![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik snap de bedoeling niet goed van deze post. Aantonen dat er ook 'goede marokkanen' rondrijden ? Het zou er nog aan mogen mankeren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken verschillende sympatieke noordafrikanen, moet ik daar nu een topic over starten ? " Gisteren zei Ahmed mij vriendelijk goedendag toen wij elkaar kruisten op het werk. Wat een wonder, gewoonlijk probeert hij mij altijd te bijten " ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 15 november 2010 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die stoppen is om te kijken of er niks te pikken valt meestal.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Verbazingwekkend wat ik hier allemaal te lezen heb gekregen.
Het geeft een mooi beeld van wat de maatschappij voorstelt. Maar goed. Ondertussen is, na onderzoek van het wrak, gebleken dat één van de remmen is blijven blokkeren. Op nat wegdek dus met het reeds vertelde verhaal. Waarom dit niet in K&K werd gepost ? Simpel. Ik verbaasde me erover dat, allochtonen, waarvan ik vroeger ook automatisch aannam dat ze allemaal slecht waren, de enigen waren die hulp boden. Ik maakte dus een rationele gevolgtrekking. Mag dat, den dinges ? Of vindt je dat ik op zo'n moment de waarheid moet verbloemen ? Dan ben je écht verkeerd bezig. Ik vind dit deze post aangrijpen om wat te gaan bashen redelijk laag. Of moet ik eerst jouw goedkeuring komen vragen vooraleer ik iets post ? Maar goed. Ieder zijn ding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik nooit gedacht dat ALLE allochtonen slecht waren, anderzijds heeft iemand hier verklaard dat de mensen die komen zien bij een ongeluk dit meestal doen om te zien of er niks te pikken valt...Je mening daarover ? ![]() En wat " bashen " betreft ? Wie word gebasht ? Ben je paranoïa ? Dat zou verklaren waarom je alle allochtonen als slechten beschouwde tot voor kort... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 november 2010 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgen zijn niet gestopt, blijkt dus nu dat die jongens de slechte zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
² we zijn zo ver afgedwaald dat zelfs interraciaal ne goeiendag zeggen al echt zichtbare verwondering ontlokt ... k vind dat altijd grappig. neemt ni weg dat dat grapje "heeft m zijne portefeuille nog?" ook een goeike was ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 november 2010 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wat is het verband tussen de schietclub en allochtonen ? En wat heeft je zoon daar mee te zien ? Wat probeer je duidelijk te maken ? Of raaskal je gewoon een beetje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, terug ernstig nu.
Ik heb daar wel al eens meegemaakt dat ik in panne viel met de wagen, op die A-12. Als ik me goed herinner stopte er toen ook alleen maar Marokkanen. Ik weet nog dat ik die eerste man vroeg of hij iets kende van mechaniek. "ikke ni verstaan." zei hij. Toen ik hem dan vroeg waarom hij eigenlijk gestopt was, zei hij, "ikke ni weet." Even later juist hetzelfde, een Marokkaan stopte en ook hem vroeg ik of hij er iets van kende. "Ikke ni verstaan," zei hij terwijl er nog een tweede Marokkaan kwam bijstaan. Ik keek naar de tweede, "Ikke ook ni weet," sprak hij resoluut.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |