![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In juli met heel de familie naar Spanje trekken en beweren dat ge geen geld hebt. Eens zien of ge gratis op hotel moogt en een leefloon krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
NV-A (mijn mening) is momenteel de enigste partij die bereid en capabel is om al die problemen (omtrent vreemdelingen) aan te pakken. Maar! ...daarvoor heeft NV-A echte nationalisten (meedenkers en sympathisanten) nodig die capabel zijn om zich niet te haasten en die capabel zijn om zich op concrete en correcte feiten te baseren, (want echte nationalisten zijn eerlijke mensen, en geen "dewinterikokken"); ...want anders is hun gewenst effect gegarandeerd mislukt (m.a.w. even concreet en correct als de feiten waarop ze zich baseren). Economische gelukszoekers kunnen SOMS heel bruikbaar zijn, in tegenstelling tot de niet-economische onnozelaars, criminelen, criminelen zonder legaal verblijf, enz. Van mij mag je natuurlijk alle twee uitzetten. Belangrijk is (voor jezelf) of je gemotiveerd te werk gaat en of je niet aan het dromen bent. Het feit dat in de VS (wel - hooggeschoolde en werkzame) economische gelukszoekers altijd welkom zijn, is gemotiveerd, bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nonsense, want tegen antibiotica vechten is onmogelijk voor die soort kokken. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar; Ik ken echt iemand van zo een hotel in Brussel. Ik ga mijn best doen om foto's te laten trekken van die hotel en van de kamers gewoon om u aan te tonen dat men vaak slachtoffer wordt van de media (Schaduwmacht), want het zijn de facto geen hotels, maar een soort kazerne ("in positieve zin") met soms 5-6-dubbelbedden (boven+onder) per kamer; die gebouwen behoren aan verschillende hotels of staan gewoon als een hotel(activiteit) geregistreerd. De eigenaars van die hotels verhuren die gebouwen aan Fedasil (veel goedkoper voor Fedasil dan een regionale OCMW te financieren voor een woonplaats voor een asielzoeker en ook veel goedkoper dan als Fedasil die gebouwen zelf koopt en onderhoudt; extra personeel enz.). Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar praat met mij hierover niet aub. Ik heb toch geen commentaar. Ik wou gewoon "ajajaj" zeggen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
...Want, stel dat je 2 maanden lang 500,00 EUR per dag krijgt. 2 maanden x 30 dagen x 500,00 EUR = 30.000,00 EUR Een eco-hotelkamer kun je voor 750,00 EUR per maand huren. Voor ongeveer 250,00 EUR per maand kun je toch REDELIJK GOED eten enz. Dus, SALDO: 30.000,00 EUR Kosten: Hotel huren (2 maanden): -1.500,00 EUR Eten enz. (2 maanden): -500,00 EUR Eindsaldo: 28.000,00 ------------- Huis te koop in Essen: 23.100,00 EUR http://www.vlan.be/vlan-immo/add_det...53&tab=PHOTOS# Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ohw..wacht even..ik heb het over diegenen die buiten hun ID ook hun geheugen verloren hebben...mensen die zich herinneren waar ze vertrokken zijn mogen uiteraard terugkeren als hun aanvraag afgewezen is..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
..."terugkeren", "terugkeren", "terugkeren".... wordt men niet moe van zichzelf? Kennen jullie geen ander woord? Slimmer, nuttiger? Iets, waarmee je iets kan veranderen? OK, Ik ga even met jou mee herhalen.... "terugkeren!"... Wie hoort ons? Stop met nonsense. Begin beetje te improviseren. Zeg misschien "Were keren" in het West-Vlaams. Ajajaj.. Men heeft geen plaats in gevangenis voor kleine boefjes en moordenaars, deze "nationalist" wil alle illegalen naar gevangenis sturen. Vertel me eens! Hoe kan ik JOU nationalist noemen? Waarvoor? Probeer me te overtuigen dat je dat woord verdient. Ten slotte: Illegalen van een gesloten opvang centra dromen aan een gevangenis. Je mag dus gerust je hoofd op je kussens, je arm op de schouder van je kind en je vrouw leggen om elkaar te verwarmen, omdat ze dagelijks, na hun verblijf van 1-2 maanden daar, toch terug gestuurd worden. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien - ja... Het is niet slecht idee. Een WiFi nog, ja. Waarom niet? Is het niet beter?
Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste dat moet voor mij binnen 2 weken rond zijn, ten tweede die knuffelaars en pro deo gangsters die deze lijdensweg nog eens verlengen met een paar maanden moeten stande pede afgeranselt worden.. In Congo en omstreken is het altijd warm...als men toch de kou wil vermijden.. Voor de 741ste keer..als je aan de asielknuffelaars vraagt hoe het komt dat iedereen in België eindigt..wat minimaal 3 �* 4.000 km verwijdert is van de Europese buitengrenzen dan wordt het stil.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb je eindelijk antwoord kunnen krijgen op je vraag of ga je nog 743-e keer ergens en ooit herhalen? Zo ja, ok... Zo niet, verwijs ik je dan terug door naar de post #32. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens nu al wordt 82% van de aanvragen verworpen door het linkiewinkie asielbeleid..ge moet nie vragen wat daar tussen zat dan.. Er zijn 2 miljoen daklozen in de VS..hoeveel daarvan willen imigreren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |