![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Ik lach u zeker niet uit, Duveltje. Ik vind dat je echt een leuke frisse kijk hebt op de dingen waar de meeste mensen zich geen vragen meer bij stellen. Ik ga het bij m"n eerst volgend toogbezoek zeker te berde brengen.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En forumdiscussie zou mij veel meer verheugen,daarom zitten we per slot van rekening op politics.be hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we weten ondertussen al dat je wel kinderen wil verwekken maar er niet financieel voor wil bijdragen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaders die vinden dat ze niet moeten bijdragen voor hun kinderen hebben volgens mij beter ook geen contact met hun kinderen.
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk ben jij niet te schatten. Ge bent een homohater, een vrouwenhater en komt op voor pedo's hèhèhèhè.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is idd niet zo leuk als vader.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar hij draait dan ook sneller dan een windhaan tijdens een orkaan.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ge... wat betreft de financiële lasten ( het ervoor opdraaien dus ) bestaat er een soort billijkheid-principe. Ieder draagt naar zijn vermogen/kunnen toe en tevens geldt er een uitwisseling tussen geldelijke bijdrage op afstand en effectieve zorg en kost vanwege de inwoonst. Dat maakt in het meest klassieke patroon dat meestal de man 100% financieel opdraait in ruil voor 0% zorg en 0% kost (op 14daags week-end bezoekje na dan ) Vrij eerlijk medunkt ... al is het wel zo dat historisch gezien ( en nu nog ) rechters er ergens arbitrair een getalleke opkleven en dat blijft dan zo ondanks 't feit dat het niet altijd 'juist' zat en ondanks 't feit dat de omstandigheden ook kunnen veranderen... dat laatste kan je benutten voor een rechtzetting maar is niet evident te bekomen Laatst gewijzigd door praha : 28 oktober 2010 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waw !! Echt mannelijk en stoer. Proficiat !
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() maar ff serieus
vragen over hoe ver je kan gaan in die 'gleichschaltung' kunnen wel interessant zijn hé zijn verzekeringen onlangs niet verboden om verschil te maken ?? terwijl dat verschil in levensverwachting toch wel risicobepalend is voor bvb levensverzekeringen en schuld-saldoverzekering het niet toerekenen van dat objectieve genderverschil belast toch de klanten van de andere gender ... moet dat zo maar kunnen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en echt, die lonen, ik ben dat zo beu dat gezeik dat er ongelijkheid is en sexisme in carrièreontplooiing ... da's een feit maar echt ongelijke betaling in dezelfde functie als gevolg van gender ... ik kijk al 20 jaar in boekhoudingen van bedrijven ... en ik heb daar nog nergens een spoor van gevonden. wat er wel is dat er meer vrouwen in lagerbetaalde (industrie enzo)jobs blijven hangen ... da's een feit, en dus op macro-economisch niveau kan het zijn dat de totale gem loonmassa m groter is dan de totale gem loonmassa v maar stop aub met het onnauwkeurige gezeik van ongelijke betaling m/v ... dat is m.i. een contraproductieve leugen (of op zijn minst onnauwkeurigheid) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Er bestaan nu eenmaal vastgelegde biologische verschillen tussen man en vrouw.
Soms zijn die in het nadeel van de vrouw zoals minder carrièrekansen en loon wegens nood aan bevallingsverlof en meer flexibiliteit. Soms zijn die in het voordeel van de vrouw zoals meer genot van het pensioen. Vrouwen later op pensioen laten gaan is aldus enkel een redelijk voorstel indien de bestaande ongelijkheden tijdens de carrière ook worden weggewerkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Irritant calimerogedrag... Bewijzen van ongelijk loon naar werken Nu..or shut the fuck up... Veel vrouwen nestelen zich maar al te graag in part time jobs met een lage verantwoordelijkheid en uiteraard een lager loon..er zijn weinig gezinnen waar de verantwoordelijkheid van inkomsten hoofdzakelijk gedragen wordt door de vrouw...spreek daar maar eens over.. |
|
![]() |
![]() |