![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het is ook iets anders dan "Maar ik denk dat je in de IT-sector niet zoveel persoonlijk in contact komt met andersdenkenden. " Citaat:
Er is wel het pedagogisch project waarin o.a. staat : Neutraliteit naar actief pluralisme |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleenstaande mama's met een trits kinderen zijn blijkbaar niet in staat om meer te verdienen dan de oppas-kosten.
als je dan tweede, derde of vierde vrouw bent, gehuwd door de imam... wat let je dan om dankzij de uitkering toch nog een leuk inkomen te hebben? zolang je zonen maar Mohammed heten weet allah toch dat hij "zijn volk" is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 december 2010 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik was nogal vroeg, ik zag dat nadien slimme mensen het onderscheid maakten. je hebt het blijkbaar over het "desk personeel" Dat hoeven geen Indiers te zijn nee;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor degenen die het niet goed begrijpen : Met IT-sector bedoel ik een software-bedrijf. Een bedrijf dat software-toepassingen ontwikkelt en beheert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En anders schendt u wel dat andere gebod, want het is voor u haram geld te ontvangen zonder arbeid, want van niet moslims moet je profiteren? Vreemde opvattingen heeft u als "gelovige". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien zijn er ook wel jobs te vangen met kortere opleidingen. Citaat:
Een contact met een homoseksuele collega of homoseksuele klant is wel een beetje anders dan dat, en is uiteindelijk een zakelijk contact, geen persoonlijk contact. Citaat:
Denk je nu echt dat ik het contract dat afgesloten wordt met de studenten van m'n eigen school niet ken? Pluralisme staat in onze eindcompetenties. Die kennen ze op voorhand. Wil je het weer beter weten? Leer verdomme eens praten met anderen ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn dienst is zo'n 80% vrouw. Momenteel is een kleine 15-20% daarban in zwangerschapsverlof of "komende".
Fijn. Als man kan ik mij zo'n vakantietjes (no pun intended) niet veroorloven. Ik vraag me af of dat de maatschappij minder kost dan een Marokkaanse die altijd thuis zit aan €700 per maand.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 12 december 2010 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit het laatste PISA-onderzoek bleek alweer dat we het slechter doen dan de andere EU-landen wat socio-economische ongelijkheid betreft. Citaat:
Citaat:
Dan denk ik automatisch aan het GO-onderwijs. Sorry, maar ik weet wat er in het schoolreglement van het GO-onderwijs staat. Ik onderteken dit jaarlijks. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest blijft thuis en zorgd voor man en kind. Dit wil echter niet zeggen dat zijn geen inkomsten genereren. Het komt voor de meeste gezinnen binnen mijn familie namelijk goedkoper uit om slecht 1 kostwinner te hebben en de andere voor de kinderen te laten zorgen. Kost van het met 2 gaan werken ligt namelijk zeer hoog. Onthaalmoeder, extra voertuig, minder belastingafrek, verlies van studiebeurzen, verlies van hypotheek voor grote en jonge gezinnen, enz... Dan heb je nog de maatschappelijke problemen, zoals verlof moeten nemen bij ziekte van één van de kinderen, verlof voor oudercontacten, schoolvakanties, enz... Je kan dus bijna stellen dat als je met twee gaat werken, je of beide meer dan 3500€ bruto per maand moet hebben, om er iets aan over te houden en je dan nog werk om je kinderen door derde te laten opvoeden, waarbij die derde dan wel thuis kan blijven om eigen kinderen op te voeden. Er zit dus iets grondig fout binnen onze maatschappij als wij het gaan werken van moeder de vrouw belangrijker vinden, dan het opvoeden van onze kinderen. Wie kiest voor kinderen, moet zichzelf eerst 2 belangrijke vragen stellen en zich aan deze beloftes houden. 1) ben ik bereid om de rest van mijn leven slechts op de derde plaats te komen? 2) ben ik bereid in dienst van mijn kinderen te leven en het grootste deel van mijn tijd aan hen te spenderen? Bij het minste twijfel over de antwoorden, ben je het niet waard om ouder te worden, want niet de luxe, maar de liefde die je aan je kinderen geeft bepalen of je een goede ouder bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die huisvrouwen kosten de maatschappij dus niets. Daarbij komen er dan nog voor de werkende moeders de kosten die de maatschappij moet betalen om hun kinderen te laten opvangen. Hun extra verlofdagen wegens ziekte van een kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de knelpuntberoepen zit dan ook geen enkele hogere opleiding. En ja, zelfs met een diploma van het korte type onderwijs, vind men snel werk. Het probleem zit echter ergens anders, waarom er zoveel werklozen zijn en waarom steeds meer vrouwen ervoor kiezen om NIET te werken als moeder. En het is onze maatschappij die er problemen mee heeft dat moeders kiezen voor hun kinderen te zorgen boven het verdienen van geld voor een werkgever. Ik ken zelfs moeders met een docteraat die ervoor gekozen hebben om hun kinderen op de eerste plaats te laten komen en niet werken. Wie iemand mij nu eens uitleggen wat er fout is aan de keuze van deze moeders? |
|
![]() |
![]() |