![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad een zeer simplistisch voorgesteld propagandastuntje.
Hopelijk staat er in het boek een intelligenter uitgewerkt idee.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een beetje intellectuele eerlijkheid zou wel gepast zijn bij sommigen hier. Een advertentie in de Zondag is niet meteen het geschikte middel om een gedetailleerde weergave van de te volgen procedures inzake Vlaamse onafhankelijkheid toe te lichten en de daaraan verbonden technische knelpunten uit de doeken te doen. Zo'n advertentie dient enkel om een idee aan de man te brengen. Wie meer op de techniciteit wil ingaan zal inderdaad het boek moeten lezen.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan alludeer je op diepgang die helemaal niet te vinden valt.
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Nog steeds...ondanks 30 jaar cordon, demonisering, uitsluiting, verkiezingsoverwinningen, verkiezingsnederlagen, manipulatie, bedrog, broodroof, bedreiging, politieke processen, enz enz...wat ben ik toch fier dat ik reeds van in het begin de degelijkheid en consequentie door feitelijke logica heb herkend en erkend. Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 oktober 2010 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat er intern bij het VB veel intelligentere documenten rondgaan. Daarmee uitpakken in de openbaarheid zou veel mensen afstoten.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het O2 boek van Annemans zal wel veel intelligenter zijn, er kroop niet voor niets 2 jaar studiewerk in
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
waarom zijn dat de enige opties?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Weg met republieken!
|
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het VB heeft al vaak op congressen en dergelijke uitgepakt met 'intelligent', technisch onderbouwd en geargumenteerd materiaal. De aandacht van de media voor zo'n zaken was echter quasi nihil. Wanneer Dewinter dan een uitspraak deed over de pocket van Mohammed, was er ineens wel grote aandacht. Het toont nog maar eens aan dat men zijn beeldvorming niet louter door de traditionele media moet laten inlepelen. Ook N-VA'ers zullen daar op tijd en stond mee geconfronteerd worden.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En hoe noem je dan iemand die zich: 1. ten allen prijze wil bemoeien met wat een ander doet. Als PS, CDH enz zo graag een open grenzen beleid voeren, waarom moet VL daar dan mee het slachtoffer van worden? 2. de vruchten van iemand anders prestaties zonder tegenprestatie toe-eigent? Mij lijkt het dat als vlaming niet separatistisch zijn gewoonweg betekend dat je ofwel niet weet hoe de gang van zaken is, persoonlijk voordeel haalt uit België of je geen greintje zelfrespect hebt. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Henri, vertel nu eindelijk wie jou betaalt om publi te blijven maken voor een overleden Koninkrijk!
#35 |
Burger
|
![]() hot ...jij betaald ons !!!....en of en toe wij u
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Euh, ik betaal niemand. En het zou best kunnen dat er klanten van mij komen lullen op dit forum, maar daar gaat het allemaal niet om. Ik vraag me gewoon af hoe een type Belgicist zoals Henri I nog kan bestaan in deze tijden. Er zijn 2 mogelijkheden.
Eén. Hij heeft hij een onvoorstelbaar naiëf-nostalgisch beeld van la Belgique: hij geilt op de tricolor, hij krijgt een erectie zodra hij de Brabançonne hoort, hij komt klaar als hij het coiffure van Fabiola ziet. Twee. Hij wordt door een duistere corrupte Belgische Slippendrager betaald om hier onvoorwaardelijk zijn Dierbaar Vaderland, zijn Heilig Land der Vaderen, te blijven verdedigen, tegen alle logica in. Ik opteer voor mogelijkheid 2. Mocht het toch mogelijkheid 1 blijken te zijn, heeft onze vriend Henri I hoogstdringend professionele hulp nodig. Is er een psychiater op dit forum?
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het daarom dat DI Rupo razend was op BDW toen uit zijn nota bleek dat hij van Brussel geen echt gewest wou maken?
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() D�*t precies, de betiteling van Brussel als gewest, had nooooit mogen gebeuren! Brussel hoort bij Vlaanderen, op alle mogelijke manieren.
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Vlaamsgezinde is geld nooit een reden geweest, en ik distantieer mij van heel het "transfer"-discours.