![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn er 3 tevreden kankerpatiënten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mag die nog zo een schoon lijf hebben, ... zelf als dat spel omgevormd is tot een foef, ... nee ik denk dat het psychische ook nog meespeelt,... Alhoewel ge ongetwijfeld ook gasten hebt die hierop kicken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt die gigantische staatsschuld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In al hun ijver om deze "technische fout" aanvaardbaar te maken, snijden ze in hun eigen voet door het niet als "technische fout" te willen aanzien. dom.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Over economie en banken ga ik hier niet spreken.
Ik bedoel maar: zwier wat ministers buiten, sluit CGKR, sluit CLB, stop ALLE sensibiliseringskampanjes op middelbare scholen, stop die speekseltesten, schrap hier en daar wat personeel, en je hebt geld over. Zo moeilijk is dat niet. Het is gewoon dat ministeries bepaalde dingen, die volstrekt nutteloos zijn, als iets onveranderlijks zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als jullie mij ervoor betalen, wil ik nog wel de moeite doen om alle denkfouten in deze thread aan te tonen. De opbrengst gaat naar één of ander fonds voor transseksuelen. Voor minder doe ik het niet meer.
Kies zelf een scheldwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld : Gayprides, ik ken een paar lesbische koppels die het echt wel gehad hebben met die gasten die daar met een koppel pluimen in hun gat zichzelf en dus automatisch ook de rest van de homo beweging belachelijk staan maken. Door de goegemeente worden die brave meiskes dan meteen geasocieerd met een paar gasten met pluimen in hun gat en manwijven die ook graag door de media als stereotype in beeld worden gebracht. Als |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stel je voor. "We zullen uw ziekte niet Alzheimer noemen, want dat klinkt zo naar... U wordt gewoon een tikkeltje vergeetachtig. Dat overkomt iedereen wel eens." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Diegenen die eens willen zien hoe zo'n operatie eruit ziet:
http://www.southparkstudios.com/clip.../vagainaplasty niet voor gevoelige kijkers! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() de geest naar het lichaam faalt. geschiedenis, wetenschappelijke studies en zo
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 3 november 2010 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb je al een deel van je antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() je bedoelt: ik wil eerlijk gezegd niet weten wat het kost?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Wat is er?
Kijk, ik begrijp dat het in holebi-middens niet de gewoonte is om intern te discussiëren. Dat zie je eigenlijk bij alle minderheden die een emancipatie doormaken of hebben doorgemaakt. Maar die eensgezindheid werkt ook verstikkend. Als je een probleem hebt met mijn uitspraken, discussieer daar dan op een volwassen manier over. Ik heb uiteraard standpunten die ik met kracht verdedig, maar ik ben niet onbuigzaam en ik heb geen kwade bedoelingen. De meeste argumenten die vandaag tegen mij in worden gebracht, waren trouwens vroeger de mijne. Ik pleit slechts voor intellectuele eerlijkheid: van mij mag je gerust transseksualiteit als "ziekte" schrappen, maar dan moet je ook geen beroep willen doen op de ziekteverzekering. |
![]() |
![]() |