![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#22 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
#23 |
|
Gouverneur
|
Dat debat gisteren was een belachelijke vertoning. Demol kreeg niet eens de kans om iets te zeggen of hij werd onderbreken en kreeg weer wat kritiek die nergens op sloeg. Vooral die vrouw van CD&V: voortdurend eens lachen, onderbreken en onnozele oneliners uitroepen, maar vooral niets aan het debat bijdragen. Het beste vond ik nog dat ze Demol wilde onderbreken en dit niet lukte. Toen ze aan het woord kwam zei ze eerst:"Nu Demol uitgebruld is, kan ik ...".
Vorig jaar ook in een dubbelinterview met De Winter en Coveliers. Beiden probeerden zoveel mogelijk te zeggen. Coveliers probeerde constant De Winter te onderbreken. Toen dit niet lukte (De Winter is een uitstekend bokser), zei Coveliers: "Ziet u wel dat u ondemocratisch bent? U laat me niet aan het woord!". De strategie van het cordon sanitaire neemt belachelijke proporties aan. Nadien het debat op VTM gezien met Joris van Hauthem, Freya van den Bossche en nog iemand van SPIRIT (het onderscheid tussen de vertegenwoordiging "links" en "rechts" in TV-debatten valt toch op). Dat was al een stuk beter. Tot op de oneliners van Freya viel daar niets negatiefs op aan te merken. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vreemdeling
|
Heel simpel wat de VRT de laatste tijd doet. Nodig ruim op tijd voldoende supporters uit voor de "democratische" kandidaten. Net voor het debat laat je weten aan de VB-kandidaat dat die ook mensen mag uitnodigen, kwestie van niet bevooroordeeld te lijken. Moeilijk om op zo'n korte tijdspanne nog mensen te vinden. Spreek vooraf het scenario goed af met de "democratische" kandidaten. Ze komen in beeld en dan moeten ze een denigrerend lachje opzetten om in dit geval Demol belachelijk te laten lijken. Bertje deed het nog het beste door zo verwonderd te kijken van zodra Demol ook nog maar een woord had gezegd. Onderbreek hem regelmatig want ze weten dat hij met het Nederlands wat meer moeite heeft dan met het Frans. Trouwens ik wil Bertje nog eens zien debatteren in het Frans (dat wordt lachen). "joie de vivre" weet je nog Bertje...
Aan het einde van het debat zei Demol dat hij meer stemmen haalde vorig jaar dan heel de CD&V samen. De repliek was daarop "we zullen zien, we zullen zien...". Nog even een oogje trekken naar elkaar achteraf in de zin van we hebben hem goed liggen gehad en het zat er weer op voor Siegfried met het strikje. Nog een avondje Blok-bashing was weer gelukt. Op naar meer... Het is allemaal zo doorzichtig geworden. De media in vlaanderen is niet meer objectief en begint meer en meer te lijken op brainwash-berichtgeving. Ik heb een mening die verschilt van de hunne en dat mag niet meer. Ik heb nog niemand een slag gegeven laat staan iemand vermoord en toch ben ik volgens die zelfde media uitschot, een mestkever, een marginaal of wat weet ik nog allemaal. Ik weet in ieder geval wat zij zijn..., ondemocratisch! |
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#31 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#35 |
|
Partijlid
|
Het pikt blijkbaar bij de hier aanwezige Blokkers. Een CD&V politica, trouwens zonder al te veel politieke ervaring, zet demol op een magistrale manier op zijn plaats door oa te wijzen op zijn 'indrukwekkend' palmares in de BHR. Plots is het kot te klein en brengen terechte opmerkingen zogezegd niets bij tot het inhoudelijk debat. yeah right, alsof FDW al ooit iets nuttig in een debat heeft gezegd. Die man brult maar af, antwoordt niet op de vragen en schudt de ene na de andere populistische one-liner uit zijn mouw.
Ja, die CD&V politica maakte wel indruk. Het doet blijkbaar pijn wanneer de blokkers een koekje van eigen deeg krijgen... |
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Partijlid
|
Jan,
Het gaat toch over het zielig optreden van Demol gisteren, niet soms? Of heb je titel van het forum niet gelezen? |
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meent u ons trouwens terug te winnen door het optreden van Demol als "zielig" te omschrijven? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Partijlid
|
Ik heb niet echt de intentie om wie dan ook 'terug te winnen' Ik had alleen graag wat meer oplossingen en minder haat!
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Heb je dat portret van haar en haar ouders gezien verleden week in Terzake? Pure CVP. En tegen pure CVP zeg ik ![]()
|