![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet het 'em ook altijd; nietszeggende alludaties.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Vrij moeilijk om de berekeningen van BDW en VDB te vergelijken als je niet hun concrete uitgangspunten kent zoals evolutie van werkloosheid etc. , dat leek me evident, I stand corrected. Ik had het over de momentele voorstellen tot hervorming v/d financieringswet.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Robinus V's voorstel voor de financieringswet:
Dat deel dat beide deelstaten evenveel per inwoner uitgeven uit een gemeenschappelijke pot. Dat deel dat de ene deelstaat per inwoner meer uitgeeft dan de andere betalen de inwoners van de deelstaat die meer wilt uitgeven. De deelstaten worden hierbij geresponsabiliseerd, maar ze worden niet 'geresponsabiliseerd' voor uitgaven die ze niet doen. Dat laatste gebeurt wel bij de meeste andere, asociale voorstellen die ik tot nu toe gehoord heb die de rijken rijker en de minder rijken minder rijk maken, zelfs wanneer de minder rijken niet meer uitgeven. |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enige wat? Dertiger? Leuvenaar? Dokterszoon? Echtgenoot?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die die pianist had een selectief geheugen. Alles wat met helikopters te maken had was hij plots vergeten. Kon hij niets meer van herinneren. Toch straffe gasten hé, en zo een stelletje potentaten gaan nu eens de rekening controleren. Erg, heeeel erg! Laatst gewijzigd door Garry : 4 november 2010 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je erop gewezen wordt dat het verbranden van geld illegaal is, dan word je ontmoedigd om dat te verbranden, ja. Ik zou het toch verbrand hebben, want zwart geld is geen echt geld.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandela...in één adem te noemen met dat domme afzichtelijke kalf van een Emmerechts, het onnozele lichtgewicht Sinardet in een heel lange rij ... wanneer krijgen Mieke Vogels en/of Bert Anciaux trouwens hun leerstoel? Men zou haast beschaamd worden om academicus genoemd te worden...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 november 2010 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het nodig is er op gewezen te moeten worden dat geld verbranden strafbaar is, wat zit hij dan te doen in dergelijke functie? Zou eerder in een beschermde werkplaats thuis horen.
Laatst gewijzigd door Garry : 4 november 2010 om 22:32. |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 november 2010 om 22:26. |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
15 November is dan koningsfeest en feest van de Duitstalige gemeenschap en dan kan VDL nog niet naar de koning gaan. Dus het zal wel automatisch 16 November worden, en zo hebben we stiekem weer bijna een week tijd gekocht. Politiek is toch gemakkelijk he. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Dat mag u aan de mensen van Oostende, de beneficiers van het zilverfonds, de belastingbetaler, de sossen, de kansarmen en de zieken gaan vertellen...dat wordt lachen en gieren...
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik ongeldig geld verbrand, ben ik dan strafbaar? Als ik zwart geld verbrand, ben ik dan strafbaar? |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Ik denk eerder dat men hetzelfde model met fluctuerende variabelen moet berekenen. Op die manier kan men meerdere mogelijke scenarios van elk model vergelijken. Ik zou de werkloosheid niet als een natuurwet beschouwen, een daling van de werkloosheid zou al redelijk snel veel gevolgen hebben (minder kosten, meer inkomsten,...). Enkel de vraag "Hoeveel geld krijgen we meer/minder" is onzinnig, ook de vraag "Hoeveel geld hebben we meer/minder nodig" moet erbij betrokken zijn.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met veel waarheid in.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naah. Als het een troost kan zijn voor u. Veel bevoegdheden zijn vandaag in Vlaamse handen en daar doet Vande Lanotte hetzelfde als ie op federaal niveau doet. De luchthaven is bijvoorbeeld een Vlaamse bevoegdheid.......
|
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet precies wat u met dat statement probeert aan te tonen, maar het komt over alsof u de hele tekst als onzin wil afdoen omdat het een satirisch stuk is. Ik probeer u even uit te leggen waarom dat niet kan.
Definitie van satire volgens Wikipedia Citaat:
Definitie karikatuur volgens Wikipedia: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Iemand met enig verstand in zijn hoofd kan die overdrijvingen plaatsen en begrijpt dat er een grond van waarheid onder zit. Een waarheid die bekritiseerd wordt in het satirisch stuk. En zo is de cirkel rond. Nu duidelijk? |
||||||
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Na enkele uren "wisten" de andere partijen al dat zijn rekeneing "niet klopte". Enkele uren later moesten ze hun cijfers al zelf bijstellen. Dan kwamen nog méér rekenaars in beeld, met ieder wéér een andere uitkomst. Allemaal in no time efkes de cijfers van Bart "ondergraven" Nu zijn ze met een hele ploeg professionele rekenaars al twee weken bezig, en ze komen er nog niet uit. Mijn conclusie is: ze komen op hetzelfde uit als BDW, of er heel dicht bij, en aangezien die rekenaars van PS origine zijn, zijn ze nu volop bezig om te trachten daar toch een draai aan te geven zodat het toch niet zou kloppen. Tevergeefs, zelfs met het aangekondigde uitstel. Groen/ecolo, dachten ook dat ze slim waren, maar wat blijkt? Ze mogen terug naar de kleuterklas om te leren tellen ![]() Ik denk dat dit nogal duidelijk is, nietwaar ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |