![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan voeg mij maar aan uw lijst toe als je wil. Je moet wel niet denken dat je mij bang maakt.
Laatst gewijzigd door pajoske : 20 oktober 2010 om 14:59. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de druk in de culturele sector is weer groot alleen onafhankelijke zielen kunnen zich in deze sector permitteren dit links te laten liggen ik ben daar gelukkig bij ... zielige totalitair - marxistische sfeer in de culturele sector in Vlaanderen ... |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat mag per pb ze ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 20 oktober 2010 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lucas Cathérine staat er ook bij. Die heeft, zoals gekend, lak aan identiteit, zeker aan de Palestijnse
![]()
#26 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://epo.be/uitgeverij/auteursbio.php?id=11
Maar hij is het meest gekend om zijn gecontesteerde stellingen omtrend islam, Israël en Palestina. Om objectief te blijven: ééntje voor en ééntje tegen. http://www.indymedia.be/index.html%3...%252F5284.html http://lezersbrieven.wordpress.com/2...ns-en-leugens/
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik vermoed dat u nog maar weinig werken van Marx zelf hebt gelezen want ik zie in de verste verte geen verband tussen de marxistische economische analyse en deze uitlatingen van de Vlaamse (of on-Vlaamse?) culturele namen. Het zou me verwonderen moesten er onder hen zelf veel zijn die ooit iets van Marx ter hand hebben genomen. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
men zou de hele culturele sector eigenlijk eens grondig moeten onderzoeken op de geldstromen. Wie deelt de subsidies uit? Wat is de macht van zogenaamd 'apolitieke' organisaties als Sabam of de Koning Boudewijnstichting? Er zou wel eens heel wat aan het licht kunnen komen. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Linkse De Morgen? Oh, is er dan nog een andere De Morgen dan het rechtse paarse lifestylemagazine van Yves Desmet?
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() 200 Noord-Belgische culturo's lanceren nieuwe campagne
Lees: 200 Noord-Belgische linkse idiotos schijten in hun broek
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Nog nooit is het zo duideljk geweest, in weerwil van de amechtige inspanningen van onze perperduur gesponsorde regimemedia, dat er een 20% Vlamingen zijn die dat niet willen. Dit wil zeggen: zij gaan voor het status quo. Waarom: Omdat zij eten uit de ruif van het, welliswaar bouwvallige edoch nog steeds genereuze, Belgische regime. Met andere woorden: "follow the money". De hierboven gepubliceerde lijst van zangers, publicisten en vooral VRT-coryfeeën zijn mensen die hun dagelijks eten enkel en alleen te danken hebben aan een uiterst ondemocratische Belgicistische machtsconcentratie. Complot zegt u? Helemaal niet: iedereen vecht voor zijn boterham. Doe daar nog een paar profs bij aan universiteiten met een politiek dubieuse hygiëne, door vakbondsgesponsorde ergo staatsondersteunende kifkifs, een paar linksgesubsidieerde allochtonen dan ben ik ontgoocheld en vraag ik mij af of dat nu echt het beste is van wat links met al die miljardensubsidies kan produceren.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 oktober 2010 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hij zou zich in zijn graf omdraaien.
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Edit: staan best wel geestige stukjes in dat manifest. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 20 oktober 2010 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach, het is natuurlijk verleidelijk voor deze artiesten: ze kunnen jezelf op zeer ongevaarlijke manier een aura van rebelsheid aankleven, waarbij ze in de ogen van zichzelf en hun publiek aan dat romantisch beeld voldoen (want, laat ons wel wezen, voor zover oprechtheid bestaat is het overgrote deel van de ondertekenaars oprecht in zijn antiflamingantisme) terwijl de subsidies, via Koning Boudewijnstichtingen of makke Vlaamse regeringen (via de departmenten cultuur of onderwijs), toch blijven toestromen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 20 oktober 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN