![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste keer dat ik op een partij gestemd heb was het op een die zelfs pleit voor de ontbinding van de Navo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die banen doen met pakken naardere gevolgen en die het zelfs buiten hun werk om doen. Moest er nu gestaan hebben een trein vol terroristen opblazen... Hoe dan ook. De NMBS beweert al 5 jaar geen militaire convooien meer in te richten. Of er in die train wel één geviseerde soldaat zou hebben gegeven blijft dus maar de vraag. Andere geliefde plaatsen waar de Jodenbuurt in Antwerpen (wie is hier dus racistisch en verdraagt andermans religie niet? ![]() ![]() Ik voel me iig toch iets minder op mijn gemak als ik me onder veel volk begeef geloof ik. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een 1ste verschil is dat hij republikein en de koning een democraat is.. Ten 2de heeft de NAVO niets te maken met het beleid van Bush indertijd.. Ten 3de maken je argumenten totaal geen steek en heb je gewoon een mening gepost die iedere niet-democraat zou posten dus oftewel ben je zelf een republikein oftewel wil je gewoon niets weten van België ( Europa) en dan vraag ik mij nog meer af wat jij hier hebt te zoeken op een polieke-forum buiten het feit gerekend dat je gewoon wat mensen wilt frustreren/opstoken..maar doe vooral verder..dan gaan de ogen perhaps eens open gaan.. Als slot , verder pleit u voor stopzetting van de NAVO zodat het einde v/d dictatuur in zicht zou zijn? Voor mij totaal geen probleem , laat de totalitaire regimes maar zegevieren en dat we ons geld aan nuttere zaken besteden ipv aan internationale veiligheid betreft mensenrechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang er 1 burger tussen zit, wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deurwaarders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook moslimterroristen pogen alleen maar hun hiernamaalselijk brood te verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet noodzakelijk een inside-job. Maar regimes zijn altijd goed in het uitbuiten van een probleem om hun eigen positie te verzekeren. De regering van Bush maakte ook dankbaar gebruik van de aanslagen van 2001 om een reactionair oorlogszuchtig patriottisme te kweken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Een koning die staatshoofd wordt louter gebaseerd op geboorterecht is een grotere democraat dan een door het volk gekozen president? Toe maar, het kan niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De VRT was na de arrestaties vooral bezorgd om het overdreven machtsvertoon van de politie en we moesten per se dat jammerend wijf 4 keer per dag zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Gewoon negeren.
Zo'n mening van 'zie eens wat ik durf zeggen' hoort nu eenmaal bij z'n puberaal geitenwollensokkerig linksnationalisme. Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 december 2010 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
het verschil tussen legaal je job uitoefenen en je deel afdragen aan de belastingen, en criminele feiten plegen is echt nihil. ![]() ![]() Maar om je een idee te geven: bazen die mensen weinig ethische jobs laten uitoefenen, of er een weinig ethische bedrijfscode op nahouden, dat keur ik ook niet goed. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 december 2010 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Oké. ![]() Terroristische dreigingen hebben precies ook voordelen. ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ironie is aan jou duidelijk niet besteed.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |