Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2010, 12:13   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als ik met mijn kinderen een toch durf te maken zoals zij doen, dan word ik direct uit mijn ouderlijke rechten gezet en veroordeelt wegens kindermishandeling en schending van de rechten van het kind.
Altijd te proberen.
In juli met heel de familie naar Spanje trekken en beweren dat ge geen geld hebt. Eens zien of ge gratis op hotel moogt en een leefloon krijgt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 12:42   #22
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Vanmorgen op de radio : we stevenen af op een record aantal asielaanvragen.
De loonkost in België is de hoogste van Europa.
Waar ligt de link ...
Wanneer en wie stopt deze vicieuze cirkel ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buddha Bekijk bericht
De PS en CDH misbruiken de asieltoevlucht om België te verfransen op kosten van de Vlamingen nog wel. Het asielbeleid moet dringend geregionaliseerd worden. De economische gelukszoekers (>99%) moet binnen de 2 weken uitgezet worden.
Ook al probeer ik op het ogenblik objectief te reageren tegen alles wat er in het land gebeurt, maar toch zeg ik mijn mening beetje per beetje over elk partij hier en daar.

NV-A (mijn mening) is momenteel de enigste partij die bereid en capabel is om al die problemen (omtrent vreemdelingen) aan te pakken. Maar!

...daarvoor heeft NV-A echte nationalisten (meedenkers en sympathisanten) nodig die capabel zijn om zich niet te haasten en die capabel zijn om zich op concrete en correcte feiten te baseren, (want echte nationalisten zijn eerlijke mensen, en geen "dewinterikokken");
...want anders is hun gewenst effect gegarandeerd mislukt (m.a.w. even concreet en correct als de feiten waarop ze zich baseren).

Economische gelukszoekers kunnen SOMS heel bruikbaar zijn, in tegenstelling tot de niet-economische onnozelaars, criminelen, criminelen zonder legaal verblijf, enz. Van mij mag je natuurlijk alle twee uitzetten. Belangrijk is (voor jezelf) of je gemotiveerd te werk gaat en of je niet aan het dromen bent.

Het feit dat in de VS (wel - hooggeschoolde en werkzame) economische gelukszoekers altijd welkom zijn, is gemotiveerd, bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 12:44.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 12:54   #23
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nee, we moeten met heel Europa terug naar het oude beleid, waarbij de aanvragen moeten gedaan worden in het thuisland bij de ambassade en gelukszoekers moeten bewijzen dat ze ook werk hebben en in eigen onderhoud kunnen voorzien.
Illegalen moeten direct op eigen kosten worden terug gebracht.
Wie hun transport verhinderd, mag mee opdraaien voor de kosten en een boete gelijk aan 10x de kosten van de opvang en het transport van een illegale betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Lijkt mij logisch.
Spreekt u nu over de visum-aanvragen of de asielaanvragen? Zou u een verwijzing kunnen sturen omtrent het oude beleid van de aanvragen waarover u spreekt aub? Ik zou eens heel graag lezen waarover het gaat.

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 12:54.
Oud 19 november 2010, 13:00   #24
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Ja, dan krijgen ze één mooie brief met hoofding en al, waarop te lezen staat dat ze uitgezet zijn. Daarmee gaan ze dan overal 'showen' alsof het een diploma is.

Wist U dat, de som op de korrel genomen, alles wat die sukkelaars krijgen, bedelen en zelf stelen door de betalende verbruikers worden betaald? (wij dus)

Dat betekend astronomische bedragen, miljoenen!!!

Grenzen dicht, laat de douaniers maar aanrukken en Cocoonen
Klassieke moderne racistische propaganda. Je creëert een virtueel-constructief model van een "vreemdeling", je vult het met paar negatieve feiten; dan deel je die abstractie met het auditorium en op die manier probeer je psychologisch en mentaal zwakke meedenkers te "vissen" die je taak zullen kunnen doorbijten (lijk de bacteriën).

Nonsense, want tegen antibiotica vechten is onmogelijk voor die soort kokken.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 13:29.
Oud 19 november 2010, 13:08   #25
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Vanmorgen op de radio...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Op hotel...500 euro per dag vergoeding...langer werken...de bom zal ooit wel barsten.
Betreffende die dagelijkse vergoedingen ben ik helemaal mee eens!

Maar;
Ik ken echt iemand van zo een hotel in Brussel. Ik ga mijn best doen om foto's te laten trekken van die hotel en van de kamers gewoon om u aan te tonen dat men vaak slachtoffer wordt van de media (Schaduwmacht), want het zijn de facto geen hotels, maar een soort kazerne ("in positieve zin") met soms 5-6-dubbelbedden (boven+onder) per kamer; die gebouwen behoren aan verschillende hotels of staan gewoon als een hotel(activiteit) geregistreerd. De eigenaars van die hotels verhuren die gebouwen aan Fedasil (veel goedkoper voor Fedasil dan een regionale OCMW te financieren voor een woonplaats voor een asielzoeker en ook veel goedkoper dan als Fedasil die gebouwen zelf koopt en onderhoudt; extra personeel enz.).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 13:12.
Oud 19 november 2010, 13:19   #26
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht

Maar;
Ik ken echt iemand van zo een hotel in Brussel. Ik ga mijn best doen om foto's te laten trekken van die hotel en van de kamers gewoon om u aan te tonen dat men vaak slachtoffer wordt van de media (Schaduwmacht), want het zijn de facto geen hotels, maar een soort kazerne ("in positieve zin") met soms 5-6-dubbelbedden (boven+onder) per kamer; die gebouwen behoren aan verschillende hotels of staan gewoon als een hotel(activiteit) geregistreerd. De eigenaars van die hotels verhuren die gebouwen aan Fedasil (veel goedkoper voor Fedasil dan een regionale OCMW te financieren voor een woonplaats voor een asielzoeker en ook veel goedkoper dan als Fedasil die gebouwen zelf koopt en onderhoudt; extra personeel enz.).
Het probleem is, dat als die geen plaats meer hebben dat men ze nog steeds onderdak moet geven, of 500€ betalen per dag. De 'reguliere' opvanghuizen zijn inderdaad geen luxehotels, het zijn zij die er echter niet meer bijkunnen die in hun vuistje lachen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 13:20   #27
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astar Bekijk bericht
U weet toch dat de meeste asielzoekers uit Europa komen ?

Naar waar stuur je illegalen zonder ID ?
+1

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Naar de gevangenis...
Citaat:
En wat doen we met de papa's mama's en de kindjes ?
Als u denkt dat de meeste illegalen alleenstaande mannen zijn hebt u het mis.
Citaat:
Als ik met mijn kinderen een toch durf te maken zoals zij doen, dan word ik direct uit mijn ouderlijke rechten gezet en veroordeelt wegens kindermishandeling en schending van de rechten van het kind.
Ajajaj. Geen comentaar. Ik kan met woorden niet uitleggen wat ik nu voel.
Maar praat met mij hierover niet aub. Ik heb toch geen commentaar. Ik wou gewoon "ajajaj" zeggen.
Oud 19 november 2010, 13:52   #28
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Het probleem is, dat als die geen plaats meer hebben dat men ze nog steeds onderdak moet geven, of 500€ betalen per dag. De 'reguliere' opvanghuizen zijn inderdaad geen luxehotels, het zijn zij die er echter niet meer bijkunnen die in hun vuistje lachen.
Niet akkoord, want 500,00 EUR PER DAG vind ik schandalig te hoog, onaanvaardbaar en een "ongegrond" bedrag (niet uit te leggen; dat bedoel ik).

...Want, stel dat je 2 maanden lang 500,00 EUR per dag krijgt.

2 maanden x 30 dagen x 500,00 EUR = 30.000,00 EUR
Een eco-hotelkamer kun je voor 750,00 EUR per maand huren.
Voor ongeveer 250,00 EUR per maand kun je toch REDELIJK GOED eten enz.

Dus,
SALDO: 30.000,00 EUR

Kosten:
Hotel huren (2 maanden): -1.500,00 EUR
Eten enz. (2 maanden): -500,00 EUR

Eindsaldo: 28.000,00

-------------
Huis te koop in Essen: 23.100,00 EUR
http://www.vlan.be/vlan-immo/add_det...53&tab=PHOTOS#

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 14:06.
Oud 19 november 2010, 14:18   #29
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet akkoord, want 500,00 EUR PER DAG vind ik schandalig te hoog, onaanvaardbaar en een "ongegrond" bedrag (niet uit te leggen; dat bedoel ik).

