![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Gentse bisschop: 'Geen haast bij misbruikzaken over gepensioneerde priesters'
bron http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101215_060 Citaat:
Dat ze die randdebiel ook maar een fikse straf en stevige schadevergoeding + ontslag geven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus jij bent het eens dat die pedo's vrijuit gaan ?? Blij dat ik op tijd de rest van mijn bericht heb gewist of ik had 15 strafpunten . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar stel ik dat misdadigers vrijuit moeten gaan als hun zaak overeenkomstig de rechtsregels door onze gerecht werd behandeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn de personen die weet hebben van deze misdaden, maar ze niet melden bij justitie niet schuldig aan belemmering van de rechtsgang?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet eerst een rechtsgang zijn om die te kunnen belemmeren. Dat specifieke punt is dus niet toepasbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() De rechtsregels zijn een farce. Voor verkeersboetes geoptimaliseerd en dagelijks bijgestuurd en voor kindermisbruik heeft men zelfs geen intentie de termijnen aan te passen.
Snap niet dat die slachtoffers zoveel geduld hebben eerlijk gezegd, ze zouden beter een paar kerken platbranden tout court. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Dit is wraakroepend ! Ik heb een bokszak nodig , na het lezen van bepaalde dingen in deze thread .
Laatst gewijzigd door Wisord : 16 december 2010 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dikke 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dit alles schijnbaar "wraakroepend" is, mag u gerust op het driehoekje drukken en de moderatie van mijn schijnbaar onverantwoorde uitspraken op de hoogte stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Een onderzoek moet ingesteld worden. Maar men moet ook rekening houden dat de Instelling het gerecht actief tegenwerkt. In dat geval is bewijsmateriaal moeilijker te vinden en mag de getuigenis een zwaarder gewicht krijgen. Het draait trouwens niet op de zaak alleen, ook spreken de bevoegde instanties verwerpelijke straffen uit als het over kindermisbruik gaat. Als ik morgen de ruit van de buren ingooi komt die zaak binnen de kortste keren voor de rechtbank en betaal ik quasi langer als iemand die jarenlang kinderen misbruikt, zelfs al heeft hij alle bewijzen tegen hem. Dat is normaal? Dat is de rechtsgang die jij verdedigt? Die tegen alle vormen van logica indruist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zulke zaken zijn gewoon onmenselijk , het toont aan dat de kerk nog steeds denkt boven de wet te staan en een voorkeursbehandeling verdient . Ook vraag ik mij af hoe de massa zou reageren als deze gebeurtenissen bvb door een vreemde religie zou gebeurt zijn ? Ik denk dat er dan veel meer reacties op zouden komen en vooral van zij die dit nu negeren en liever over hoofddoeken lallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals. Veroordeeld worden en vrijspraak kunnen niet samen. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 december 2010 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |