![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() je mag dat van mij aannemen omdat ik iemand ken die het meegemaakt heeft in borgerhout,een kind was onder zijn ijscokar gekropen en de man vertrekt niet wetende dat dat kind onder de auto zat, hij is moeten vluchten voor zijn leven en je zal nooit van je leven een ijscokar van het ijsmanneke van kasterlee in borgerhout te zien krijgen,die durven daar niet meer komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() als je leven je lief is vlucht je inderdaad en er lopen daar niksnutten genoeg rond om zich over het slachtoffer te ontfermen ,maar ze zullen eerst proberen om jou te pakken te krijgen voor ze naar dat kind gaan zien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat de topicopener aan de moderatie vraagt om de draad te hernoemen naar "Griekse monsterflik rijdt 6-jarig meisje dood".
Kwestie van het reeds hoge linkse propagandagehalte te maximaliseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ook u vindt doorrijden bij een dodelijk ongeluk dus wel oké? Erger nog, u vindt het zelfs normaal dat iemand die voor de staat werkt als "ordehandhaver" dit doet? Plichtsbesef is verleden tijd?
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel erg voor het slachtoffer maar zal niet 1ste of laatste keer zijn. Er zijn wereldwijd vast nog wel wat mensen op een verschrikkelijke manier het hoekje om gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou hier ter illustratie een paar kwoten kunnen plaatsen uit de draad over Welten en burka's, maar heeft het zin? Ik merk dat men daar wel geaffronteerd op kan reageren, maar hier is het "linkse propaganda". Die Welten heeft niet eens iemand gedood.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wilt u beweren dat de Griekse politie systematisch mensen doodrijdt? Laatst gewijzigd door Caligula : 7 januari 2011 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik vraag is consequentie. Deze agent heeft ook wetten niet nageleefd.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Krapule de luxe! De brigade der ééncelligen zijn het ![]() Debielen! ![]() En voor ik het vergeet: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Hey, ik heb de draad niet gemaakt. Ik bemerk alleen een paar vreemde gedachtekronkels als ik de berichten lees in beide draden.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 7 januari 2011 om 16:04. Reden: typfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() wie ik??? je kan altijd eens afspreken waar en wanneer als je mij bedoelt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() *KNIP* Bedreigingen in welke vorm dan ook zijn niet toegestaan. *KNIP*
Laatst gewijzigd door Arbiter : 9 januari 2011 om 02:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() mss je wat duidelijker uitdrukken zal ook helpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan zelfs de vetste Duitser dus ![]() Laatst gewijzigd door Arbiter : 9 januari 2011 om 02:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
We are everywhere. Laatst gewijzigd door Arbiter : 9 januari 2011 om 02:41. |
|
![]() |