![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
ff off topic: tja die onliners zijn wel logisch als je ziet wat voor cynische praat de ander zijde er in die topics uitslaat maar goed,dit volledig terzijde
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welk geweld wil je fysiek, mentaal of financieel??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat de maatschappij wel verondersteld is dat men als rationeel mens die reflexen min of meer onder controle kan houden , en niet meteen in iedere 'vreemde' of in iedere 'onbekende' bv een kinderverkrachter ziet lukt dit niet dan spreekt men over angstneurose en ben je rijp voor behandeling ps. vreemde of onbekende kan je ook vervangen door Marokaan en kinderverkrachter door crimineel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tjah.. alweer wat geleerd vandaag ! een nieuwe lakmoestest voor racisme aldus Dixie ( althans tot zover alleen maar van toepassing op racisme bij vreemdelingen het lakmoespapier voor het opmeten van racisme bij niet-vreemdelingen is nog in volle ontwikkelingsfase ) het racisme van de vreemdeling kan gemeten worden aan de hand van het persoonlijk geweld door vreemdelingen dat ooit tegen hem is gebruikt nu maar hopen dat Dixie niet al te snel sterft of van dit forum verdwijnt of we zijn onze lakmoestest kwijt ! |
|
![]() |
![]() |