![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog minder om het verlies van velerlei voordelen die ze in een unitair België kwijt spelen? De Vlaamsonvriendelijke opstelling van de top van de BUBclub heeft, zo te zien, weinig effect gehad op de Waalse media. De 'Vlaams-nationale' media staan blijkbaar toleranter tegenover het BUBdinges dan degenen die erdoor in de belgicistische watten worden gelegd.
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Ik zal zelfs meer zeggen. Het grootste deel van onze nieuwe stemmers zal van het Blok afkomstig zijn. Immers, een Blokstem is een proteststem, en wij horen dikwijls bij de mensen op straat dat ze een proteststem willen uitbrengen op de BUB, als positief alternatief. |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij gaan zeker vooruit.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De 100.000 halen jullie toch niet, dus haal die Geuze maar!
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft iemand hier het geluidsfragment van? |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Onderste link. |
||
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ik heb eens geluisterd, de presentatrice begon bijna te lachen op het einde.
Radio 1 heeft een soort rariteiten onderwerp gemaakt voor 'groot gelijk', natuurlijk de bubbels bellen daar naar. En dan geloven ze nog dat ze ernstig genomen worden. ![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 |
|
![]() Die Limburger die belde, was trouwens iemand van op dit forum... Gieren!!!
![]()
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() HansI kan zich duidelijk nog beheersen in dat gesprek. Mocht die presentratice eens lezen wat hij hier soms allemaal uitkraamt op dit forum zou ze pas gelachen hebben...
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Surf zelf maar eens rond op zoek naar Hans en je komt bijna automatisch hier terecht.
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Die BUB-stemmer op Radio 1 was boos over "dat gekakel tussen Franstaligen en Vlaamstaligen..."
Wat een grote lichten hebben ze toch als kiezers. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |