![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Flatliner
De vraag of de info illegaal is, komt hier niet aan de orde. Als een krant een feit openbaar maakt dat een overheid niet graag openbaar wil hebben zullen ze proberen de krant de mond te snoeren. Dat is dus illegaal maar het gebeurt. Maar nergens is gebleken dat de gepubliceerde feiten illegaal verkregen zijn. Het zijn de handelingen van de VS die illegaal zijn maar kruipen zij nu in de rol van het slachtoffer.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk vergis ik mij.
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Vermoedelijk is Anne Ardin een CIA medewerkster.
http://www.thelocal.se/30626/20101205/ Zweden is een bij uitstek links georiënteerd land en een anti-Castro aanhangster en rechtse activiste is natuurlijk iets dat als een zwerende vinger uitsteekt. Het zal me geen moment verbazen als Assange het slachtoffer geworden is van een zorgvuldig geplande coup tegen hem in samenwerking en onder auspiciën van en met eerder genoemde juffrouw. Het botert sowieso niet tussen de VS en Zweden in verband met de illegale transporten van (misschien) illegaal gemaakte gevangenen over grenzen van staten die daarover niet zijn ingelicht. Een en ander te lezen in de bijgevoegde link. De CIA recruteert historisch graag in universiteiten. Het is allemaal iets te toevallig.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 8 december 2010 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ja, Wikileaks is vast en zeker illegaal, daar gaat de VS wel voor zorgen, dat ze hun wetten zo verdraaien dat het Assange's schuld is dat zoiets lekt en dat hij volgend jaar zijn nobelprijs voor de vrede niet kan komen ophalen omdat hij in de bak zit.
Illegaal is echter wat anders dan verkeerd. De westerse overheden vinn bijna zonderuitzondering dat hun burgers steeds minder gheimen mogen hebben terwijl ze er zelf steeds meer hebben. Wat mij betreft zijn alle wikileaks medewerkers dan ook goed bezig. O, en Interpol, u kunt mij vinden op de (legale) Stappendijk te Eindhoven, maar het huisnummer zeg ik lekker niet.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 8 december 2010 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Wat mij doet twijfelen aan hun goede bedoelingen, is dat de "leaks" zelden of nooit komen uit landen zoals Iran, China, Noord-Korea, Kaukasus, Syrië, Cuba...
Toeval? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat de naambekendheid van Wikileaks daar niet zo groot is.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze dan toch onschendbaar zijn...wat is dan het positieve dat wikileaks opleverd? Nog meer doden. Dan nog ben ik tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een andere discussie...in mijn ogen doet dat er niet toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andersom zou hij van Iran en N.Korea ook en medaile krijgen...ik snap het verschil dus even niet welke je probeert aan te kaarten.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar daar worden ze meteen afgeknalt of opgehangen zonder een proces of valse beschuldigingen...daar hebben ze geen papierwinkel nodig om te doen wat ze willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vroeg je af waar de "leaks" blijven uit (bijvoorbeeld) Iran. Verder: heb je veel adverteerders en/of sponsors nodig hebt om een organisatie als Wikileaks te financieren? Vermoedelijk niet.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Servertje draaien en veel vrijwilligers hebben. Zoals dit forum hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Denk jij nu echt dat je fysiek in Iran moet aanwezig zijn om documenten te hacken????
Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 december 2010 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, een papierwinkel zal er wel achter gezeten hebben.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 8 december 2010 om 11:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wikileaks gaat over het verspreiden van informatie. Alsof overheden een 'recht' hebben op geheimhouding.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Verder is het inderdaad geen toeval dat het tot nu toe voor het overgrote deel documenten van de VS betreft, daar hadden ze zich om te beginnen op gericht. Assange heeft overigens al aangekondigt zijn best te gaan doen om als volgende achter Rusland aan te gaan. Ik pak de polonium 210 detector er alvast bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |