![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wanneer ik dagelijks in contact kom met autochtonen door hun omgang met me veranderen ze van racist in Islam-liefhebber, De Politie, mijn oud-leraars, mijn autochtoonse vrienden, allen getuigen unaniem dat er meer mensen zouden moeten komen zoals mij Hoeveel Marokkaanse en Turkse jongeren, die en Moslim zijn en die een bijdrage leveren aan Vlaanderen door bedrijven op te richten, en zich extra hard inspannen voor hun baas, en die dan stank voor dank krijgen, en die omdat zij zo hard werken, in plaats van hun werk te verlichten, zeggen zij "aah hij werkt hard" dus komen laten we wat meer werk op z'n rug leggen, Een persoon die zijn geloof volgt en zijn geloof respecteert is helemaal niet hersenspoeld, de Islam zegt zelf dat je de Islam niet zomaar mag volgen, maar je moet er zeker van zijn, je moet het toetsen, en onderzoeken, zomaare blindelings geloven is verboden Beste mensen, respecteer de Islamgodsdienst, hoe is het nu mogelijk dat men zonder schroom en zonder twijfels zo denigrerend kan spreken over de Islam. Hetgeen ik niet begrijp, men respecteert de zwarte aardolie dat uit Islamitische hersenspoelde landen komt, men drinkt elke ochtend de koffie dat afkomstig is uit Brazilie, men nuttigt dinges die uit andere werelddelen komen, men geniet met volle teugen van zaken die geimporteerd zijn uit andere landen uit het buitenland, maar beste bekrompen mensen, respecteer andermans geloof, nieman dheeft jullie gezegd om Moslim te worden, blijf daar maar in die put, wanneer gaan jullie beseffen, dat er gewoon mensen zijn die anders zijn, en hun anders zijn dient gerespecteert te worden, Ik ga toch niet tegen een Bosjesman zeggen: hé wat je doet is verkeerd, je moet frietjes eten en een koffiekoek eten smorgen, diene Bosjesman gaat je voor gek verklaren Ik ga toch ook niet op een nerdy manier tegen Eskimo zeggen "Hé ik ben Vlaming, ikke, gij moogt geen iglo bouwen want da's "hersenspoeling" Ik ga toch ook niet tegen een Boedhist zeggen "Hé Boedhist, da's verkeerd wat je doet" Hetgeen alle verbeelding tart is het zonder schroom en zonder angst te hebben om vervolgd te worden en spreken over Islam en denigrerend spreken, De Islam is naast het Jodendom en Christendom, een erkende godsdienst, dus respecteer het, De Islam heeft de Verlichting en renaissance meegebracht naar Europa Laatst gewijzigd door Moor : 18 oktober 2010 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors ??
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef mij één goede reden waarom ik dat zou moeten doen.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toen de zwarte pest lelijk huishield in Europa waren de Moslims met vertaling bezig en synthese van allerlei Griekse, Romeinse, Chinese, Indische, Berberse, Arabische, Turkse, Koerdische kennis, ze hebben alles samengesmolten en als een geschenkje gepresenteerd aan Europa. Al de Westerse geleerde mense zijn het unaniem eens over de weldaden van Islam. Laatst gewijzigd door Moor : 18 oktober 2010 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De evolutietheorie is niks typisch Vlaams, maar is universeel en wetenschappelijk aangetoond.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof jij echt in het concept hel? Geloof je echt dat dieren moeten kreperen voor uw allah? Geloof jij echt dat de vrouwen zich moeten bedekken voor de geile moslimdudes te beschermen. Geloof jij echt dat holebis een ziekte is? Geloof jij echt dat anno 21ste eeuw uw jongens moeten verminkt worden? Geloof jij echt dat anno 21ste eeuw moslimas niet mogen trouwen met ongelovigen? Indien u vaker ja dan neen zegt: u hebt een hersenspoeling ondergaan. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 oktober 2010 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?? Duiding ??
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af welke wijze mannen pro islam zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhoudloos religieus gespam.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Hersenspoeling gast punt uit.
Valt het op gastjes dat de islam precies niet goed past in onze grondwet? ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 oktober 2010 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
***EDIT*** "Indoctrinatie in de evolutietheorie", nog zo'n parel van belachelijkheid. Laatst gewijzigd door Dionysus : 18 oktober 2010 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In Marokko, en tal van andere landen heb je Miljoenen homo's die helemaal niet uitgemoord worden, Heb je miljoenen, mensen die leven op de Westerse manier, ik zie nergens stenigingen en publieke executies op straat wanneer ik in de zomer naar Marokko ga, Er is eerder een omgekeerde afslachting van gelovigen in Bosnie, Albanie, Tchetchenie, Kashmir, Palestina, Irak waar men Moslimjournalisten als schietschijf gebruikt, buiten de fysieke afslachting is er ook de mentale afslachting: discriminatie, vernedering, het afbeelden van Moslims als kwaden, enz... What the hell do yo mean met "verminking van jongens" bedoel je het afhakken van handen zoals in Congo???????????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus sta me toe dat ik je vaardigheden in twijfel trek ![]() Hopelijk heb je al je examens mondeling mogen afleggen. Maar dat terzijde. Gast, al een chance voor u dat er mensen zijn als suqar_7loe, die wél zinnige dingen te vertellen hebben. Wat jij voor je soortgenoten doet, is rampzalig. We leven in een land met vrije meningsuiting. Dus niemand kan je verbeiden om onzin uit te kramen. De verlichting bestaat hier al nen helen tijd hoor. Van lang voor jij denkt dat de islam hier is 'meegebracht'. Verder doe jij niets anders dan intrigeren en je geloof op dringen. Je lijkt wel een getuige van jehova. En die moeten ook niet proberen om hun voet tussen de deur te steken. Want dan breek ik hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent dan ook geen goeie moslim he. (Tenzij je een mujahedin bent, die tweedracht aan't zaaien is. Dan is liegen en bedriegen tegenover dhimmies en toekomstige slaven geen enkel probleem)
Citaat:
Trouwens, hoe rijmt U democratie met Islam? Citaat:
Citaat:
Ik heb tot nu toe niks gevonden in de Islam waar ik respect voor kan hebben. Een godsdienst die hele hoofdstukken kan wijden aan het minderwaardig maken van vrouwen, verdelen van krijgsbuit, en het behandelen van niet moslims. Maar maak je geen zorgen, de Christenen krijgen van't zelfde laken een broek. Alleen kom ik hier niet zo gemakkelijk christenen tegen die zo van leer trekken. Citaat:
Ik zie alleen niet in hoe we over rassen aan't praten zijn hier. Ik geef alleen aan dat U de Koran/hadiths niet kent, of erover aan't liegen bent, volledig in de geest van dat stukje tekst neergepend door anderen naar zogezegd de woorden van Allah, aan Mohamed gedicteerd door de Aartsengel Gabriël. Al Takiyah is een perfect bruikbare methode om de Islam te verspreiden.
![]() |
![]() |
#38 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[b] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bof, 't is logisch. Probeer maar eens't smegma vanonder voorhuid weg te schrobben met zand. Het word groffer als men meisjes een soortgelijke behandeling gaat geven. En wie op't forum is voorstander van verplicht handen af te hakken van te weinig productieve negers?
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |