![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Met profiling zijn processen en veroordelingen ook eenvoudiger en goedkoper: vraag het maar aan ene Clottemans.
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter = God in Belgie. Waar hebben we dat nog gezien, rechtbanken die geen bewijs nodig hebben? Ahja, in Duitsland, in de periode 1938 tot en met 1945.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 december 2010 om 16:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Gaan we de waarheid onder druk van het politiek correcte discours blijven verhullen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat, er is geen moslimterreur.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In naam van het politiek correcte discours zullen we dus blijven iedereen over dezelfde kam scheren en iedereen intensief controleren? Raar, we horen dagelijks dat we niet mogen veralgemenen en stigmatiseren als het maar over moslims gaat, maar als het over zaken gaat die zonder uitzondering op het conto van moslims toe te schrijven is, moeten we absoluut IEDEREEN blijven controleren. Veralgemenen om toch maar niet te... veralgemenen... Rare jongens, die politiek correcten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() En over welk vliegtuig gaat het precies bij deze persoon?
Dat is zo typisch aan mensen met jouw zienswijze. We halen er die ene uitzondering uit die dankzij de voorzienigheid is voorgevallen om te kunnen blijven aangrijpen tot in de eeuwigheid... Maarreh... Als het gaat om de laatste tien jaar, Oklahoma City is er al vijftien geleden, geef er me nog zo een paar als je wil.... De enige die hier generaliseert (telkens opnieuw, en dat nu al dus vijftien jaar aan een stuk duikt die gast op in zo'n discussies) ben jij, met het noemen van die ene gast die tussen het eindeloze rijtje van moslimterroristen kan ingeschoven wordt als het gaat om grote aanslagen. Maar natuurlijk moeten alle veiligheidsdiensten op elke luchthaven ter wereld zeer goed de naam Timothy Mc Veigh indachtig zijn wanneer ze denken dat ze enkel het profiel van de daders van alle aanslagen op vliegtuigen van het laatste decennium moeten in de gaten houden. Lachen of huilen? Ik weet het écht niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie de post mbt propaganda hierboven...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het me niet uitleggen ik weet hoe fil werkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch geweldig. Terroristische blanke omatjes vliegen ongestoord door de controle heen. Binnenkort Al Qaida recrutering in bejaardetehuizen. Lang leve profiling. [sarcasm\]
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 december 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eén probleem met 'ethnic profiling': de meeste terroristen die actief zijn in de EU behoren niet eens tot een etnische minderheid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is dus volledig efficiënt zolang de tegenstander maar de gekende aanvalsmethode (die van vorige keer, bij wijze van spreken) hanteert. Er is dus een enorme blootstelling aan het risico van een nieuwe aanvalsmethode. En er bestaat namelijk een aanvalsmethodiek die een grotere kans op slagen heeft wanneer de beveiliging profiling toepast dan wanneer deze willekeurige zoekbeurten zou toepassen: het Carnival Booth Algoritme: http://firstmonday.org/htbin/cgiwrap...e/view/992/913
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hangt ervanaf in welke mate men gelooft in profiling.
In belgie is dat alvast erg groot, vermits hier bewijzen zelfs niet meer nodig zijn voor mensen voor levenslang in de bak te steken... een simpele profiling is voldoende;
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat men in profiling gelooft dat de resultaten beter zullen zijn voor de samenleving.
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer nog, ik ben ervan overtuigd dat al diegenen die op dit moment bezig zijn met het plannen van nieuwe aanslagen eveneens allen hetzelfde geloof aanhangen. Anders gezegd, haal er op luchthavens systematisch ALLE moslims uit en controleer hen intensief, zonder de rest, de grote meerderheid, te controleren,en ik ben er evenzeer van overtuigd dat we geen aanslagen meer hoeven te verwachten. Weg angst, weg bangmakerij! En dat terwijl we dus rustig 90 procent van de mensen niet controleren, stel je voor! U mag dat gerust demagogie of racisme noemen, ik noem dat de realiteit. Maar intussen houden we onder het mom van misplaatste tolerantie iedereen bang... U wilt dat niet vatten, u sleept er allerhande sentimenten bij die niks ter zake doen.
|
![]() |
![]() |