![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Hm, misschien even een kleine redenering!
De helft moet vrouwen zijn, maar dat betekent dus dat 3/4 vrouwen mag zijn en zelf 4/4 vrouwen mag zijn! Of ben ik mis? Indien ik niet mis ben is dit allesinds een andere discriminatie. thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Tja, zo kunnen we voort blijven doen natuurlijk.
Minderheden- en antidiscriminatiewetgeving spreekt steeds over b.v. minstens de helft of een derde 'van het andere geslacht', en niet over de helft vrouwen. Maar ik ben blij dat je je er zo bezorgd over maakt dat niemand gediscrimineerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad.
hoe meer ik over dit onderwerp ga nadenken, hoe minder ik mij daar kan bij neerleggen. wij worden verplicht als vrouw met zachte dwang aan politiek te doen. zij die de nodige bekwaamheid bezitten. ok. het fundamentele probleem is eenvoudig: mannen en vrouwen verschillen van elkaar. de een is niet beter of slechter maar verschillend. wetenschappers, antropologen en sociobiologen weten dit al jaren, maar ze zijn er zich ook pijnlijk van bewust dat als ze deze kennis openbaar maken, ze door deze politiek correcte wereld voor paria's uitgemaakt worden. de huidige maatschappij is vastbesloten te geloven dat mannen en vrouwen over exact dezelfde vaardigheden, talenten en vermogens beschikken. wij meisjes zijn anders en de meeste onder ons leggen hun prioriteiten op een ander vlak dan politiek. is gewoon zo. nu de politiek nog overtuigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() thomas |
|
![]() |
![]() |