Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2002, 13:17   #21
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Hm, misschien even een kleine redenering!
De helft moet vrouwen zijn, maar dat betekent dus dat 3/4 vrouwen mag zijn en zelf 4/4 vrouwen mag zijn! Of ben ik mis?
Indien ik niet mis ben is dit allesinds een andere discriminatie.

thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2002, 20:08   #22
Matthias
Vreemdeling

Standaard

Tja, zo kunnen we voort blijven doen natuurlijk.
Minderheden- en antidiscriminatiewetgeving spreekt steeds over b.v. minstens de helft of een derde 'van het andere geslacht', en niet over de helft vrouwen.
Maar ik ben blij dat je je er zo bezorgd over maakt dat niemand gediscrimineerd wordt.
Matthias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2002, 10:32   #23
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias
Tja, zo kunnen we voort blijven doen natuurlijk.
Minderheden- en antidiscriminatiewetgeving spreekt steeds over b.v. minstens de helft of een derde 'van het andere geslacht', en niet over de helft vrouwen.
Maar ik ben blij dat je je er zo bezorgd over maakt dat niemand gediscrimineerd wordt.
lolz, mor het draait ermij gewoon om dat de politiekers dus nie goe nadenken hé. Da ze gewoon zeggen dat het 50 % 50% moet zijn en zeg, als ze nu juist een vrouw teweinig komen, moet ze die dan op straat gaan zoeken? Da is toch gewoon belachelijk ( hetzelfde voor een man)

thomas
Oud 17 juli 2002, 08:39   #24
helenah
Vreemdeling

Standaard

inderdaad.
hoe meer ik over dit onderwerp ga nadenken, hoe minder ik mij daar kan bij neerleggen.
wij worden verplicht als vrouw met zachte dwang aan politiek te doen. zij die de nodige bekwaamheid bezitten. ok.

het fundamentele probleem is eenvoudig: mannen en vrouwen verschillen van elkaar. de een is niet beter of slechter maar verschillend. wetenschappers, antropologen en sociobiologen weten dit al jaren, maar ze zijn er zich ook pijnlijk van bewust dat als ze deze kennis openbaar maken, ze door deze politiek correcte wereld voor paria's uitgemaakt worden. de huidige maatschappij is vastbesloten te geloven dat mannen en vrouwen over exact dezelfde vaardigheden, talenten en vermogens beschikken.
wij meisjes zijn anders en de meeste onder ons leggen hun prioriteiten op een ander vlak dan politiek.
is gewoon zo. nu de politiek nog overtuigen.
helenah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2002, 15:58   #25
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door helenah
inderdaad.
hoe meer ik over dit onderwerp ga nadenken, hoe minder ik mij daar kan bij neerleggen.
wij worden verplicht als vrouw met zachte dwang aan politiek te doen. zij die de nodige bekwaamheid bezitten. ok.

het fundamentele probleem is eenvoudig: mannen en vrouwen verschillen van elkaar. de een is niet beter of slechter maar verschillend. wetenschappers, antropologen en sociobiologen weten dit al jaren, maar ze zijn er zich ook pijnlijk van bewust dat als ze deze kennis openbaar maken, ze door deze politiek correcte wereld voor paria's uitgemaakt worden. de huidige maatschappij is vastbesloten te geloven dat mannen en vrouwen over exact dezelfde vaardigheden, talenten en vermogens beschikken.
wij meisjes zijn anders en de meeste onder ons leggen hun prioriteiten op een ander vlak dan politiek.
is gewoon zo. nu de politiek nog overtuigen.
100 procent gelijk Laat ieder zijn hoe hem wil zijn, Welke politieke partij zou nu een vrouw weigeren omdat zij vrouw is? ik weet het niet, indien dat het geval is dan zetten ze beter daarop een wet. ( hetzelde met mannen )

thomas
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be