![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn de begrippen 'lokale cultuur' en 'plaatselijke gewoontes' discriminerend.. Hemeltergend die woordspelletjes van dat pvda volkje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Hemeltergend vind ik die woordspelletjes allang niet meer. Eerder naïef en aandoenlijk. Kwestie van niks van aantrekken, een meewarige blik gunnen, en weer over tot de orde van de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's waar zenne! Roma zijn hardwerkende law abiding mensen, die gekend staan om hun werklust én stiptheid. De slogan "Neem een Roma aan als ploegleider" zou meer moeten gepromoot worden. iedereen weet dat één Roma werkt voor 10 man en dus ineens goed is voor een hele ploeg + leider. Wat een schandaleuze racistische opmerking maakte die Van Aelst toch hé! Dat ze die arme sukkelaar die per ongeluk het bezit van iemand anders in zijn zak stak eens wat schadevergoeding betalen! D�*t zal beter zijn hé Artisjok. (nog steeds geen zin om de verdediging van Linda Bogaert te gaan opnemen in mijn desbetreffende topic? U schittert door afwezigheid. Ik kan toch moeilijk geloven dat het uit lafheid is dat je je daar niet komt moeien?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten dat je moeilijkheden hebt met begrijpend lezen Sjokske. Trek het je niet aan meid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen plaats meer voor altruisme als uw eigen dochters 'gevaar' lopen in een muticul omgeving.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent een idioot om niet te willen inzien dat het waar is.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig gebruiken we die lelijke woorden niet meer, we noemen dat nu, politiek correct.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Ik begrijp iets niet.
Omdat er een paar zigeunermuzikanten leuke muziek maken, moeten we niet vervelend doen over al deze gruwelijke wantoestanden inclusief massaal en internationaal georganiseerd kinder- en vrouwenmisbruik alsook het uitbuiten van de situatie van onze échte thuislozen ?! Citaat:
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 8 januari 2011 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat iemand het cgkr overstelpt met klachten tegen al die discriminerende en veralgemenende beweringen.. 'vlamingen eten graag friet met mosselen' 'limburgers spreken al zingend' 'antwerpenaren zijn trots op hun stad' men is politiek correct of men is het niet.. Ik ga alvast klacht indienen tegen de term 'politiek correct'..die is discrimerend voor andere meningen.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Precies zo moeten we ook alle uitwassen van de immigratie in het algemeen en de islam in het bijzonder maar accepteren en daar niet vervelend over gaan doen omdat die Turkse bakker op de hoek van dat lekkere brood verkoopt. Dat u dat niet snapt?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=123 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=131 Toen blonk je opeens uit in afwezigheid. Citaat:
Citaat:
Schadevergoeding betalen aan een dief! Hou jij een wedstrijdje onzin uitkramen? Citaat:
Linda-ik-pluk-mijn-kut-zodat-die-er-uit-ziet-als-een-kindermuisje Bogaert http://forum.politics.be/showthread....93#post5186993 "Linda-ik-epileer-mijn-schaamhaar-omdat-dit-zo-moet-van-mijn-profeet-zodanig--dat-mijn-venusheuvel-lijkt-op-die-van-een-negenjarig-kind" http://forum.politics.be/showthread....73#post5187073 Of wens je te discussiëren over iemands uiterlijk? Dat je het nodig acht om haar vermeende foto te posten. http://forum.politics.be/showthread....36#post5213536 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik noteer dat iemand hier naar een goedkope uitvlucht aan het zoeken is om toch vooral maar niet inhoudelijk over het compleet misleidende werk van Linda met-de-verplicht-kaalgeplukte-muts Bogaert te hoeven discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met examenvragen over 'politieke correctheid' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf niet - zoals sommigen - leuteren omwille van het leuteren hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niks fout mee natuurlijk. iemand die zulke teksten de wereld instuurt, daarbij bewust is van het feit dat ze hopen jonge vlaamse meisjes naar een bekering tot islam lokt, mag toch wel voor haar eigen identiteit uitkomen nietwaar? Wel raar dat ze ineens (na 30 minuten) niet meer tot de "vriendjes" van Herman De Ley behoorde nadat ik op een ander forum over deze zaak had gesproken. Toevallig? kan zijn. Ondertussen is haar profiel terug zichtbaar. Raar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2011 om 14:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik geloof dat ik die politiek correctheid begrepen heb. Het is net zoals met Liefdadigheid: het hoeft niet noodzakelijk te kloppen met de werkelijkheid maar men wil het graag geloven want het geeft een goed gevoel en een illusie van 'schoon geweten': ik doe goed en ik kom op voor de zwakken.
Zoiets als Jacques Brel bezong in 'La Dame Patronesse'. (Daarom walg ik van liefdadigheid en verkies ik om met de werkelijkheid in aanraking te komen en zélf iets te doen, maar dat is een ander verhaal.) Bedankt. Ik heb net artisjokkensoep gegeten, lekker recept gevonden op een kapitalistische Amerikaanse site. En als dessert een bagel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er eigenlijk islamietische zigeuners bestaan?
![]() |
![]() |