![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertaalrobots zijn niet zomaar gratis, voor bucht kan je geen geld vragen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien u meent dat een bepaalde forummer te veel vreemde talen gebruikt en zo discussies moeilijk maakt, kan u dit steeds bij ons melden en dan zullen we dit geval per geval bekijken. Een algemene verbod komt er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je alle lagen van de bevolking aan bod wil laten komen hier, moet je het forum 'toegankelijk' houden voor iedereen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoveel teksten in andere talen zie ik hier nu toch niet passeren. En als dat wel gebeurt, heb ik nog nooit meegemaakt dat de poster in kwestie de essentie niet wil samenvatten als ik vraag om een vertaling (ik denk dan bijvoorbeeld aan Johan Bollen die - begrijpelijk gezien zijn situatie - al eens een Spaanse tekst durft plaatsen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor sommige talen geeft Reverso een beter resultaat. Systran is eerder te mijden. (over Babelfish zullen we maar zwijgen) http://Forum.politics.be kan dan wél een arbeidsplaats zijn voor sommige militanten hier (ik ga geen namen en pseudos vermelden), voor de andere leden is en blijft het een forum waar ideëen worden uitgewisseld en met elkaar geconfronteerd worden. Een originele tekst kan zwaar mishandeld en verraden worden door een vertaling. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2010 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien u meent dat in een concreet geval het gebruik van een vreemde taal de discussie hindert (iets wat ik niet uitsluit), kan u dit melden via het driehoekje zodat de moderatie er naar kan kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Samengevat: Leonard zegt dat AIDS een immanente vorm van gerechtigheid, waarop 95 �* 99% van de bevolking daartegen reageert. De overige 1 �* 5% schrijft dan dat hij niet echt wil zeggen dat patiënten het zelf gezocht hebben maar etc. Idem met de uitspraken over pedofiele priesters. Idem met de uitspraken over homo's. Het is wanhoop die daar spreekt, je moet die mensen dat vergeven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge het bovenstaande niet begrijpt..google translate it.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
herhaaldelijk discussies onderbreken om 'verdere uitleg' te vragen is storend voor iedereen..sommigen hebben er zelfs hun handelsmerk van gemaakt om zo draden te laten verzanden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja maar het is ook een tactiek om een debat te laten doodbloeden, volgende keer komt er iemand af met de originele arabische verzen uit de koran om zijn punt te bewijzen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik (buiten forum) Google translations voor aziatische talen, Arabisch en soms eens Hebreeuws. Anders zou ik me volledig afsnijden van een groot deel van de mensheid. Niks irrellevant dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Dat is dan ook de bedoeling: doen alsof de tegenpartij achterlijk is, het allemaal niet begrijpt, geen Frans verstaat ... je moet dat doorprikken, vragen om een vertaling en tussen de regels blijven lezen. Ik heb zowel de Franse teksten als de zogezegde verdraaiingen gelezen: daar staat echt niets anders in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw heilige koran is reeds lang beschikbaar in het nederlands.. P.S bedankt om mijn spelfout 'subtiel' over te nemen in uw repliek..ik vreesde even dat je een sympathieke pee ging worden.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |