![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je daar echt zeker van na één jaar forumervaring ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 10 januari 2011 om 09:27. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet dan gelden als een voorbeeld van flooding ... Op de eerste bladzijde van deze draad staan er NEGEN van Eigenzinnig. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 10 januari 2011 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Eigenzinnig weet welke oude draden irrelevant zijn en moeten gesloten worden
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Maar wat ook gebeurd is dat mensen onderwerpen boven halen die opeens weer wel actueel zijn. Teruglezen wat men er eerder over te zeggen had is dan een meerwaarde. Meerwaardes verbieden omdat er mensen geirriteerd worden door de bijverschijnselen is wat mij betreft onzinnig.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hij vreest gewoon vragen gesteld te worden terwijl ie weer eens gebanned is. Zo zijn er nog.
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 januari 2011 om 16:16. |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Weer zo een mededeelzame suggestieveling die van Forum een maanlandschap wil maken, waar de kraters namen dragen die hijzelf voorstelt.
En natuurlijk ook weer een die al (terecht) een ban aan zijn broek kreeg voor het voortdurend gericht gooien met meteorieten. Hij probeert dat nu zelfs eens zogezegd ongericht (maar eigenlijk steeds met hetzelfde specifieke doel). Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2011 om 09:48. |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Maar dat is het voorstel niet. Sterker nog, dit is niet de manier om dat te doen. Vraag de persoon waar je je aan stoort om op te houden, doet hij dat niet, dan meld je hem lekker bij de moderatie. Ik stoor me er niet aan en ik zie het niet als een verbetering als alle topics op slot gaan omdat er ook onzin in gepost wordt.
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je iets actueels en interessants te melden hebt over een bepaald onderwerp, waar al een oude, doch dode, draad over bestaat, kan je toch gewoon een nieuwe draad openen, een goede openingspost maken en daar dan een linkje naar de oude, dode, draad in zetten? Ik vind dit eigenlijk niet meer en niet minder dan een kwestie van gezond verstand. Laatst gewijzigd door Sammael : 12 januari 2011 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de ene kant een enorm algemeen archief ter beschikking stellen, en aan de andere kant banpunten geven als je het activeert. Aan de ene kant een enorm persoonlijk archief ter beschikking stellen, en aan de andere kant banpunten geven als je het activeert. Ik stel voor, dat je met je gezond verstand de boer opgaat, om het een beetje te verluchten. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() 2+ (mijn alg. mening)
Ook omdat het anders, volgens mij, moeilijker is om bijvoorbeeld dubbelnicks te vinden die gemaakt werden om een ban om te zeilen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 januari 2011 om 15:10. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het probleem niet. Het enigste probleem dat ik hier zie is mensen die graag orde en controle brengen daar waar vrijheid was. Het heeft voor een groot deel iets met persoonlijkheid te maken. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee; te omzeilen !?
Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 februari 2011 om 10:11. |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren, 09:35 :
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |