![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, Johan, ligt het aan mij of vind ik 2 miljoen dollar niet echt schokkend?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesproken over die latinobarómetro. Hun jaarlijks rapport is juist uit. http://www.latinobarometro.org/ Misschien iets voor een apparte topic. Bekijk de plaats van Venezuela op de democratieindex (grafiek), een gedeelde vierde plaats met Brazilië, na Chili, Costa Rica en Uruguay. 190000 interviews per jaar, Europese standaards van onderzoek, financiering door OEA, PNUD en meer van die organizaties die je niet zo gemakkelijk kan weglachen met wat smileys en insinuaties. Heel wat interessante info ook mbt evoluties in publieke opinie (bv. over het veiligheidsprobleem). De studie gebeurt al 15 jaar elk jaar. Moest Venezuela er slecht uitkomen het zou natuurlijk al in de media geweest zijn, maar de realiteit is veel interessanter dan de propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Johan Bollen
nu je zoekt een nieuwe thema... dit is gedaan? Ik heb een goede poll voor jou PSUV+PCV: 5.399.390. stemmen had en de MUD: 5.628.488. (oppositie partijs) ![]() ![]() ![]() Kan je tellen? de MUD had ruim 52% van de stemmen gekregen de PPT zou volgens een eerlijke telling op zo´n 2 á 4% komen en de rest was voor de PSUV Oppositie = 52 % plus PPT 56 % chavez= 44 % ![]() ![]() Ga maar je naar een nieuwe propaganda artikel zoeken, om uit te leggen als 2 +2 is 5 Het zijn de sommen waar Chavez goed in is. We weten allemaal zijn rekenkunde met 8×7=52! PS; Dit bericht is gecertificeerd door de CIA ![]()
Oorlog is de vader van allen en koning van allen; sommigen laat hij goden zijn, anderen mensen; sommigen maakt hij tot slaven, anderen vrij. Herakleitos Laatst gewijzigd door Heráclito de Éfeso : 12 december 2010 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zo'n rapport ook mag beweren, de werkelijkheid van Venezuela is een land waar geen bouwnijverheid is te zien, veel dichtgetimmerde winkelzaken, zelfs tot op het vliegveld, veel Hummer's op de weg, een (zeer) gespannen sfeer, overal troep langs de weg en op straat. De moorden, niet dagelijks zichtbaar op staat (gelukkig niet) is dan uit de krant lezen. Dit land hoort in het rijtje thuis van Els Salvador en Honduras, en niet bij Chili, Uruquay, Costa Rica en Argentinie. Dat is niet wat je zogenoemde corporate media neerpent maar wat iedere leek zonder gekleurde bril op kan zien in de straten van Venezuela. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 december 2010 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 december 2010 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me steeds waar die 44% vandaan komt, ondanks dat ambtenaren stemmen in de hoop hun baan niet kwijt te raken, vind ik het nog steeds een hoog percentage. Iedereen heeft een hekel aan die Chavez in Venezuela, tenminste zo ervoer ik dat.
In de barrios van Caracas was waar 20% van de overlijdens uit moord bestaat uitgaande van de officiele staistieken (met voorberachte rade of niet maak naar mijn inziens niets uit, moord = moord, methodiek (?)), zullen dezelfde bendeleiders in hun wijken er wel voor zorgen dat hun mensen op de allergrootste boef stemmen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 december 2010 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geef jullie even drie linken op van een website die echt gelezen moet worden. Helaas een probleem dat het in het Spaans is. Dacht dat de PDF ook in het Engels gelezen kan worden. Het is een nieuwe website die wel eens een hit kan worden. Het word simpel uitgelegd dat Chavez al in 2003 niet genoeg stemmen had om president te blijven. Klik maar eens op de eerste link! Er wordt Spaans gesproken en met grafieken wordt alles duidelijk gemaakt. Zelfs de niet Spaans sprekende kan dit volgen. Het bedrog is niet te omvatten. Helaas zullen de echte documenten wel goed verstopt zijn en eens zal het wel gepubliceerd worden als snuf (Chavez) weg is! Al die miljoenen mensen die vermoeden dat er dus geknoeid is, staan nu niet meer alleen. Veel plezier www.esdata.info/Crecimiento-REP esdata.info/ www.esdata.info/pdf/right-to-vote.pdf
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Venezuela met minimaal 2.000.000 frauduleuze stemmen
Het is nog al wat om te roepen dat er minimaal 2 miljoen frauduleuze stemmen verwacht worden op 26 september aanstaande, met de verkiezing voor het parlement (AN). Op 15 februari liet ik al op het blog zien dat er fraude wordt gepleegd met de aankomende verkiezingen. En we kunnen daar zien dat de oudste persoon van Venezuela met een leeftijd van 168 jaar nog fit genoeg is om te stemmen. In 2009 werd er ook gestemd (referendum) zodat Chavez tot aan zijn dood herkozen kan worden. Nu had de man al een keertje verloren om dit voor elkaar te krijgen (2007), maar in 2009 lukte het hem wel. Achteraf niet verwonderlijk met alle fraude die er aan te pas is gekomen. In 2009 waren de CNE registers bewerkt, worden mensen onder druk gezet en waren er zo´n 500.000 multi-cedula´s uitgedeeld. Het verschil met nu zal niet minder zijn. Deze verkiezingen zijn uiterst belangrijk en misschien is de fraude nog wel groter. Met multi-cedula´s bedoel ik verschillende cedula´s van één en dezelfde persoon, maar dan met een rits van cedula´s. Ik heb een aardig voorbeeld van 2009 hoe dat er uit ziet. Klik voor vergroting op foto. Je kan meer in die pagina kijken http://www.freeopinionvenezuela.nl/2...leuze-stemmen/
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vooral getoond wordt is dat de leugens van oppositiesites zoals hierboven geen grenzen kennen. Dit is een 'oorlog' die via de media gevoerd wordt. Verklaard wordt echter niet hoe het komt dat op 10 jaar tijd Venezuela 16 verkiezingen gehad heeft. Dat zal masochisme zijn zeker. Straks wordt het Carter center en andere observatoren ook al Pro Venezuela genoemd net als dat Golinger van de CIA zou zijn volgens sommige extrimisten, en dat terwijl golinger juist de banden tussen de VS overheid en de oppositie systematisch ontmaskerd. Het is te absurd voor woorden soms.
En als je dan met een serieuze bron afkomt zoals die jaarlijkse enquete van Latinobarómetro in heel het continent met een methodologie waar er weinig aan kunnen tippen in het Latijns Amerika (informeer u maar eens fantsoenlijk hierover) dan wordt die zelfs verdacht gemaakt. Maar ondertussen wel propaganda van het laagste niveau spuien, en anekdotische verhaaltjes over belevenissen in de eigen subkultuur.. Plaats nog eens een foto van lijken in een dodenhuisje op de voorpagina van een krant bv. van enkele jaren oud en doe alsof het van gisteren is. Met dat soort van ziekelijke antiregeringspropaganda worden de Venezolanen dagelijks bestookt. Zou in België niet kunnen hoor, zo'n gemoederenophitsende leugenachtige antiregimepers. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2010 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Oppositie en agenten van de CIA = 56 % Dit met de "officiële cijfers" van jouw held "anti-VS" ![]() PS; Dit bericht is gecertificeerd door de CIA ![]()
Oorlog is de vader van allen en koning van allen; sommigen laat hij goden zijn, anderen mensen; sommigen maakt hij tot slaven, anderen vrij. Herakleitos Laatst gewijzigd door Heráclito de Éfeso : 12 december 2010 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn held is de waarheid. Chavez op zich intereseert me niet.
Ik durf echter te wedden dat jij hier niet gaat komen klagen als de eerste VS basis in Venezuela geopend wordt. De draai die je aan de werkelijkheid geeft is iets te doorzichtig om niet te weten dat het om een spelletje gaat. Golinger van de CIA ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2010 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Misschien daarna heef je een beetje moraal om mijn land te spreken... terwijl je alleen propaganda ligt herhaal waar kan ik de Wikileaks cables over de financiering van de oppositiemedia door Washington zien? moet Ik naar mijn vriendin Golinger bellen? PS; Dit bericht is gecertificeerd door de CIA
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 december 2010 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
maak je eerste zorgen van jouw land daarna, misschien een beetje moraal heeft je om tegen mijn te spreken... bovendien... Ik heb in klanten artikels gepubliceerd tegen de VS politiek.. Je weet niet allemaal over wat spreken.... ![]() PS; Dit bericht is gecertificeerd door de CIA ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eva Golinger ganó el Premio Internacional de Periodismo en México Eva Golinger wint internationale journalistiekprijs in Mexico
Citaat:
Ga die Club de Periodistas van Mexico nu maar wat beschimpen. Die vrouw is niet de fantast die jij ervan probeert te maken via ongefundeerde insinuaties, en het is niet mijn taak de job van deze jorunalist over te doen vooraleer dat zij als geloofwaardig kan overkomen. Als jij zegt dat ze liegt toon het dan aan. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2010 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik klaag alle vormen van imperialisme of subordinatie daaraan aan of ze van de VS, China, Rusland, Europa of elders komen. Moest de media hetzelfde doen op eerlijke en systematische wijze zou ik er geen draden over hoeven te openen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Vreemdeling
|
![]() Johan Bollen
een nieuwe thema? hahahaha ![]() Citaat:
Eva Golinger de "superaltruiste" kreeg van regering $3,2 miljoen zoals "lening" ![]() Eva kreeg geld van chavez en van de CIA.. hehehe slim vrouw Citaat:
Oorlog is de vader van allen en koning van allen; sommigen laat hij goden zijn, anderen mensen; sommigen maakt hij tot slaven, anderen vrij. Herakleitos Laatst gewijzigd door Heráclito de Éfeso : 12 december 2010 om 21:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt de schok nu omdat het zwart op wit bewezen is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw 'samenvatting' van de berichten die je geeft toont aan dat je zonder te veel problemen een loopje met de waarheid neemt.
Golinger is voorstander van Chavez daarover bestaat geen twijfel. Maar als je meent dat ze liegt zal je toch met iets meer moeten afkomen dan wat zwartmakerij en dingen zoals een lening (niet aan haar persoonlijk zoals je aangeeft trouwens maar aan een organizatie, klein 'detail' zeker). Als ge zo verder gaat dan gaat ge nog beweren dat de CIA voorstander is van Che. Echt jongen...zo dom zijn de Belgen niet... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2010 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oppositie wil niet graag openlijk geassocieerd worden met de VS want ze doet zich graag voor als nationalistisch. Totdat ze de macht hebben natuurlijk. Dan komt de rekening voor de 'hulp'. Maar dat kan de oligarchie niet veel schelen.
|
![]() |
![]() |