...Want, stel dat je 2 maanden lang 500,00 EUR per dag krijgt.

2 maanden x 30 dagen x 500,00 EUR = 30.000,00 EUR
Een eco-hotelkamer kun je voor 750,00 EUR per maand huren.
Voor ongeveer 250,00 EUR per maand kun je toch REDELIJK GOED eten enz.

Dus,
SALDO: 30.000,00 EUR

Kosten:
Hotel huren (2 maanden): -1.500,00 EUR
Eten enz. (2 maanden): -500,00 EUR

Eindsaldo: 28.000,00

-------------
Huis te koop in Essen: 23.100,00 EUR
http://www.vlan.be/vlan-immo/add_det...53&tab=PHOTOS#
Ik vind die 500€ ook schandalig eh voor alle duidelijkheid.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 14:25   #30
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
+1

Ajajaj. Geen comentaar. Ik kan met woorden niet uitleggen wat ik nu voel.
Maar praat met mij hierover niet aub. Ik heb toch geen commentaar. Ik wou gewoon "ajajaj" zeggen.
Ohw..wacht even..ik heb het over diegenen die buiten hun ID ook hun geheugen verloren hebben...mensen die zich herinneren waar ze vertrokken zijn mogen uiteraard terugkeren als hun aanvraag afgewezen is..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 14:28   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar;
Dat het allemaal 3-sterren hotels waren moest er nog bijkomen ja. Misschien met All-in ofzo?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 14:34   #32
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ohw..wacht even..ik heb het over diegenen die buiten hun ID ook hun geheugen verloren hebben...mensen die zich herinneren waar ze vertrokken zijn mogen uiteraard terugkeren als hun aanvraag afgewezen is..
Ik had toch gevraagd om niet te reageren op een gewone "ajajaj".

..."terugkeren", "terugkeren", "terugkeren"....
wordt men niet moe van zichzelf? Kennen jullie geen ander woord? Slimmer, nuttiger? Iets, waarmee je iets kan veranderen?

OK, Ik ga even met jou mee herhalen.... "terugkeren!"...
Wie hoort ons? Stop met nonsense. Begin beetje te improviseren. Zeg misschien "Were keren" in het West-Vlaams.

Ajajaj.. Men heeft geen plaats in gevangenis voor kleine boefjes en moordenaars, deze "nationalist" wil alle illegalen naar gevangenis sturen.

Vertel me eens! Hoe kan ik JOU nationalist noemen? Waarvoor? Probeer me te overtuigen dat je dat woord verdient.

Ten slotte: Illegalen van een gesloten opvang centra dromen aan een gevangenis. Je mag dus gerust je hoofd op je kussens, je arm op de schouder van je kind en je vrouw leggen om elkaar te verwarmen, omdat ze dagelijks, na hun verblijf van 1-2 maanden daar, toch terug gestuurd worden.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 14:53.
Oud 19 november 2010, 14:39   #33
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat het allemaal 3-sterren hotels waren moest er nog bijkomen ja. Misschien met All-in ofzo?
Misschien - ja... Het is niet slecht idee. Een WiFi nog, ja. Waarom niet? Is het niet beter?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 14:40.
Oud 19 november 2010, 14:55   #34
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had toch gevraagd om niet te reageren op een gewone "ajajaj".

..."terugkeren", "terugkeren", "terugkeren"....
wordt men niet moe van zichzelf? Kennen jullie geen ander woord? Slimmer, nuttiger? Iets, waarmee je iets kan veranderen?

OK, Ik ga even met jou mee herhalen.... "terugkeren!"...
Wie hoort ons? Stop met nonsense. Begin beetje te improviseren. Zeg misschien "Were keren" in het West-Vlaams.

Ajajaj.. Men heeft geen plaats in gevangenis voor kleine boefjes en moordenaars, deze "nationalist" wil alle illegalen naar gevangenis sturen.

Vertel me eens! Hoe kan ik JOU nationalist noemen? Waarvoor? Probeer me te overtuigen dat je dat woord verdient.

Ten slotte: Illegalen van een gesloten opvang centra dromen aan een gevangenis. Je mag dus gerust je hoofd op je kussens, je arm op de schouder van je kind en je vrouw leggen om elkaar te verwarmen, omdat ze dagelijks, na hun verblijf van 1-2 maanden daar, toch terug gestuurd worden.
Ajaja..
Ten eerste dat moet voor mij binnen 2 weken rond zijn, ten tweede die knuffelaars en pro deo gangsters die deze lijdensweg nog eens verlengen met een paar maanden moeten stande pede afgeranselt worden..

In Congo en omstreken is het altijd warm...als men toch de kou wil vermijden..

Voor de 741ste keer..als je aan de asielknuffelaars vraagt hoe het komt dat iedereen in België eindigt..wat minimaal 3 �* 4.000 km verwijdert is van de Europese buitengrenzen dan wordt het stil..
Oud 19 november 2010, 15:00   #35
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ajaja..
Ten eerste dat moet voor mij binnen 2 weken rond zijn, ten tweede die knuffelaars en pro deo gangsters die deze lijdensweg nog eens verlengen met een paar maanden moeten stande pede afgeranselt worden..

In Congo en omstreken is het altijd warm...als men toch de kou wil vermijden..

Voor de 741ste keer..als je aan de asielknuffelaars vraagt hoe het komt dat iedereen in België eindigt..wat minimaal 3 �* 4.000 km verwijdert is van de Europese buitengrenzen dan wordt het stil..
Weet je waarom dat dat stil wordt? Omdat iedereen in België niet eindigt. Beter je vraag aan te passen dan 742 keer dezelfde te vragen.
Heb je eindelijk antwoord kunnen krijgen op je vraag of ga je nog 743-e keer ergens en ooit herhalen? Zo ja, ok... Zo niet, verwijs ik je dan terug door naar de post #32.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 15:04.
Oud 19 november 2010, 15:02   #36
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Je hebt een ID nodig om terug te keren. Al eens geprobeerd een vliegtuig te nemen zonder ID ?
Oud 19 november 2010, 15:44   #37
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt een ID nodig om terug te keren. Al eens geprobeerd een vliegtuig te nemen zonder ID ?
Ze zijn toch ook tot hier geraakt zonder ID..
Oud 19 november 2010, 15:51   #38
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet je waarom dat dat stil wordt? Omdat iedereen in België niet eindigt. Beter je vraag aan te passen dan 742 keer dezelfde te vragen.
Heb je eindelijk antwoord kunnen krijgen op je vraag of ga je nog 743-e keer ergens en ooit herhalen? Zo ja, ok... Zo niet, verwijs ik je dan terug door naar de post #32.
Ach zever nie joh..er zijn wereldwijd miljoenen mensen die in vluchtelingkampen leven..alleen die al wat geld hebben en de 'slimmerik' denken uit te hangen komen naar of geraken tot hier..

Trouwens nu al wordt 82% van de aanvragen verworpen door het linkiewinkie asielbeleid..ge moet nie vragen wat daar tussen zat dan..

Er zijn 2 miljoen daklozen in de VS..hoeveel daarvan willen imigreren ?
Oud 19 november 2010, 16:11   #39
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ach zever nie joh..er zijn wereldwijd miljoenen mensen die in vluchtelingkampen leven..alleen die al wat geld hebben en de 'slimmerik' denken uit te hangen komen naar of geraken tot hier..

Trouwens nu al wordt 82% van de aanvragen verworpen door het linkiewinkie asielbeleid..ge moet nie vragen wat daar tussen zat dan..

Er zijn 2 miljoen daklozen in de VS..hoeveel daarvan willen imigreren ?
1 vraag; weet je zelf wat je CONCREET wil daaromtrent?
Oud 19 november 2010, 16:13   #40
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
1 vraag; weet je zelf wat je CONCREET wil daaromtrent?
Ja een duidelijk streng,efficient en consequent asielbeleid dat misbruik en economische vluchtelingentrafiek maximaal minimaliseert..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be