Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2004, 08:28   #21
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Zij zijn anti-migrant, anti-alloctoon. Maar geen woord over de joden.
Neen, wij zijn helemaal niet "anti-migrant" of "anti-allochtoon". Als Vlaams Blokker zou ik dan met mezelf ook een probleem hebben: ik ben immers van moeders kant van niet-Vlaamse afkomst (al moeten we daarvoor toch iets teruggaan in de tijd). Wel is onze partij tegen een ongecontroleerde, ongereglementeerde instroom van gelukszoekers uit allerlei landen waar het economisch slecht of slechter gaat. Ook zijn we voor een strikt inburgeringsbeleid. Heel wat anders dan zomaar stellen "anti-migrant" of "anti-allochtoon".
Ik zei wel "als je absoluut een parallel wil trekken met WO II". Voor mij zijn die vergelijkingen met WO II dan ook totaal uit de lucht gegrepen.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 08:53   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Toen mijn vrouw en ik een paar dagen geleden de film The Pianist van Roman Polanski voor het eerst te zien kregen, maakte mijn vrouw nog de veelzeggende opmerking van: "Moest ik een jood zijn, ik zou nooit in Europa willen wonen of leven na al wat de Europeanen de joden hebben aangedaan." Wat kan ik daar op antwoorden?
Uw vrouw moet eens wat minder veralgemenen. "De Europeanen", dat is inclusief mijn petekind van 2 jaar oud. Blijkbaar zat hij er ook voor iets tussen toen de Holocaust plaats vond.

Stinkt dit niet geweldig hard naar revisionisme?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 08:56   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Zoals eerder in deze topic vermeld, komt het grootste gevaar voor de joden idd uit moslim-hoek. Gelukkig wilt niet elke moslim de joden uitroeien, maar die extremisten die dat wel willen zijn tot alles in staat. Zelfs de Blok-fabeltjes van Piano komen daar nog niet in de buurt.

Maar vreemd genoeg is het toch telkens weer het Blok dat het bij Piano moet ontgelden...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 08:58   #24
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Ik vind het grof dat men hier over de Joden praat alsof die niet in staat zouden zijn het VB in te schatten.
Volgens mij hebben ze daar een veel betere inschatting over dan de meesten hier op het forum.
Zoals die ene jood-professor op tv zei: Waarom zouden we niet met het VB praten als dit een potentiële regeringskandidaat is, en 1/5 van de stemmen van de Vlamingen vertegenwoordigt.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 10:41   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Ik vind het grof dat men hier over de Joden praat alsof die niet in staat zouden zijn het VB in te schatten.
Volgens mij hebben ze daar een veel betere inschatting over dan de meesten hier op het forum.
Dat denk ik ook. Een joodse vriend vertelde mij dat een groeiende groep in de joodse gemeenschap ervan uitgaat dat de moslims in Europa in samenwerking met hun extreem-linkse vrienden het grootste gevaar betekenen voor de Europese joden.

Extreem-links helpt mee met de moslims en wordt zelf bijna even gevaarlijk. Als motief en strijdwapen gebruiken de moslims en extreem-links het conflict tussen Israel en de Palestijnen.

De 'traditionele' partijen melden zich afwezig en doen er niets aan. Hier komt het Vlaams Blok als enige partij op tegen dat moslimgevaar en ook uitdrukkelijk tegen antisemitische daden (zoals de aanslag tegen een synagoog in 2003).

Toen ik mijn joodse vriend vroeg wat er zou gebeuren als het Blok toch niet zo 'joods-vriendelijk' bleek eens ze aan de macht zouden komen antwoorde hij : dit is een hypothese, het moslim-gevaar tegen de joden is reeds vandaag een realiteit.
Oud 26 mei 2004, 10:42   #26
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
ik begrijp dat niet , die Joden die in zee gaan met het Vlaams Blok,
ontkenners van de holocaust, vmo figuren,....

[size=6]wat is het verband multicolor kieken ![/size]

De Joden worden in Antwerpen bedreigt door moslimjongeren en opgehitst door de AEL !

Niet door het Vlaams Blok ! Integendeel, Filip Dewinter in hoogsteigenpersoon ging op audiëntie bij de Joodse gemeenschap !
Wauw, op audiëntie gaan...

En denkt u dat de Joden voorstander zijn van een onafhankelijk Vlaanderen?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 13:00   #27
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Zoals eerder in deze topic vermeld, komt het grootste gevaar voor de joden idd uit moslim-hoek. Gelukkig wilt niet elke moslim de joden uitroeien, maar die extremisten die dat wel willen zijn tot alles in staat. Zelfs de Blok-fabeltjes van Piano komen daar nog niet in de buurt.

Maar vreemd genoeg is het toch telkens weer het Blok dat het bij Piano moet ontgelden...
Even vreemd is dat hij het al lang gearchiveerde 70-punten-plan blijkt opdissen. Aan zijn repetitieve insinuaties te zien, zou je haast denken dat net The Piano dat plan terug wil invoeren. Het zou hem goed uitkomen ...
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 18:49   #28
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
het is smaad, , schande en getuigt van al niet teveel respect aan die miljoenen Joden die gestorven zijn in de holocaust die het VB ontkend.

http://www.student.ugent.be/als/Holocaust.htm
Hoe oud is dat nieuws ook alweer?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 18:50   #29
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
En denkt u dat de Joden voorstander zijn van een onafhankelijk Vlaanderen?
Zijn de joden dan voorstanders van een unitair België? Zo ja, waaruit moeten we dat dan afleiden?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 20:42   #30
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Even vreemd is dat hij het al lang gearchiveerde 70-punten-plan blijkt opdissen. Aan zijn repetitieve insinuaties te zien, zou je haast denken dat net The Piano dat plan terug wil invoeren. Het zou hem goed uitkomen ...
Er staat een nota van me op dat webonderdeel. Sommigen mensen lezen dat en er zijn er zelfs bij die het begrijpen.
Oud 26 mei 2004, 20:44   #31
thePiano

Standaard

Citaat:
Piano, een goede post voor een keer en ik ben het grotendeels met u eens, maar waarom moet je het Blok daar nu weer bij sleuren? Je bent werkelijk geobsedeerd.
.
Wat gaat het Vlaams Blok zoeken bij de Joden? Ze eerst nog een beetje jennen ofzo, tot de klop met de hamer komt?

Maar het is wel duidelijk dat je dat hele webonderdeel niet gelezen hebt, en enkel wat ik hier gepost heb, wat slechts een fractie van het geheel is.
Oud 26 mei 2004, 20:51   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Piano, een goede post voor een keer en ik ben het grotendeels met u eens, maar waarom moet je het Blok daar nu weer bij sleuren? Je bent werkelijk geobsedeerd.
.
Wat gaat het Vlaams Blok zoeken bij de Joden? Ze eerst nog een beetje jennen ofzo, tot de klop met de hamer komt?

Maar het is wel duidelijk dat je dat hele webonderdeel niet gelezen hebt, en enkel wat ik hier gepost heb, wat slechts een fractie van het geheel is.
Abou Jajah en het AEl was niet vrij... Filip Dewinter liet dan maar zijn goed hart eens zien hé
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 21:01   #33
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

Abou Jajah en het AEl was niet vrij... Filip Dewinter liet dan maar zijn goed hart eens zien hé
Laat maar zitten ancapa, jij staat al een tijdje op ignore. Ik krijg het gewoon op mijn zenuwen van je slap gezeik, en dat heeft zelfs niks te maken met het feit dat je een mestkever zijt. Toch bedankt om mijn topic omhoog te krikken, dat is zowat het enige nut dat jij voor mij betekent.
Oud 26 mei 2004, 21:02   #34
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pas maar op Piano of ik eet u op...

uw hautaine houding zou u een zware knieval kunnen bezorgen...
vraag het maar aan Cesar
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 26 mei 2004, 21:10   #35
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Wees gerust, de BUB is het alternatief voor hen. Er wordt moeite gedaan om dat bekend te maken.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 21:38   #36
P.T. Rutgen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf

Dit is de realiteit, leer daar maar mee leven.
Hun geld nodijg misschienst?
P.T. Rutgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 21:43   #37
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Wees gerust, de BUB is het alternatief voor hen. Er wordt moeite gedaan om dat bekend te maken.
weet je Antwerpen liggen ? ja zeker... maar die wijk
vraag het eens aan Filip... niet onze Prins hé... maar Dewinter
Oud 26 mei 2004, 21:44   #38
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the piano
En Dewinter gaat gezeten op een tank de straten van Antwerpen binnenrollen, links en rechts een jood of Marokkaan naar de verdoemenis schietend. Gelukkig zijn verzuurde types zoals jij een randfenomeen, anders zou ik mij pas echt zorgen beginnen maken.

De joden die weten reeds lang hoe laat het is, zij willen liever niet wachten tot de eerste jood hangt te bengelen op één of ander "Marokkaans basketbalplein".
Oud 26 mei 2004, 21:48   #39
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Veel succes ermee.
En wat wil de BUB gaan doen aan de joodse kinderen die dagelijks worden afgetoekt door overijverige AEL-ers?
Oud 26 mei 2004, 22:17   #40
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.T. Rutgen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dit is de realiteit, leer daar maar mee leven.
Hun geld nodijg misschienst?
Nee, die vrijage met de joden is een poging van het Vlaams Blok om zichzelf een alibi te bezorgen zodat ze dan daarna zoveel mogelijk onschuldige vreemdelingen en moslims over de kling kunnen jagen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be