Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2010, 13:41   #21
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Iedere strenggelovige (ongeacht welke godsdienst) is gehersenspoeld.
Aaah zo, ik ben hooggeschoold, ik heb twee diploma's, ik functioneer perfect in de Belgische maatschappij, beter nog,

wanneer ik dagelijks in contact kom met autochtonen door hun omgang met me veranderen ze van racist in Islam-liefhebber,

De Politie, mijn oud-leraars, mijn autochtoonse vrienden, allen getuigen unaniem dat er meer mensen zouden moeten komen zoals mij

Hoeveel Marokkaanse en Turkse jongeren, die en Moslim zijn en die een bijdrage leveren aan Vlaanderen door bedrijven op te richten, en zich extra hard inspannen voor hun baas, en die dan stank voor dank krijgen, en die omdat zij zo hard werken, in plaats van hun werk te verlichten, zeggen zij "aah hij werkt hard" dus komen laten we wat meer werk op z'n rug leggen,

Een persoon die zijn geloof volgt en zijn geloof respecteert is helemaal niet hersenspoeld, de Islam zegt zelf dat je de Islam niet zomaar mag volgen, maar je moet er zeker van zijn, je moet het toetsen, en onderzoeken, zomaare blindelings geloven is verboden

Beste mensen, respecteer de Islamgodsdienst, hoe is het nu mogelijk dat men zonder schroom en zonder twijfels zo denigrerend kan spreken over de Islam.

Hetgeen ik niet begrijp, men respecteert de zwarte aardolie dat uit Islamitische hersenspoelde landen komt,
men drinkt elke ochtend de koffie dat afkomstig is uit Brazilie, men nuttigt dinges die uit andere werelddelen komen, men geniet met volle teugen van zaken die geimporteerd zijn uit andere landen uit het buitenland, maar beste bekrompen mensen, respecteer andermans geloof, nieman dheeft jullie gezegd om Moslim te worden, blijf daar maar in die put,

wanneer gaan jullie beseffen, dat er gewoon mensen zijn die anders zijn, en hun anders zijn dient gerespecteert te worden,

Ik ga toch niet tegen een Bosjesman zeggen: hé wat je doet is verkeerd, je moet frietjes eten en een koffiekoek eten smorgen, diene Bosjesman gaat je voor gek verklaren

Ik ga toch ook niet op een nerdy manier tegen Eskimo zeggen "Hé ik ben Vlaming, ikke, gij moogt geen iglo bouwen want da's "hersenspoeling"

Ik ga toch ook niet tegen een Boedhist zeggen "Hé Boedhist, da's verkeerd wat je doet"

Hetgeen alle verbeelding tart is het zonder schroom en zonder angst te hebben om vervolgd te worden en spreken over Islam en denigrerend spreken, De Islam is naast het Jodendom en Christendom, een erkende godsdienst, dus respecteer het,

De Islam heeft de Verlichting en renaissance meegebracht naar Europa

Laatst gewijzigd door Moor : 18 oktober 2010 om 13:44.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 13:43   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Aaah zo, ik ben hooggeschoold, ik heb twee diploma's
Et alors ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 13:44   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Islam is naast het Jodendom en Christendom, een erkende godsdienst, dus respecteer het
geef mij één goede reden waarom ik dat zou moeten doen.

Citaat:
Oud 18 oktober 2010, 13:44   #24
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Aaah zo, ik ben hooggeschoold, ik heb twee diploma's, ik functioneer perfect in de Belgische maatschappij, beter nog,

wanneer ik dagelijks in contact kom met autochtonen door hun omgang met me veranderen ze van racist in Islam-liefhebber,

De Politie, mijn oud-leraars, mijn autochtoonse vrienden, allen getuigen unaniem dat er meer mensen zouden moeten komen zoals mij

Hoeveel Marokkaanse en Turkse jongeren, die en Moslim zijn en die een bijdrage leveren aan Vlaanderen door bedrijven op te richten, en zich extra hard inspannen voor hun baas, en die dan stank voor dank krijgen, en die omdat zij zo hard werken, in plaats van hun werk te verlichten, zeggen zij "aah hij werkt hard" dus komen laten we wat meer werk op z'n rug leggen,

Een persoon die zijn geloof volgt en zijn geloof respecteert is helemaal niet hersenspoeld, de Islam zegt zelf dat je de Islam niet zomaar mag volgen, maar je moet er zeker van zijn, je moet het toetsen, en onderzoeken, zomaare blindelings geloven is verboden

Beste mensen, respecteer de Islamgodsdienst, hoe is het nu mogelijk dat men zonder schroom en zonder twijfels zo denigrerend kan spreken over de Islam.

Hetgeen ik niet begrijp, men respecteert de zwarte aardolie dat uit Islamitische hersenspoelde landen komt,
men drinkt elke ochtend de koffie dat afkomstig is uit Brazilie, men nuttigt dinges die uit andere werelddelen komen, men geniet met volle teugen van zaken die geimporteerd zijn uit andere landen uit het buitenland, maar beste bekrompen mensen, respecteer andermans geloof, nieman dheeft jullie gezegd om Moslim te worden, blijf daar maar in die put,

wanneer gaan jullie beseffen, dat er gewoon mensen zijn die anders zijn, en hun anders zijn dient gerespecteert te worden,

Ik ga toch niet tegen een Bosjesman zeggen: hé wat je doet is verkeerd, je moet frietjes eten en een koffiekoek eten smorgen, diene Bosjesman gaat je voor gek verklaren

Ik ga toch ook niet op een nerdy manier tegen Eskimo zeggen "Hé ik ben Vlaming, ikke, gij moogt geen iglo bouwen want da's "hersenspoeling"

Ik ga toch ook niet tegen een Boedhist zeggen "Hé Boedhist, da's verkeerd wat je doet"

Hetgeen alle verbeelding tart is het zonder schroom en zonder angst te hebben om vervolgd te worden en spreken over Islam en denigrerend spreken, De Islam is naast het Jodendom en Christendom, een erkende godsdienst, dus respecteer het,

De islam heeft den duvel teruggebracht naar europa.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 13:46   #25
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Et alors ??

Et alors?

De term "hersenspoeling" kan door iedereen gebruikt worden,

Ik kan ook evengoed zeggen dat Vlamingen hersenspoeld worden wat betreft "evolutietheorie"

Hersenspoeling kan ook in de andere richting werken
Oud 18 oktober 2010, 13:49   #26
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
De islam heeft den duvel teruggebracht naar europa.
Toen de West-Europeanen, mekaar's hoofd insloegen, toen zij vermoedden dat een vrouw een heks was, waren de Moslims bezig met "oogoperaties"

Toen de zwarte pest lelijk huishield in Europa waren de Moslims met vertaling bezig en synthese van allerlei Griekse, Romeinse, Chinese, Indische, Berberse, Arabische, Turkse, Koerdische kennis, ze hebben alles samengesmolten en als een geschenkje gepresenteerd aan Europa.

Al de Westerse geleerde mense zijn het unaniem eens over de weldaden van Islam.

Laatst gewijzigd door Moor : 18 oktober 2010 om 13:49.
Oud 18 oktober 2010, 13:49   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Et alors?

Ik kan ook evengoed zeggen dat Vlamingen hersenspoeld worden wat betreft "evolutietheorie"Hersenspoeling kan ook in de andere richting werken
De evolutietheorie is niks typisch Vlaams, maar is universeel en wetenschappelijk aangetoond.

Citaat:
Oud 18 oktober 2010, 13:50   #28
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Et alors?

Ik kan ook evengoed zeggen dat Vlamingen hersenspoeld worden wat betreft "evolutietheorie"

Hersenspoeling kan ook in de andere richting werken
Geloof jij nu echt dat er 72 maagden in het paradijs zitten te wachten? Geloof jij echt dat uw profeet geen valse profeet is?
Geloof jij echt in het concept hel?
Geloof je echt dat dieren moeten kreperen voor uw allah?
Geloof jij echt dat de vrouwen zich moeten bedekken voor de geile moslimdudes te beschermen.
Geloof jij echt dat holebis een ziekte is?
Geloof jij echt dat anno 21ste eeuw uw jongens moeten verminkt worden?
Geloof jij echt dat anno 21ste eeuw moslimas niet mogen trouwen met ongelovigen?

Indien u vaker ja dan neen zegt: u hebt een hersenspoeling ondergaan.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 oktober 2010 om 13:53.
Oud 18 oktober 2010, 13:50   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ?? Duiding ??

Citaat:
Oud 18 oktober 2010, 13:52   #30
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Toen de West-Europeanen, mekaar's hoofd insloegen, toen zij vermoedden dat een vrouw een heks was, waren de Moslims bezig met "oogoperaties"

Toen de zwarte pest lelijk huishield in Europa waren de Moslims met vertaling bezig en synthese van allerlei Griekse, Romeinse, Chinese, Indische, Berberse, Arabische, Turkse, Koerdische kennis, ze hebben alles samengesmolten en als een geschenkje gepresenteerd aan Europa.

Weldaden??? Welke de onderdrukking? de afslachting van ongelovigen? de verminking van de jongens? het kreperen van de dieren? het doden van de holebis? ??????????

Ik vraag me af welke wijze mannen pro islam zijn?
Oud 18 oktober 2010, 14:01   #31
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Geloof jij nu echt dat er 72 maagden in het paradijs zitten te wachten? Geloof jij echt dat uw profeet geen valse profeet is?

De Profeet vzmh is geen valse profeet, hij is een echte profeet, meer nog hij is de ZEGEL der Profeten, hoeveel Christelijke mense in zijn tijd hebben dit bevestigd zoals Waraqah de Christen, en een Monnik uit Syrie. Ik geloof echt dat een Martelaar, iemand die nadat hij aangevallen is door een vijand en zich verdedigd heeft en dan de dood heeft gevonden, ik geloof echt dat enkel deze persoon recht heeft op 72 maagden.

Geloof jij echt in het concept hel? Ja ik geloof in dat concept en ik heb dat recht om te geloven zoals eenieder gelooft in wat hij wenst te geloven, dat recht heb ik toch of wil je zelfs baas zijn over mijn gedachtes en mijn hoofd?
Geloof je echt dat dieren moeten kreperen voor uw allah? Dieren moeten niet creperen in de Islam, vanwaar haal je dat? Schapen die geslacht worden, voelen geen pijn, maar schapen die op de westerse manier geslacht worden voelen wel pijn, dit is wetenschappelijk bewezen, de kleur van de Moslim is groen, een Moslim heeft sowieso respect voor de natuur en de dieren.

Wat de Islam zegt over dieren

Abu Huraira vertelde dat de profeet (God's zegen en vrede zij met hem) vertelde over een incident dat een andere profeet overkwam, in het verleden. Deze profeet werd gebeten door een mier en in boosheid, gaf hij opdracht om het mierennest te verbranden. God berispte hem met de volgende woorden: "omdat een mier jou heeft gebeten, verbrand je een hele gemeenschap die Mij verheerlijkte" (Bukhari en Muslim).

http://www.scholieren.com/werkstukken/16323

Er is zelfs een overlevering die vertelt dat
> mohammed een kat liet drinken van het water waarmee hij zichzelf ceremonieel
> waste voor het gebed. Ook schijn mohammed gezegd te hebben dat vrouwen - en
> mannen? - die een kat opsloten zonder eten te geven naar de hel zouden gaan.

Er is ook een overlevering die correct is die zegt over een "prostituee" die een hond eten gaf en zij hierdoor naar het Paradijs ging, beste mensen, Islam is de Godsdienst dat het meest liefhebbend is voor de dieren.

Geloof jij echt dat de vrouwen zich moeten bedekken voor de geile moslimdudes te beschermen.

jaaaaa

Geloof jij echt dat anno 21ste eeuw uw jongens moeten verminkt worden?
Geloof jij echt dat anno 21ste eeuw moslimas niet mogen trouwen met ongelovigen?

Indien u vaker ja dan neen zegt: u hebt een hersenspoeling ondergaan.
Oud 18 oktober 2010, 14:03   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Inhoudloos religieus gespam.

Citaat:
Oud 18 oktober 2010, 14:04   #33
grimbergen
Banneling

Standaard

Hersenspoeling gast punt uit.

Valt het op gastjes dat de islam precies niet goed past in onze grondwet?

Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 oktober 2010 om 14:05.
Oud 18 oktober 2010, 14:08   #34
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Moor jij hebt, in je eentje, meer gedaan om Moslims belachelijk te maken dan eender wie. Je hersenloos gezwam in godsdienst en levensovertuiging zegt meer als genoeg. Ik zie niet in hoe jij mensen omtovert tot Islamliefhebbers, zeker dat ze je niet uitlachen en dat jij dat verkeerd interpreteert?

