![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan ziet welke leugens ze er bij de kiezer trachten door te rammen en welke kul ze zoal op de agenda plaatsen dan geloof ik nooit dat ze dat Vivant programma zal uitvoeren. En dan hebben we nog niet over de PS gesproken, hét belangenweb bij uitstek, ge gaat al een kleine oorlog nodig hebben om die buitenspel te kunnen zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh please, de VLD heeft er gewoon wat overlopers bij genomen om meer stemmen te halen.
Waarom duchatelet ooit bij de VLD is gegaan is me een groot vraagteken, op pi was hij zowat de grootste kritikus van de VLD die daar rondliep. Het baisidee van belasting op consumptie ipv arbeid vind ik wel goed. Een beetje het verhaal van goede gitarist, foute band vrees ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Doet mij denken aan de eeuwige dooddoener bij werkaanbiedingen voor jong afgestudeerden : '5 jaar ervaring vereist'. Begin maar ! Neen, de keuze van een kartel was een zeer goede keuze. En dat VLD het sterkst de Vivant-punten wou onderschrijven pleit voor de diepgang van de onderhandelingen. Niet voor bevooroordeelde politique politicienne ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(heb ik het juist?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik mag nog niks zeggen van de prof, maar ge hebt zeer waarschijnlijk geen 2° zit ... sssst ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar misschien houdt net dat uw kansen gaaf om het ooit te "maken" in een opportunistische partij die kickt op directe macht. Waarbij de toekomst van uw kinderen u uiteraard worst zal wezen. Maar hebt u wel al eens nagedacht over UW EIGEN pensioen ? ![]() |
||
![]() |
![]() |