![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd een fout , zoek jij ze hier eens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Enkele van die straffe argumenten waar de oppositie geen weg mee kon volgens sommigen :
Citaat:
Citaat:
En dit is nog maar een doorsteekje van de laatste 24H |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Mijn kennis van het aids-virus en evolutionaire processen is te beperkt om er zinvolle dingen over te zeggen, maar de uitlating naar Hot Marijke toe was zeker terecht.
Voor het overige sluit ik me aan bij Johan Bollen en Ganzenbordfan. Het goede nieuws daaraan is dat Flanels verbanning ook mijn forumconsumptie zal doen afnemen. Die is toch hoe langer hoe minder de moeite.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terecht of niet..dat laat ik in het midden..het was een personal attack en daar laat HM haar soep voor koud worden denk ik.. 2 keer goed nieuws dan, bijdragen van personen die zich niet kunnen distan tiëren van islamfacisme zijn misbaar als kiespijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Er valt me iets op aan het puntensysteem. Wie 60 posts per dag neerpoot, geraakt veel makkelijker aan een ban dan iemand die 1 post per dag neerzet - ook al ligt de ratio slechte posts/totale aantal posts bij de laatste misschien wel een pak hoger.
Soit, passons. Voor de rest sluit ik me aan bij Ganzenbordfan (wat een nickname!) en den Bollen.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 24 november 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar dat iemand die 200km per dag op de baan is meer kans heeft op een boete..das nie just hé..of toch.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 november 2010 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even hypothetische cijfers (dus niét mbt flanel): stel dat iemand 400 interessante posts maakt per week, en een paar oninteressante met een persoonlijke aanval erin. Zo iemand heb ik dan liever op dit forum dan iemand die hier 7 posts per week maakt, waarvan een paar oninteressante met een persoonlijke aanval erin. Toch zijn ze beiden even snel geband. Snap je dat? Of is dat te moeilijk voor je?
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Er is potentieel...er is ook momenteel voldoende reden om hem te bannen..als je dat niet kan/wil zien..kan ik je niet verder helpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Flannelcondoom Marijke een raciste genoemd heeft zit ie er niet ver naast mijns inziens. Jammer dat ze de waarheid niet graag hoort, maar selecteren van klanten op basis van huidskleur, zoals ze openlijk zegt te doen, valt nu eenmaal in die categorie, ook in haar sector. Niet dat ik haar tot het een of ander zou willen verplichten daaromtrend, maar face it. Zijn er geen strafpunten voor vals melden van beledigingen? Is een harde waarheid die ik niet graag hoor een belediging? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 24 november 2010 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als er een speldeprikje wordt uitgedeeld naar een ander forumlid, dan wordt er op de driekhoekjes geklikt en dan word je geschorst. Het is hier een hoogst kinderachtige bedoening geworden.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 november 2010 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door moser : 24 november 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En die van MvA ook trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U maakt een keuze.
Het maken van zo'n keuze draagt de kiemen van het kwade in zich. Als je begint met stellen die is de moeite en die niet, dan ben je (heel) misschien niet echt goed bezig. Los van het feit of de banpolitiek nu terecht is of niet.