![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders moet er mij eens iemand uitleggen hoe dat het komt dat bij poker altijd diezelfde mensen winnen. Waarom winnen bij de lotto niet altijd dezelfde mensen? Omdat er niets is dat de uitslag beinvloed, dus winnen regelmatig andere mensen. In poker is dat niet zo, anders had Phil Hellmuth geen 11 wereldkampioenschappen gewonnen. Poker is dus geen kansspel maar een behendigheidsspel. Uit uw eigen post, poker is een denksport, dus geen kansspel.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2010 om 13:05. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Burgemeester
|
Zou het trouwens niet wat inconsequent zijn poker te verbieden, maar zelf Lottoformulieren en krasbiljetten te verkopen?
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij beweerde dat poker geen gokspel is; Wikipedia zegt van wel. Het is dus een gokspel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ok, waarvan akte.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2010 om 13:39. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het ene sluit het andere niet uit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is daar grappig aan? Kan een denksport geen gokspel zijn en omgekeerd?
|
|
|
|
|
#28 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
#29 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je ook maar iets van poker zou kennen dan zou je die zever over een Royal Flush niet schrijven, want dan zou je weten dat de kaarten die je krijgt weinig uitmaken, het gaat over hoe je die kaarten speelt. Positie, om maar iets te noemen, is veel belangrijker dan de kaarten die je krijgt. Kijk naar Annette Obrestad, die speelde en won een tornooi met 180 spelers zonder naar haar kaarten te kijken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 december 2010 om 12:21. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Belasting op de winsten is waar ze achter zijn. Anders niets.
|
|
|
|
#32 | |
|
Burgemeester
|
Wat ik totaal niet begrijp is dat er stemmen zijn die online pokeren willen verbieden, maar op hetzelfde moment automaten willen laten plaatsen om jongeren meer krasbiljetten te laten kopen.
Citaat:
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die zot stopt beter met zijn whisky. In het belang van iedereen, willen we niet dat de gemeenschap opdraait voor de kosten en de werklast. Vergeleken met een spelverslaafde is de kost bij de spelverslaafde beperkt tot het stoppen met spelen. |
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#35 |
|
Staatssecretaris
|
Ken mensen die duizenden hands op FB gespeeld hebben. Geen enkele royal flush. Ik heb er +3 in minder dan honderd spellen. Dus het is perfect mogelijk te gokken.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen. Een gewone verzamelaar. Postzegelverzamelaar. Of ook wel collectioneur. Zoiets. Maar daar is ook niets mis mee. Niets verslavends. Laat die professionele wereldverbeteraars efkes bezig. Ze zijn jong, voornamelijk vrouwelijk inclusief laptop, en hebben vooral nog geen kroost. Met u wil ik pokeren. Al was het maar om het te leren. |
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb pokertracker, de gratis trialversie eens gedownload, het kan ook pokermanager zijn, ik weet het niet meer. Nu die gratis trialversie, die gaat tot duizend handen, dezelfde dag zat ik daarover. Dat is twee keer niets met 4 tafels open, ik ken mensen die op 25 en meer tafels tegelijk spelen. Die jongens doen elke week meer als 50.000 tot 100.000 handen. Heb je al eens Rushpoker gespeeld? Als je daar enkele tafels van open doet heb je alle twee a drie uur meer als duizend handen.
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik pas.
|
|