***EDIT***

"Indoctrinatie in de evolutietheorie", nog zo'n parel van belachelijkheid.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 18 oktober 2010 om 14:11.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 14:09   #35
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Weldaden??? Welke de onderdrukking? de afslachting van ongelovigen? de verminking van de jongens? het kreperen van de dieren? het doden van de holebis? ??????????

Ik vraag me af welke wijze mannen pro islam zijn?

In Marokko, en tal van andere landen heb je Miljoenen homo's die helemaal niet uitgemoord worden,

Heb je miljoenen, mensen die leven op de Westerse manier, ik zie nergens stenigingen en publieke executies op straat wanneer ik in de zomer naar Marokko ga,

Er is eerder een omgekeerde afslachting van gelovigen in Bosnie, Albanie, Tchetchenie, Kashmir, Palestina, Irak waar men Moslimjournalisten als schietschijf gebruikt, buiten de fysieke afslachting is er ook de mentale afslachting: discriminatie, vernedering, het afbeelden van Moslims als kwaden, enz...

What the hell do yo mean met "verminking van jongens" bedoel je het afhakken van handen zoals in Congo????????????
Oud 18 oktober 2010, 14:23   #36
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Straf. 2 Diploma's en dan nog denken als een kieke zonder kop.
Dus sta me toe dat ik je vaardigheden in twijfel trek
Hopelijk heb je al je examens mondeling mogen afleggen.
Maar dat terzijde.

Gast, al een chance voor u dat er mensen zijn als suqar_7loe, die wél zinnige dingen te vertellen hebben.
Wat jij voor je soortgenoten doet, is rampzalig. We leven in een land met vrije meningsuiting. Dus niemand kan je verbeiden om onzin uit te kramen.
De verlichting bestaat hier al nen helen tijd hoor.
Van lang voor jij denkt dat de islam hier is 'meegebracht'.
Verder doe jij niets anders dan intrigeren en je geloof op dringen.
Je lijkt wel een getuige van jehova.
En die moeten ook niet proberen om hun voet tussen de deur te steken.
Want dan breek ik hem.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 14:23   #37
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Beste Maddox, ik ben helemaal niet gehersenspoeld,
Je bent dan ook geen goeie moslim he. (Tenzij je een mujahedin bent, die tweedracht aan't zaaien is. Dan is liegen en bedriegen tegenover dhimmies en toekomstige slaven geen enkel probleem)

Citaat:
Ik neem aan dat je een democraat bent,
Verkeerde aanname. Ik bestempel democratie als de dictatuur van de dommen. Ik heb dat nog nooit verstopt gehad.
Trouwens, hoe rijmt U democratie met Islam?

Citaat:
Een democraat dient de grondwet te respecteren, en de grondwet heeft bepaald dat de Islam een erkende godsdienst is in Belgie.
Peut, vrijheid van religie, da's een grondwettelijk bepaald iets. De erkenning bepaald dat enkele regels en uitzonderingen voor religies van toepassing zijn.

Citaat:
Dus respecteer deze godsdienst.
Respect verdien je, dat kan je niet eisen.
Ik heb tot nu toe niks gevonden in de Islam waar ik respect voor kan hebben. Een godsdienst die hele hoofdstukken kan wijden aan het minderwaardig maken van vrouwen, verdelen van krijgsbuit, en het behandelen van niet moslims.
Maar maak je geen zorgen, de Christenen krijgen van't zelfde laken een broek. Alleen kom ik hier niet zo gemakkelijk christenen tegen die zo van leer trekken.

Citaat:
En stop met die racistische giftaal.
Maar ik ben racist. Ik volg de old-school antropologische onderverdeling tussen types mensen. Kaukasiërs, Negroïden, Mongoloïden en de mengvormen.

Ik zie alleen niet in hoe we over rassen aan't praten zijn hier.

Ik geef alleen aan dat U de Koran/hadiths niet kent, of erover aan't liegen bent, volledig in de geest van dat stukje tekst neergepend door anderen naar zogezegd de woorden van Allah, aan Mohamed gedicteerd door de Aartsengel Gabriël.
Al Takiyah is een perfect bruikbare methode om de Islam te verspreiden.
Oud 18 oktober 2010, 14:44   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aaah zo, ik ben hooggeschoold, ik heb twee diploma's, ik functioneer perfect in de Belgische maatschappij,
Awel, da's al een stapje in de goeie richting. Dat wil dus zeggen dat we samen gerust op cafe kunnen gaan, en ik mijn pintje en U uw mierzoete muntthee.

