![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat dit belangrijk maatschappelijk probleem hier bedroevend weinig aandacht krijgt.
Daarom nog eens mensen: hoe beschermen we ons tegen de geur van mest, die het gevolg is van fecale incontinentie omwille van het veelvuldig verkeerd gebruik van de sluitspier. Misschien is het aangewezen de oorzaak aan te pakken en de sluitspier te beschermen ? Weerhaken ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben er trouwens rotsvast van overtuigd dat de wereld veel minder oorlog zou kennen mochten we allemaal zonder schroom en gène onze kak kunnen laten lopen waar we staan.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt me een typische win/win situatie. De omgeving wordt gespaard voor de lucht van een Frans toilet naast de autoroute midden in het hoogseizoen, en de sluitspierfetishist heeft er nog plezier van ook. Iedereen blij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als u nu eens in een veld zou gaan staan, dan heeft "het laten lopen van de kak" maatschappelijk nut (zeker in een periode waarin bemesting is toegestaan, opdat u niet het risico zou lopen geverbaliseerd te worden wegens sluitmensterij (of hoe noemen ze dat)). Goede bijgrage. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 15 december 2010 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Probleem is niet de stank (dat word je gewoon, niet?) maar de bacteriën. Spijtig, eigenlijk. Het leek me de ideale maatschappij. En je hebt altijd iets om over te praten met je medemensen: de kleur, consistentie, hoeveelheid, de bijhorende geluiden, de geur, de mate waarin je je etensresten nog kan herkennen (maïs! pindanootjes!), ...
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bvb : als een geiser, plat waterachtig , als konijnekeutels, als een malse zwarte pens en tenslotte , kategorie 5 , als beton. Of ziet u het anders ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() De omschrijving hangt natuurlijk af van je eigen scala aan woorden die je geschikt acht om je drollen te omschrijven. In mijn geval is dat scala schier oneindig.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat als ge fecale incontinentie hebt, uw drollen de tijd niet hebben om te muteren in zwarte pensen of als beton.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() goed nieuws voor de mensen die wakker liggen van fecale incontinentie van het medicijnenfront:
http://www.news-medical.net/news/201...627/Dutch.aspx en iedereen die hier wat lollig zit te doen over dit vermeend gevolg van een homofiele geaardheid: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bevestigend geval, zou dat schandalig zijn. Ik bedoel als ge uw eigen sluitspier uit vrije wil laat forceren in de verkeeerde richting , moet ge, naar mijn menig de gevolgen daarvan dragen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 16 december 2010 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Daar had ge nog niet aan gedacht he, ... A dirty mind, a joy forever, my friend... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |