kabinet.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is dubbelpostman!
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 oktober 2010 om 09:53. |
![]() |
![]() |