Citaat:
beter nog, wanneer ik dagelijks in contact kom met autochtonen door hun omgang met me veranderen ze van racist in Islam-liefhebber,
Moet je eens een echte atheïst tegenkomen.
Citaat:
Da's perfect mogelijk.
Citaat:
Dat doen de bazen bij alle mensen die effectief werken. Kontlikkers en bazenpoepers moeten dat wat minder, en komen verder door te doen alsof. Maar da's gewoon eigen aan het mens-zijn in de 21ste eeuw.

Citaat:
5 keer per dag bidden, na elke aanraking met een onrein iets een rituele wassing, na elke lichamelijke interactie met uw partner een volledige rituele wassing. Zulke repetitive handelingen zijn ook ten zeerste in trek bij sektes. Op den duur is het normaal en gaat men geloven dat het juist is, dan word de kritische kant van de geest uitgeschakeld. En als je jong genoeg begint, is het al helemaal diep ingedrongen.

Citaat:
Hoofdstuk 4 An-Nisa, hoe behandel je een vrouw als minderwaardig en als koopwaar dat niet beschadigd mag worden.
[b]
Citaat:
Hetgeen ik niet begrijp, men respecteert de zwarte aardolie dat uit Islamitische hersenspoelde landen komt.
Omdat die aardolie niet religieus is. En zolang de "grond in de Dar-El-Islam" nog olie opbrengt, waarom zouden "we" die niet mogen kopen?

Citaat:
men drinkt elke ochtend de koffie dat afkomstig is uit Brazilie, men nuttigt dinges die uit andere werelddelen komen, men geniet met volle teugen van zaken die geimporteerd zijn uit andere landen uit het buitenland, maar beste bekrompen mensen, respecteer andermans geloof, niemand heeft jullie gezegd om Moslim te worden, blijf daar maar in die put,
Uitgezonderd olie, religie en babyfabriekjes komt er niet veel uit zandbakkiestan nietwaar.

Citaat:
Gewone mensen die geloven in dhimmies en slaven indien ze hun godsdienst belijden zoals voorgeschreven, tof.

Citaat:
Die bosjesman, als ie hier is, gaat als gast de keuze krijgen nietwaar, maar de weten hier beperken zijn mogelijkheden om zelf te jagen, dus ergens zal er een compromis gevormd worden, of zal die bosjesman zelf de conclusie trekken dat ie hier niet kan aarden en terug naar de Kalahari gaan

Citaat:
Grappig, als Inuit de kans krijgen wonen ze ook niet in Iglo's. Ook voor hen is een ijsvloer ijskoud.

Citaat:
Oh, je vergeet het prima voorbeeld van de opgeblazen Boedha's in Afghanistan... u gaat dat misschien niet doen, maar het is nochtans voorgeschreven om afgodsbeelden te verwijderen. (en ook afbeeldingen in alle vormen van mensen, dieren ,planten en omgevingen. Daarom dat Moorse kunst zoveel geometrische vormen gebruikt. Het is zowat de enige materiële kunstvorm die toegestaan is binnen de Islam)

Citaat:
Het enige wat ik van de Abramistische godsdiensten kan respecteren is de Joodse afkeer van bekering. Maar dan zijn we zowat rond.

Citaat:
Als je dat gelooft, zijn we helemaal van huis. Neen, de godsdienstoorlogen in Europa hebben de aanzet gegeven tot de wetenschappelijke methodes, en daaruit volgde een verbeterd landbouwsysteem, waardoor meer monden gevoed konden worden, en meer mankracht vrij kwam voor onderwijs en onderzoek.
Oud 18 oktober 2010, 14:52   #39
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Marokko, en tal van andere landen heb je Miljoenen homo's die helemaal niet uitgemoord worden,
Goed verstoppen, die sexuele voorkeur. Trouwens, ook daar zijn uitwegen voor hoor. Er is geen enkel bezwaar dat een meester zijn slaafje gebruikt als speeltje.

Citaat:
Heb je miljoenen, mensen die leven op de Westerse manier, ik zie nergens stenigingen en publieke executies op straat wanneer ik in de zomer naar Marokko ga,
Hangt er van af waar in Marokko nietwaar. In Marakesh of Casablanca zijn de meeste "autochtonen" meer westers dan vele "allochtonen" in 't westen . Maar ik durf te wedden dat eremoorden en executies van overspelige vrouwen ook in Marokko geen onbekende zaak zijn. Het komt gewoon niet in de krant.

Citaat:
Er is eerder een omgekeerde afslachting van gelovigen in Bosnie, Albanie, Tchetchenie, Kashmir, Palestina, Irak waar men Moslimjournalisten als schietschijf gebruikt, buiten de fysieke afslachting is er ook de mentale afslachting: discriminatie, vernedering, het afbeelden van Moslims als kwaden, enz...
Je bedoeld dat alle partijen daar gewoon verkeerd bezig zijn.

Citaat:
What the hell do yo mean met "verminking van jongens" bedoel je het afhakken van handen zoals in Congo????????????
Besnijdenis. Dat word er bedoeld. Neme een baby jongetje, rekke het voorhuidje zo ver mogelijk , en knip, daar is het tipje.
Bof, 't is logisch. Probeer maar eens't smegma vanonder voorhuid weg te schrobben met zand.

Het word groffer als men meisjes een soortgelijke behandeling gaat geven.

En wie op't forum is voorstander van verplicht handen af te hakken van te weinig productieve negers?
Oud 18 oktober 2010, 14:53   #40
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel, da's al een stapje in de goeie richting. Dat wil dus zeggen dat we samen gerust op cafe kunnen gaan, en ik mijn pintje en U uw mierzoete muntthee.

Moet je eens een echte atheïst tegenkomen.

Da's perfect mogelijk.

Dat doen de bazen bij alle mensen die effectief werken. Kontlikkers en bazenpoepers moeten dat wat minder, en komen verder door te doen alsof. Maar da's gewoon eigen aan het mens-zijn in de 21ste eeuw.

5 keer per dag bidden, na elke aanraking met een onrein iets een rituele wassing, na elke lichamelijke interactie met uw partner een volledige rituele wassing. Zulke repetitive handelingen zijn ook ten zeerste in trek bij sektes. Op den duur is het normaal en gaat men geloven dat het juist is, dan word de kritische kant van de geest uitgeschakeld. En als je jong genoeg begint, is het al helemaal diep ingedrongen.

Hoofdstuk 4 An-Nisa, hoe behandel je een vrouw als minderwaardig en als koopwaar dat niet beschadigd mag worden.
[b]

Omdat die aardolie niet religieus is. En zolang de "grond in de Dar-El-Islam" nog olie opbrengt, waarom zouden "we" die niet mogen kopen?

Uitgezonderd olie, religie en babyfabriekjes komt er niet veel uit zandbakkiestan nietwaar.

Gewone mensen die geloven in dhimmies en slaven indien ze hun godsdienst belijden zoals voorgeschreven, tof.

Die bosjesman, als ie hier is, gaat als gast de keuze krijgen nietwaar, maar de weten hier beperken zijn mogelijkheden om zelf te jagen, dus ergens zal er een compromis gevormd worden, of zal die bosjesman zelf de conclusie trekken dat ie hier niet kan aarden en terug naar de Kalahari gaan

Grappig, als Inuit de kans krijgen wonen ze ook niet in Iglo's. Ook voor hen is een ijsvloer ijskoud.

Oh, je vergeet het prima voorbeeld van de opgeblazen Boedha's in Afghanistan... u gaat dat misschien niet doen, maar het is nochtans voorgeschreven om afgodsbeelden te verwijderen. (en ook afbeeldingen in alle vormen van mensen, dieren ,planten en omgevingen. Daarom dat Moorse kunst zoveel geometrische vormen gebruikt. Het is zowat de enige materiële kunstvorm die toegestaan is binnen de Islam)

Het enige wat ik van de Abramistische godsdiensten kan respecteren is de Joodse afkeer van bekering. Maar dan zijn we zowat rond.

Als je dat gelooft, zijn we helemaal van huis. Neen, de godsdienstoorlogen in Europa hebben de aanzet gegeven tot de wetenschappelijke methodes, en daaruit volgde een verbeterd landbouwsysteem, waardoor meer monden gevoed konden worden, en meer mankracht vrij kwam voor onderwijs en onderzoek.
Over die Boedha beelden? Heb "IK" dan die beelden opgeblazen? Jongens jongens toch, wat een bekrompen, middelleeuwse mentaliteit??????
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be